Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Piaggio xevo 125


Piotr84-17

Pytanie

Witam serdecznie, przeszukałem forum ale zbyt wiele konkretnych informacji na temat tego skutera nie ma. W temacie skuterów jestem kompletnie zielony, co prawda od dziecka jeżdżę motocyklami ale skuterem nie jechałem nigdy. W zeszłym roku sprzedałem H. Rebel i na prośbę żony zainteresowałem się skuterami. W grę wchodzi tylko pojemność 125 tak by żona mogła spokojnie  nauczyć się jeździć. Nie ukrywam że możemy mieć tylko jeden pojazd ze względów finansowych i dlatego musimy się jakoś pogodzić. Proszę Was szanowni Państwo o opinie, wasze odczucia, oraz wszelkie doświadczenia związane z tym Piaggio. Przez myśl przechodzi mi jeszcze x9 lub x10, i tu też moja prośba czy różnica wielkość tych pojazdów jest aż tak duża, czy na Xevo nie będę wyglądał jak Sancho Pancha na ośle, mam 180wz i ok 85kg. Za wszelkie porady i opinie serdecznie z góry dziękuję. Kwota zakupu to ok 7tyś. 

Odnośnik do komentarza

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Xevo jest chyba największe w tej linii Piaggio. I dalej jest dziwnie bo ma niby prawie maxa mocy w tej klasie (blisko 15KM), wcale nie jest najcięższe - a ma opinie muła.

Odnośnik do komentarza
  • 0

to że wszystkie 125 nie są na drodze fighterami to oczywiste. ale do tego wybitnie przylgnęła taka opinia. Kilkukrotnie się z tym spotkałem i dotyczy tylko xevo/x10 - wiec może coś w tym jest. Ale nie miałem okazji nigdy zweryfikować tego organoleptycznie

 

Odnośnik do komentarza
  • 0