Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Listopada 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Suzuki przy okazji dostosowania AN 400 do Euro 4 dopuściło się wreszcie... po ponad 10 latach faceliftingu. Karoseria stała się smuklejsza. Przedni reflektor oraz tylna lampa LED, zegary nawiązujące do większego brata AN'a 650, 42 litry schowka pod kanapą, nowy wydech, 15 calowe koło przednie i redukcja zużycia paliwa... Co więcej? Zobaczcie sami Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Ciekawe kiedy będzie można obejrzeć na żywo i się przymierzyćPozdrawiam Odnośnik do komentarza
Geddy Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Bardzo fajnie wygląda i co najważniejsze nie jest tak "przegięty" jak wyroby Tajwańsko-Chińskie. Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 9 Listopada 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Piękny jest. Zawsze miałem słabość do B400, a ten mnie zauroczył. Super lifting. Gdyby tylko udało im się zmniejszyć wibracje choćby do poziomu Xciting'a i poprawić efektywność przeniesienia napędu, to jestem chętny do przymiarki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 No piękny. Przednia szyba znowu w kształcie tej z przed 2006 roku. Dziwnie tylko wygląda kufer pod siedzeniem. Tak jak by z tyłu zostało jeszcze sporo nie wykorzystanego miejsca. A 15" z przodu to już coś. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 9 Listopada 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Ehh, gdyby jeszcze przy tej pojemności i gabarytach dołożyli jeden cylinder byłby naprawdę super rywal dla konkurencji. Przez 3 sezony używałem AN400K7 i jedna rzecz, której mi brakowało to wspomnianego dodatkowego cylindra. Teraz, po wypadku trochę mi się kryteria zmieniły. Następny sprzęt musi przede wszystkim być w miarę lekki i poręczny w mieście, a reszta to dodatek. Może znów spojrzę na AN400 ? Z pewnością ten lift można uznać za duży PLUS dla Suzuki.Poczekajmy teraz na cenniki wszystkich tegorocznych nowości i je przetestujmy. Jedno jest pewne - będziemy mieli wybór.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
kammat Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 A co z AN650 ?czy coś się zmieniło? Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Kurcze, przyglądnąłem się dokładniej i wychodzi na to że w tym modelu Suzuki zrezygnowało z pełnych podestów dla pasażera Już mi się przestał podobać, Odnośnik do komentarza
barto Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Szkoda, że nie stosują w nim silnika z dwoma garami. Wizualnie mi się bardzo podoba - zmiana zdecydowanie na plus. Co do podestów - różnie z tym bywa - moja narzeczona woli składane sety, które mam w Tmaxie, bo na nich może się mocno zaprzeć nogami np. w razie ostrego hamowania. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Krok na pewno w dobrą stronę. Drugi cylinder w tej klasie, to dla mnie niepotrzebne komplikowanie konstrukcji oraz wzrost kosztów i wagi. Na pewno kupując nowy skuter rozważyłbym AN400. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Oczekiwania klientów to jedno a kalkulacje producenta to drugie.. Drugi garnek w AN400 to przede wszystkim koszty. Suzuki nie ma gotowego motoru, który nadawałby się do tej konstrukcji więc trzeba by się mocno spiąć i... zaryzykować. Później wkalkulować w cenę i kolejne ryzyko czy ktoś zapłaci np. 35 tpln za dwucylindrowego AN400. Poza tym po co komu dwucylindrowy AN400 jak jest AN650? W klasie maxi 400 jedynie Honda weszła w >dwa cylindry< parę lat temu z SW/ SW-T ale wynikało to jedynie ze "zmniejszenia" gotowej 600'tki. czyli bez zbędnego ryzyka rynkowej porażki. Tak czy inaczej okazało się później, że był to dobry ruch. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 9 Listopada 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Godzinę temu, EndriuBis napisał: Suzuki zrezygnowało z pełnych podestów dla pasażera Już mi się przestał podobać, A mnie odwrotnie Godzinę temu, barto napisał: moja narzeczona woli składane sety, które mam w Tmaxie, bo na nich może się mocno zaprzeć nogami np. w razie ostrego hamowania. Moja lepsza połówka też ma takie zdanie. Odnośnik do komentarza
