Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burgman 400 L7 po mocnym FL - nowość 2017


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Suzuki przy okazji dostosowania AN 400 do Euro 4 dopuściło się wreszcie... po ponad 10 latach faceliftingu. Karoseria stała się smuklejsza. Przedni reflektor oraz tylna lampa LED, zegary nawiązujące do większego brata AN'a 650, 42 litry schowka pod kanapą, nowy wydech, 15 calowe koło przednie i redukcja zużycia paliwa... Co więcej? Zobaczcie sami :)

burgman2.jpg

suzuki-burgman-400-2017-eicma-2016-9.jpg

suzuki-burgman-400-2017-eicma-2016-7.jpg

Suzuki_Burgman_400_2017_3.jpg

Suzuki_Burgman_400_2017_2.jpg

Suzuki_Burgman_400_2017_5.jpg

20161108104052-a6551b1f-sm.jpg

20161108104045-b4be72f1-sm.jpg

20161108104039-82ae0540-sm.jpg

 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Piękny jest. Zawsze miałem słabość do B400, a ten mnie zauroczył. Super lifting. Gdyby tylko udało im się zmniejszyć wibracje choćby do poziomu Xciting'a i poprawić efektywność przeniesienia napędu, to jestem chętny do przymiarki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

No piękny. Przednia szyba znowu w kształcie tej z przed 2006 roku.  Dziwnie tylko wygląda kufer pod siedzeniem. Tak jak by z tyłu zostało jeszcze sporo nie wykorzystanego miejsca. A 15" z przodu to już coś.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ehh, gdyby jeszcze przy tej pojemności i gabarytach dołożyli jeden cylinder byłby naprawdę super rywal dla konkurencji.
Przez 3 sezony używałem AN400K7 i jedna rzecz, której mi brakowało to wspomnianego dodatkowego cylindra. Teraz, po wypadku trochę mi się kryteria zmieniły. Następny sprzęt musi przede wszystkim być w miarę lekki i poręczny w mieście, a reszta to dodatek. Może znów spojrzę na AN400 ? Z pewnością ten lift można uznać za duży PLUS dla Suzuki.
Poczekajmy teraz na cenniki wszystkich tegorocznych nowości i je przetestujmy. Jedno jest pewne - będziemy mieli wybór.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Kurcze, przyglądnąłem się dokładniej i wychodzi na to że w tym modelu Suzuki zrezygnowało z pełnych podestów dla pasażera :( Już mi się przestał podobać,

Odnośnik do komentarza

Szkoda, że nie stosują w nim silnika z dwoma garami. Wizualnie mi się bardzo podoba - zmiana zdecydowanie na plus.

Co do podestów - różnie z tym bywa - moja narzeczona woli składane sety, które mam w Tmaxie, bo na nich może się mocno zaprzeć nogami np. w razie ostrego hamowania.

Odnośnik do komentarza

Krok na pewno w dobrą stronę. Drugi cylinder w tej klasie, to dla mnie niepotrzebne komplikowanie konstrukcji oraz wzrost kosztów i wagi. Na pewno kupując nowy skuter rozważyłbym AN400.

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Oczekiwania klientów to jedno a kalkulacje producenta to drugie..

Drugi garnek w AN400 to przede wszystkim koszty. Suzuki nie ma gotowego motoru, który nadawałby się do tej konstrukcji więc trzeba by się mocno spiąć i... zaryzykować. Później wkalkulować w cenę i kolejne ryzyko czy ktoś zapłaci np. 35 tpln za dwucylindrowego AN400. 

Poza tym po co komu dwucylindrowy AN400 jak jest AN650? 

W klasie maxi 400 jedynie Honda weszła w >dwa cylindry< parę lat temu z SW/ SW-T ale wynikało to jedynie ze "zmniejszenia" gotowej 600'tki. czyli bez zbędnego ryzyka rynkowej porażki. Tak czy inaczej okazało się później, że był to dobry ruch.

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Godzinę temu, EndriuBis napisał:

Suzuki zrezygnowało z pełnych podestów dla pasażera :( Już mi się przestał podobać,

A mnie odwrotnie

Godzinę temu, barto napisał:

moja narzeczona woli składane sety, które mam w Tmaxie, bo na nich może się mocno zaprzeć nogami np. w razie ostrego hamowania.

