Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Tajwańczycy nie chcieli przesłać dwóch stelaży w jednej paczce, ponieważ twierdzili, że to będzie "too bulky and heavy". Okazało się też, że nie używają spedycji kurierem tylko rodzimej poczty i ... poczty polskiej. W sumie to i tak szybko poszło, bo około 3 tygodni. Możecie śmiało zamawiać, nie ma ryzyka wtopy kasy. Towar fizycznie przyszedł. 

Motorland raczej tego rodzaju zabawek sprowadzał nie będzie, no bo w sumie po co ? Dla tych kilkunastu sprzedanych AK550 nie opłaca się składać zamówienia hurtowego, płacić kosztów przesyłki, a z tego co się dowiedziałem to akcesoriami zajmuje się zupełnie inna "komórka" Kymco niż fabryka skuterów. A więc taka sprawa.

Opublikowano

2Bs3CyH8Q8CVjDRORPaSog.jpg

Nawet stelaż skopiowany od Yamahy :omg_smilie:

  • Klubowicze
Opublikowano

No bo jak dobry, estetyczny, z aluminium to po co na nowo odkrywać Amerykę ?

Zresztą propozycje firm aftermarketowych (GIVI, Shad) nie wchodziły by u mnie w grę.

 

 

  • Klubowicze
Opublikowano

Aby zakończyć już sagę dotycząca stelaża i płyty pod kufer centralny do AK550 prezentuję efekt końcowy. Wystarczy tylko wpiąć top case. Wybrałem płytę od GIVI E251.
3c8fc1876aeb692f89f2b7fd34140469.jpg
aee937670fb82f2a902f84cc0ae6b419.jpg
752aea8f005598f6570a289cd6b49eff.jpg

  • Sympatycy
Opublikowano

Trochę mocno kufer będzie chyba wysunięty do tyłu... Ciekawe czy jest szansa do drobnej przeróbki, by zbliżyć podstawę do kanapy. Z taką skrzynką "w powietrzu", linia AKacza może stracić na atrakcyjności... :blink:

Opublikowano

Niestety wszystkie maxi po montażu kufra tracą ma atrakcyjności jeżeli chodzi o linie :( 

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 7.11.2017 o 16:27, Sobier napisał(a):
Niestety wszystkie maxi po montażu kufra tracą ma atrakcyjności jeżeli chodzi o linie  

Dla mnie też straci na wizualnej atrakcyjności, ale cóż, mandżur trzeba gdzieś wozić. Na razie zostanie, ale jak w lato założę krótką szybkę to stelaż z kufrem wylecą.
Płyty montażowej nie da się bardziej przesunąć bo przy otwieraniu kanapy bardzo „parła” by na krawędź plastikowej płyty co mogłoby w rezultacie doprowadzić do przecięcia ranty kanapy.

——

Podczas dzisiejszej konferencji i prezentacji modelu Kymco Exciting S na targach EICMA, zaanonsowano, że system Noodoe otrzyma nawigację - Noodoe Navigation. Powiedziano, że wszyscy dotychczasowi użytkownicy będą także mogli korzystać z ten innowacji. Nie będzie też potrzebna żadna modyfikacja hardware’owa. Szczegóły na wystawie motocyklowej Tokyo 2018. Mi to bardzo pasi i nie ukrywam, że na to czekałem.
ac4b1cc222681b1015f553bf02a07cc2.jpg
Opublikowano

Witaj Piootr, gratulacje. Nie do końca zgodzę się z przedmówcami. Chyba nie widzieli innych stelaży. Akacz wyglada bardzo dobrze. Stał się pakowny. 

Informacja o nawigacji bardzo dobra, po cichu na to liczyłem od początku. 

Ile Ci zajęła przekładka stelaża?

  • Użytkownicy+
Opublikowano
  W dniu 7.11.2017 o 15:56, SlawoyAMD napisał(a):

Trochę mocno kufer będzie chyba wysunięty do tyłu... 

Rozwiń  

Mam dokładnie takie samo wrażenie, ale tutaj ten efekt dodatkowo potęguje tylna lampa mocno zbliżona do siedzenia i dość "lekki" tylny błotnik. W moim B400 jest jeszcze gorzej, bo w zasadzie to pasażer już siedzi na tylnym kole, a kufer jest jeszcze bardziej z tyłu. :) 

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 7.11.2017 o 18:02, Kocyk napisał(a):

Ile Ci zajęła przekładka stelaża?

 

W sumie to zrobiłem odwrotnie niż było pokazane na filmiku instruktażowym. W pierwszej kolejności zamocowałem płytę GIVI do stelaża, a potem, po zdemontowaniu uchwytów dla pasażera, całość stelaża z płytą za pomocą 6 śrub przykręciłem do Akacza. Muszę przyznać, że pomimo, iż całość znacznie wystaje poza obrys to 6 solidnych śrub bardzo mocno trzyma całość na miejscu. Robota zajęła mi około 40 minut.

