Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Quadro3 i Quadro4


dr.big

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam się, że przydałby się mocniejszy silnik... moim zdaniem nawet te obiecywane 10 sek do setki nie dodają wielu punktów. Dziś pośmigałem przy pięknej pogodzie wkoło komina i to, co mnie nieustannie cieszy w Quadro 4, to trakcja w zakrętach i komfort jazdy po gorszych nawierzchniach, których w mojej okolicy nie brakuje. Po prostu wsiadam i jadę nie patrząc zbytnio na jakość nawierzchni, szutru tez się nie boję, to fajne uczucie. Poza tym na aplikacji Scenic mierzę parametry przejechanych tras i kiedyś doszedłem do wniosku, że jeśli 95% jadę do 110kmh, to nie będzie mi brakowało Vmax poza przelotami autostradowymi, gdzie wystarczyłoby mi bezproblemowe utrzymywanie tych 140kmh 

 

DB08DF19-0688-420C-824B-5D5CFA25E4AC.jpeg

2C72B5AC-77EF-43C7-9677-973EBB429D5C.png

879A8191-A353-4175-BB86-A593CFD11669.jpeg

A1C7706A-48A3-4193-8EA5-102A5EA8D2DF.jpeg

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, smarciu napisał:

to nie będzie mi brakowało Vmax poza przelotami autostradowymi, gdzie wystarczyłoby mi bezproblemowe utrzymywanie tych 140kmh

Czyli jednak dwa gary by się przydały :) Może kiedyś producent dojdzie do tego wniosku...

Odnośnik do komentarza

Mailowalem w tej sprawie z szefem marketingu Quadro i napisał mi, że planują większy silnik do tego modelu i chwilę później pojawił się Qooder 400, Quadro 3 zmienił nazwę, a Quadro 4 dostał niższą cenę.
W przyszłym roku planują wypuścić dwie wersje elektryczne: 130/260km zasięgu w tej samej konstrukcji zawieszenia co obecne modele 4-kołowe. Weszli we współpracę z SYM, opracowują nowy mniejszy model 3-kołowy. Ech będę go jeszcze pingował wiosną o newsy z pierwszej ręki. Myślę, że SYM mógłby im wyprodukować mocniejszy silnik, ale chyba nie mają dwucylindrowca w żadnym ze swoich skuterów. Quadro swoim volumenem sprzedaży nie skusi nikogo do produkowania czegoś specjalnego tylko dla nich. Muszą korzystać z unifikacji części, silników, etc.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Trudno powiedzieć co tam włoskie kierownictwo tej szwajcarskiej marki wymyśli we współpracy z tajwańskim partnerem. Globalizacja! Na razie nic więcej nie wiem. Do tej pory wyglądało to tak, że brali już dostępny silnik, dokładali wałek wyrównujący pracę, poprawiali charakterystykę i pakowali w ramę. Jakby tak podeszli do sprawy przy kolejnej aktualizacji, to wyszłoby im pewnie 599ccm i 45KM. Co by w zupełności wystarczyło i może przysporzyło im klientów, a na pewno podniosło cenę, która i tak już jest wysoka. To tylko takie gdybanie... Puki co promują 400cm/32,5KM, jako najlepszy balans w tej sytuacji. Podsumowując nie spodziewałbym się nowego silnika w najbliższych latach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Pojawił się następca Quadro 3, czyli QV3. Zmienione niewiele, dodana nowa kierownica, regulowane manetki, nowe przyciski, cena lekko powyżej 7K€.
Czy to będzie alternatywa dla Piaggio MP3?


I najlepsze, że teraz można kupić Quadro z dostawą do domu:

c001f7721934e6fe7a1adbbcb1616a83.png

Odnośnik do komentarza

Następcy Quadro3/4, Qooder oficjalnie zapowiedziani!

Nowość jaką zobaczy publika targów Milano już w listopadzie, czyli efekt współpracy inżynierów Quadro i SYM'a.

Model 3-kołowy przeznaczony na miasto, lżejszy od Quadro 3 / QV3, ale wciąż z zawieszeniem HTS z przodu.

A także następca Qooder'a w wersji 4-kołowej. Jak wynika z oficjalnej notatki prasowej.  

Wzornictwo odmienne od tego co już znamy z aktualnych modeli. Wygląda lżej, a jednocześnie bardziej dynamicznie. Można z tego wnioskować, że kolejna modernizacja Qooder'a też będzie już w nowej stylistyce. Najpewniej wejdą światła dzienne LED. Być może zegary analogowe zastąpi wersja elektroniczna. Choć aktualne modele, ze względu na mizerną sprzedaż, nie zdążyły się opatrzyć na ulicach, to nowa linia może odświeżyć wizerunek marki. Mam nadzieję, że przy okazji obniżą masę całości i zastosują większy silnik. Podejrzewam, że wersja 4-kołowa wyjdzie z opóźnieniem tak, jak to było poprzednio. 

Tymczasem zapraszam do obejrzenia fotek, na razie tylko wersji 3-kołowej nowości Quadro Nuvion: http://www.driveyourperspective.com

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, smarciu napisał:

Tymczasem można zobaczyć fotki nowości Quadro Nuvion: http://www.driveyourperspective.com

Coś ten link nie chce mi działać , ale ....

8 minut temu, smarciu napisał:

........ Mam nadzieję, że przy okazji obniżą masę całości i zastosują większy silnik.

To chyba się wyklucza ? :)  mniejsza masa, a większy silnik ? 

Odnośnik do komentarza

Jeszcze raz link do dedykowanej strony o tym modelu Nuvion:

kliknij_tu

Więcej zdjęć tu: instagram, facebook

I kilka zdjęć z FB Nuvion. Wygląda to zgrabnie, ale rozmiar chyba został podobny. Ładna lampa tylna, bo obecna jest, jak od przyczepy TIRa. Z przodu już chyba dzienny LED jest i jedno światło zamiast 4 szt. w Q4, oszczędzi to nieco ciężaru. Tylko jest jakoś dziwnie szeroki po środku, odstaje taki czarny plastik, jakby zaślepka. Nie wiem czy to będzie wygodne dla pasażera. Żółty kolor jest ble, jak dla mnie. Ciekawy wydech z logo, to chyba tylko na potrzeby promocji.

Zaglądałem tu i ówdzie pod plastiki Quadro 4, wszystko tam jest siermiężne, stalowe, ciężkie. Myślę, że dałoby się go spokojnie odchudzić o kilka kg, niektóre elementy zamieniając na aluminiowe chociażby. 

 

23244519_187564895126089_5350755818667978427_n.jpg

23319180_187822988433613_3405701548652433526_n.jpg

23376659_187823615100217_7239398037078865651_n.jpg

23434876_187823418433570_4702974650637084332_n.jpg

23472376_187564711792774_9058484360528184831_n.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...