Moja lepsza połówka też ma takie zdanie.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
45 minut temu, szakal napisał:

Ja jestem tego samego zdania podesty są wygodniejsze

Bez urazy ale co TY masz do powiedzenia o sposobie siedzenia z tyłu skoro sam siedzisz z przodu ?

Podest dla kierowcy są ok. Sam zapieram się jak potrzebuję. Ale moja już na podestach nie daje rady , nogi się ślizgają jak zapiera się o tylny kufer.A nie da się tego uniknąć czy to przy hamowaniu czy np. robieniu zdjęć jak nie trzymasz się rękoma uchwytów.

Tak więc co dobre dla kierowcy nie zawsze jest dobre dla pasażera (szczególnie gdy mówimy o długich przelotach a nie o wyjazdach na kawę po parę km i w pełnym słońcu )

Odnośnik do komentarza

Podoba mi się B400 po lifcie ... jest jakby zgrabniejszy, lżejszy ... Na plus oczywiście lampy w technologii LED ... No ale odchudzona pojemność kufra to zdecydowany minus ...

Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN

kurcze tyle nowosci na tych targach pokazali że trzeba by wgrać w lotto bo wiekszość tam przedstawionych moto jest pięknych, Burek i t-max robią robote.

Ciekawe o ile  ceny pójdą w górę albo czy modele z 2016 pójdą ostro w dół

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
9 godzin temu, Elvis napisał:

 No ale odchudzona pojemność kufra to zdecydowany minus ...

Tak, w teście K7 na stronie głównej podanoł 62 litry (czyli Twój model). Obecny będzie miał pod kanapą 42 litry.

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, arturo-bb napisał:

..... Ale moja już na podestach nie daje rady , nogi się ślizgają jak zapiera się o tylny kufer ...

Temat chyba trochę wałkowaliśmy. Moja żona niestety, akceptuje tylko podesty. I nie chodzi o zapieranie się w czasie jazdy,(zdjęć w locie nie robi ;) ) ale o sam moment wsiadania i zsiadania ze skutera. Czuje się pewniej. Piszę "niestety" bo był plan przesiadki na silver winga. Może to kwestia ilości przejechanych km ?  Może zbyt długiej przerwy w jeżdżeniu na 2oo ? A może kg których z wiekiem przybyło ? :) Dodatkowo w Burgmanach, zarówno 400 jak i 650 tylne podesty są tak wyprofilowane że pasażer też może się dość dobrze zaprzeć nogami.

A swoją drogą na Burgmani jeździłem na testowym X-Maxie i ponieważ właśnie był wyposażony w podnóżki dla pasażera i żona zrezygnowała z jazdy gość z Yamahy coś wspominał że tylne podesty można zamówić jako opcja. Tak przynajmniej zrozumiałem. Może i Suzuki coś takiego zaproponuje. 

EDIT: wielkość kufra to trochę porażka :mellow:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Kiedy inni z rozmysłem powiększają pojemności schowków pod kanapą Suzuki idzie pod prąd. Taka sama sytuacja miała miejsce w "odchudzonym optycznie" AN650 L3, gdzie schowek zmniejszono o 6 litrów względem poprzednika... -> KLIK

Odnośnik do komentarza

Z tego co widzę to AN650  pozostaje bez zmian .Tak czy inaczej decyzja o zakupie został już podjęta i na wiosnę o ile cena nowego Burka pozostanie na tym poziomie , który jest teraz mam zamiar stać się posiadaczem tego skutera.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Chyba mylisz model K7 z L7.

Tamte problemy zostały rozwiązane 8 lat temu. 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Robert.... dramatyzujesz :P generalnie jak jeździsz tak wymieniasz i tu nie ma zmiłuj chcesz osiągów  jazdy 0-1 to płać a nie płacz że drogo czy coś nie teges :)

Odnośnik do komentarza

Widziałem go na targach w Sztokholmie.Sprawiał wrażenie dużo mniejszego od starych Burgmanów 400.Mi się stary bardziej podoba.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...