Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Regulacja zaworów Xmax 125


Pytanie

Opublikowano

Witam.Jakby ktos podpowiedział.Chce samodzielnie wyregulować zaworki w swoim Xmaxie :lightbulb:

I teraz co musze rozebrać zeby sie dostac do pokrywy zaworów?Czy wystarczy zdjąc tylko taka zaslepke(kapsel) w schowku bagaznika i juz?,Czy wyjmować cały wklad schowek pod kanapą trzeba?

Mam manual w pdf po angielsku ale tam pokazuja tylko sama regulacje nie co trzeba zeby sie dostac a nie chce czegos polamac niechcacy

Po drugie: Sa tam cztery zawory,dwa ssace i dwa wydechowe? Zamontowane po dwa na jednej z dwóch krzywek czy dobrze odczytałem z instrukcji?

Moze ma ktos jakies foty z regulacji albo filmik lub link do filmiku bylbym bardzo wdzieczny albo ktos juz to robil i ewentualnie by pomogl koledze asystujac w regulacji :clapping: Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc i podpowiedz.Narzedzia mam swoje wiec moge podjechac gdzies w Wawie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

Wystarczy wyciągnąć tą wannę pod siedzeniem - 4 śruby. Wykręcasz świecę z prawej strony silnika, odkręcasz pokrywę zaworów - 5 śrub i masz już dostęp do zaworków. dalej odkręcasz korek z prawej strony obudowy prądnicy (zapomniałem jak to się profesjonalnie nazywa) aby prawidłowo ustawić wał korbowy do regulacji zaworów.

Daj e-maila na PW to Ci prześlę zdjęcia jak to wygląda.

  • 0
Opublikowano

Czy w ten sposób również mogę zdjąć cylinder?

  • 0
Opublikowano

Czy w ten sposób również mogę zdjąć cylinder?

Dowiedziałem się od usera Hekler że niestety w Waszym modelu (po lifcie) nie tak łatwo jest wyciągnąć "wanne" pod siedziskiem, trzeba niestety poodkręcać trochę bocznych plastików.

  • 0
Opublikowano

Dowiedziałem się od usera Hekler że niestety w Waszym modelu (po lifcie) nie tak łatwo jest wyciągnąć "wanne" pod siedziskiem, trzeba niestety poodkręcać trochę bocznych plastików.

Orientujesz się może, czy silnik oraz elektryka przed i po lifcie są IDENTYCZNE ?

  • 0
Opublikowano

Co ile km jest wymagana reg luzów zaworowych ?

  • 0
Opublikowano

Co 6000 km.

  • 0
Opublikowano

Czyli prawie co wymiana oleju...

  • 0
Opublikowano

Poprawka, instrukcja obsługi podaje co 6000 km a serwisówka co 12000 km,

  • 0
Opublikowano

Dzieki Tomii. Od dawna masz x maxa ? Podpytuje gdzie się da przed wyborem forza vs xmax .

  • 0
Opublikowano

Od jesieni zeszłego roku. Ja bym brał X-maxa :-) chociaż Honda też mi się podoba

  • 0
Opublikowano

Co przeważyło w Twoim przypadku ?

  • 0
Opublikowano

Mój ma prawie 17tys jeszcze nigdy te zawory nie sprawdzane (moze juz czas?)

  • 0
Opublikowano

Co przeważyło w Twoim przypadku ?

W sumie to wybierałem między Burgmanem a X-maxem z interesujących mnie lat produkcji. Zdecydował ogólny stan techniczny i wizualny. Honda PCX czy Dylan trochę za mała jak dla mnie. A tak w ogóle to miał być typowy motocykl a jest skuter ;)

Z tą wiedzą jaką mam teraz to pewnie szukał bym jeszcze jakiegoś Kymco lub Piaggio.

  • 0
Opublikowano

Ja swoj skuter mógłbym zamienic najwyzej na j125 albo majesty 400. Tylko ze juz trzeba prawko miec w drugim przypadku. Kymco oraz Piaggio niezbyt mi sie podobaja chociaz piaggio dobre ma silniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...