Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Kymco downtown 125i problem z wskazaniem temperatury


Jajo

Pytanie

Witam mam mały problem z wskazaniami na liczniku mianowicie wyświetla się ze jest max temperatura płynu chłodzącego znaczy się temperatura rośnie prawidłowo, sprawdzałem na postoju przy załączonym na stałe wentylatorze chłodnicy wyświetla ze się gotuje pokazuje tez błąd 016 (usterka czujnika temperatury lub usterka obwodu elektrycznego)

czy ktoś z już miał może taki problem i jak go rozwiązał

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

nie nic bardziej mylnego z układem chłodzenia było wszystko ok problem tkwił we wtyczce czujnika temperatury z tym sobie poradziłem teraz mam problem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego a nie wiem gdzie się znajduje czy ktoś może wie

Odnośnik do komentarza
  • 0

nie nic bardziej mylnego z układem chłodzenia było wszystko ok problem tkwił we wtyczce czujnika temperatury z tym sobie poradziłem teraz mam problem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego a nie wiem gdzie się znajduje czy ktoś może wie

Jak się nie mylę to jest on zabudowany w takiej kwadratowej elektronice na przepustnicy jest tam do niej zapięta ta duża kostka. Jest to chyba tylko do całkowitej wymiany bo nie jest to rozbieralne.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam,

Mam podobny problem ze wskazaniem temperatury.

Nieregularnie, bez powodu wskaznik wskazuje max, przy czym mruga check engine.

Po chwili temp wg wskaznika wraca do normy.

Powodem tego nie jest temp cieczy. Ta jest prawidlowa.

Czujnik wymieniony, sprawdzony omomierzem, plyn wymieniony, uklad odpowietrzony, termostat otwiera obieg do chlodnicy, wiatrak na chlodnicy dziala.

 

Na czym polega problem z wtyczką?

ewentualnie inny powod „swirowania” wskaznika?

 

Dodam ze problem wystepuje sporadycznie. W czasie jazdy baardzo rzadko. Zazwyczaj na wolnych obrotach biegu jalowego bez obciazenia.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
  • 0
Dnia 15.08.2016 o 22:42, szary1977 napisał:

Jak się nie mylę to jest on zabudowany w takiej kwadratowej elektronice na przepustnicy jest tam do niej zapięta ta duża kostka. Jest to chyba tylko do całkowitej wymiany bo nie jest to rozbieralne.

Dokładnie tam się znajduje. Niestety można go wymienić tylko wymieniając cały sterownik. Ostatnio przechodziłem przez temat wymiany sterownika, u mnie był problem z czujnikiem otwarcia przepustnicy i też niestety musiałem cały sterownik wymienić. Koszt nowego to w motor-landzie około 950 zł. i dostępny tylko na zamówienie. Można jeszcze spróbować umyć przepustnice, może to też być problemem (choć wątpię ale z uwagi że nie jest trudny dostęp do przepustnicy i wymontowanie dość proste to ....). Ja jak wymieniałem u siebie sterownik po przejechaniu około 20 tys. km miałem ( co by nie przeklinać) "solidnie"  zabrudzoną przepustnice. 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Czy wymiana sterownika odbywa się poprzez plug & play?

 

Nic nie trzeba pózniej adoptować pod komputerem??

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja przed wymianą odkręciłem ujemną klemę z akumulatora następnie odpiąłem wadliwy i wpiąłem drugi i tyle. Wskazania licznika przebiegu km wiadomo nie zmieniły się natomiast na wadliwym sterowniku miałem błędy a po wymianie już ich nie ma. Skuter odpalił od strzała i wszystko jak na razie działa ok. Nie adaptowałem nowego sterownika ani nic z tych rzeczy.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...