szakal Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Moja lepsza połowa wręcz przeciwnie woli podesty Ja jestem tego samego zdania podesty są wygodniejsze wiec ta zmiana to krok w tył dla An 400 Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 9 Listopada 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 45 minut temu, szakal napisał: Ja jestem tego samego zdania podesty są wygodniejsze Bez urazy ale co TY masz do powiedzenia o sposobie siedzenia z tyłu skoro sam siedzisz z przodu ? Podest dla kierowcy są ok. Sam zapieram się jak potrzebuję. Ale moja już na podestach nie daje rady , nogi się ślizgają jak zapiera się o tylny kufer.A nie da się tego uniknąć czy to przy hamowaniu czy np. robieniu zdjęć jak nie trzymasz się rękoma uchwytów. Tak więc co dobre dla kierowcy nie zawsze jest dobre dla pasażera (szczególnie gdy mówimy o długich przelotach a nie o wyjazdach na kawę po parę km i w pełnym słońcu ) 1 Odnośnik do komentarza
Elvis Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Podoba mi się B400 po lifcie ... jest jakby zgrabniejszy, lżejszy ... Na plus oczywiście lampy w technologii LED ... No ale odchudzona pojemność kufra to zdecydowany minus ... Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 kurcze tyle nowosci na tych targach pokazali że trzeba by wgrać w lotto bo wiekszość tam przedstawionych moto jest pięknych, Burek i t-max robią robote. Ciekawe o ile ceny pójdą w górę albo czy modele z 2016 pójdą ostro w dół Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 10 Listopada 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 9 godzin temu, Elvis napisał: No ale odchudzona pojemność kufra to zdecydowany minus ... Tak, w teście K7 na stronie głównej podanoł 62 litry (czyli Twój model). Obecny będzie miał pod kanapą 42 litry. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 13 godzin temu, arturo-bb napisał: ..... Ale moja już na podestach nie daje rady , nogi się ślizgają jak zapiera się o tylny kufer ... Temat chyba trochę wałkowaliśmy. Moja żona niestety, akceptuje tylko podesty. I nie chodzi o zapieranie się w czasie jazdy,(zdjęć w locie nie robi ) ale o sam moment wsiadania i zsiadania ze skutera. Czuje się pewniej. Piszę "niestety" bo był plan przesiadki na silver winga. Może to kwestia ilości przejechanych km ? Może zbyt długiej przerwy w jeżdżeniu na 2oo ? A może kg których z wiekiem przybyło ? Dodatkowo w Burgmanach, zarówno 400 jak i 650 tylne podesty są tak wyprofilowane że pasażer też może się dość dobrze zaprzeć nogami. A swoją drogą na Burgmani jeździłem na testowym X-Maxie i ponieważ właśnie był wyposażony w podnóżki dla pasażera i żona zrezygnowała z jazdy gość z Yamahy coś wspominał że tylne podesty można zamówić jako opcja. Tak przynajmniej zrozumiałem. Może i Suzuki coś takiego zaproponuje. EDIT: wielkość kufra to trochę porażka Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Kiedy inni z rozmysłem powiększają pojemności schowków pod kanapą Suzuki idzie pod prąd. Taka sama sytuacja miała miejsce w "odchudzonym optycznie" AN650 L3, gdzie schowek zmniejszono o 6 litrów względem poprzednika... -> KLIK Odnośnik do komentarza
kammat Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Z tego co widzę to AN650 pozostaje bez zmian .Tak czy inaczej decyzja o zakupie został już podjęta i na wiosnę o ile cena nowego Burka pozostanie na tym poziomie , który jest teraz mam zamiar stać się posiadaczem tego skutera. Odnośnik do komentarza
nokey Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Będzie w salonach na przełomie marca i kwietnia cena 34,5 tys.zł Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 a sprzegło bedzie dalej ślizgać?, był tu jakiś przypadek że pasek i coś jeszcze do wymiany po 12tys :0 Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 3 Lutego 2017 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Chyba mylisz model K7 z L7. Tamte problemy zostały rozwiązane 8 lat temu. Odnośnik do komentarza
Sympatycy robert1973 Opublikowano 3 Lutego 2017 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Robert.... dramatyzujesz generalnie jak jeździsz tak wymieniasz i tu nie ma zmiłuj chcesz osiągów jazdy 0-1 to płać a nie płacz że drogo czy coś nie teges Odnośnik do komentarza
rocco76 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Widziałem go na targach w Sztokholmie.Sprawiał wrażenie dużo mniejszego od starych Burgmanów 400.Mi się stary bardziej podoba. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się