Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Regulacja zaworów Xmax 125


Hekler

Pytanie

Witam.Jakby ktos podpowiedział.Chce samodzielnie wyregulować zaworki w swoim Xmaxie :lightbulb:

I teraz co musze rozebrać zeby sie dostac do pokrywy zaworów?Czy wystarczy zdjąc tylko taka zaslepke(kapsel) w schowku bagaznika i juz?,Czy wyjmować cały wklad schowek pod kanapą trzeba?

Mam manual w pdf po angielsku ale tam pokazuja tylko sama regulacje nie co trzeba zeby sie dostac a nie chce czegos polamac niechcacy

Po drugie: Sa tam cztery zawory,dwa ssace i dwa wydechowe? Zamontowane po dwa na jednej z dwóch krzywek czy dobrze odczytałem z instrukcji?

Moze ma ktos jakies foty z regulacji albo filmik lub link do filmiku bylbym bardzo wdzieczny albo ktos juz to robil i ewentualnie by pomogl koledze asystujac w regulacji :clapping: Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc i podpowiedz.Narzedzia mam swoje wiec moge podjechac gdzies w Wawie

Odnośnik do komentarza

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Wystarczy wyciągnąć tą wannę pod siedzeniem - 4 śruby. Wykręcasz świecę z prawej strony silnika, odkręcasz pokrywę zaworów - 5 śrub i masz już dostęp do zaworków. dalej odkręcasz korek z prawej strony obudowy prądnicy (zapomniałem jak to się profesjonalnie nazywa) aby prawidłowo ustawić wał korbowy do regulacji zaworów.

Daj e-maila na PW to Ci prześlę zdjęcia jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Czy w ten sposób również mogę zdjąć cylinder?

Dowiedziałem się od usera Hekler że niestety w Waszym modelu (po lifcie) nie tak łatwo jest wyciągnąć "wanne" pod siedziskiem, trzeba niestety poodkręcać trochę bocznych plastików.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Dowiedziałem się od usera Hekler że niestety w Waszym modelu (po lifcie) nie tak łatwo jest wyciągnąć "wanne" pod siedziskiem, trzeba niestety poodkręcać trochę bocznych plastików.

Orientujesz się może, czy silnik oraz elektryka przed i po lifcie są IDENTYCZNE ?

Odnośnik do komentarza
  • 0

Co przeważyło w Twoim przypadku ?

W sumie to wybierałem między Burgmanem a X-maxem z interesujących mnie lat produkcji. Zdecydował ogólny stan techniczny i wizualny. Honda PCX czy Dylan trochę za mała jak dla mnie. A tak w ogóle to miał być typowy motocykl a jest skuter ;)

Z tą wiedzą jaką mam teraz to pewnie szukał bym jeszcze jakiegoś Kymco lub Piaggio.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja swoj skuter mógłbym zamienic najwyzej na j125 albo majesty 400. Tylko ze juz trzeba prawko miec w drugim przypadku. Kymco oraz Piaggio niezbyt mi sie podobaja chociaz piaggio dobre ma silniki.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...