Opublikowano

To nie ma problemu. Wokół komina można zdejmować. 

  • Klubowicze
Opublikowano

Kocyk & Campto, jest nowy upgrade software’u do AK550. Zasysajcie poprzez apke w telefonie, a potem do Akacza.
——

Na EIMCA pokazali nareszcie komin od Akra do AK. Ceny nie znam, a wyglada to tak:
77169b06e4c66146ae093cf82bd5cca4.jpg
c268afced23326ccd754bfe4704fcfcd.jpg

Nawet Akrapovič się nie silił na to aby wydech zrobić inny. Jest dokładnie taki sam jaki zrobili do TMaxa’17.

Opublikowano

Jeszcze wygląda jak nowy???  Myślałem, że po takim montażu na ściance lakier z niego poodpada ;)  :lol2: ...

  • Klubowicze
Opublikowano

Poodpada tak jak u Ciebie jak będą go ściągać ;)

Opublikowano

Dzięki Piootr. A wiesz coś co się zmienilo?

  • Klubowicze
Opublikowano

Generalnie nie zauważyłem, ale jak jest upgrade to trzeba zrobić. Ten ważniejszy będzie w marcu 2018 i na to czekam.

Opublikowano
  W dniu 10.11.2017 o 21:35, Piootr napisał(a):

Generalnie nie zauważyłem, ale jak jest upgrade to trzeba zrobić. Ten ważniejszy będzie w marcu 2018 i na to czekam.

Rozwiń  

Navi?

  • Klubowicze
Opublikowano

tak, tak, tak. OK, ale nie róbmy z tematu komunikatora :lamo:

Opublikowano
  W dniu 10.11.2017 o 21:42, Piootr napisał(a):

tak, tak, tak. OK, ale nie róbmy z tematu komunikatora :lamo:

Rozwiń  

Tak jest. Przepraszam

:)

Stelaż zamówiłem. Dam znać czy chłopaki z Tajwanu są solidni. 

  • Klubowicze
Opublikowano

Kymco Spain zapowiedziało promocję ma AK500. Polega ona na 0% kredycie udzielanym przy zakupie. Można ? Można !
97c8ea64091125afc77985c7fff183ad.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Klubowicze
Opublikowano

Ostatnio pojawiło się kilka akcesoryjnych nowości do AK550. Zacznę od elementów OEM, czyli tych, które przygotował producent skuterów.

 Pierwsza propozycja to oparcie dla pasażera. Wygląda solidnie i ładnie komponuje się w stylistykę AK550. Cena 189 $

 fullsizeoutput_1821.thumb.jpeg.dcfc5c104309b147fb679e657f4524c4.jpeg

 

Kolejne dwa elementy to raczej dekoracja. Handbreake Lever czyli "rączka hamulca ręcznego ". Cena 69 $

 

fullsizeoutput_1822.jpeg.04f3d504ae0545cc5dec3d63585b7b0c.jpeg

 

fullsizeoutput_1820.thumb.jpeg.c03b1295e10aaa35738123ecd3d9c022.jpeg

 

oraz Oil Cap / Oil Dipstick czyli "korko-miarka oleju silnikowego " . Cena 28 $

 

fullsizeoutput_1828.jpeg.11002e97e4c75581627be9b1cb093ab8.jpeg

 

Wszystko ładnie, ale producent przewidział tylko jedną wersję kolorystyczną - niebieski. Jak byłby srebrny/grafitowy to może bym się skusił.

 

Warto odnotować jeszcze aluminiową podstawkę powiększającą nóżkę boczną. Sa 3 kolory, cena 30 $

 

fullsizeoutput_181f.jpeg.2a498a66382099920972668c83e725db.jpeg

 

fullsizeoutput_1826.jpeg.4bdb8d53999f93c3d0aa4f3885cf9d10.jpeg

 

 

 

  • Administrator
Opublikowano

Akurat rączka hamulca ręcznego to byłby dla mnie pierwszy pkt. na liście "must have". Seryjna optycznie i "chwytowo" jest taka sobie... I pewnie bym się nie czepiał, gdyby nie porównanie tej części z T-max'em.

  • Klubowicze
Opublikowano

Tak, ale niebieskiej nie kupię !NOT

Opublikowano

Zobacz na Aliexpress, bo już się pojawiły akcesoria do AK550.

  • Klubowicze
Opublikowano

Kymco celebrowało niedawno sprzedanie 1000 - nego AK550 na rodzimym, tajwańskim rynku. We Włoszech sprzedano już ponad 850 sztuk. Niedawno koledzy z włoskiego klubu AK OK pytali mnie dlaczego w Polsce sprzedano tylko .... 6 sztuk, choć cena bardziej korzystna niż w innych krajach UE. No cóż, odpowiedziałem, że u nas nadal o zakupie konkretnego pojazdu w dużej mierze decyduje cena. Wielu nabywców poszukuje „perełek” w dziewiczym stanie za mniej niż połowę ceny fabrycznej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...