Od dwóch miesięcy jestem szczęśliwcem pierwszego w moim życiu (nie licząć motorynki) jednośladowca biały piaggio xevo 125. Przed zakupem starałem się wszystko sprawdzić.
Dokonałem wymiany :
- olej silnikowy Motul Scooter 5W40 1 L
- płyn hydrauliczny (hamulcowy) DOT4 JMT
- płyn chłodzący Motocool 1,5l
- filtr oleju HF183
- filtr powietrza HFA5203
- filtr paliwa Mahle 1 szt.
- Świeca zapłonowa NGK CR8EB
- pasek napędowy Dayco 22,5x814 aramidowy
- łożyska NTN korektora momentu obrotowego (igiełkowe/kulkowe) 2 szt.
i mam jeden problem który pojawił się niedawno... otóż na zimnym silniku słychać stuki jak na filmie. Słychac tylko na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu stuki znikają. Nie słychać ich także na rozgrzanym silniku.
Macie jakieś przypuszczenia? Będę wdzięczny za porady.
Pytanie
ziomek2
Witam wszystkich
Od dwóch miesięcy jestem szczęśliwcem pierwszego w moim życiu (nie licząć motorynki) jednośladowca biały piaggio xevo 125. Przed zakupem starałem się wszystko sprawdzić.
Dokonałem wymiany :
- olej silnikowy Motul Scooter 5W40 1 L
- płyn hydrauliczny (hamulcowy) DOT4 JMT
- płyn chłodzący Motocool 1,5l
- filtr oleju HF183
- filtr powietrza HFA5203
- filtr paliwa Mahle 1 szt.
- Świeca zapłonowa NGK CR8EB
- pasek napędowy Dayco 22,5x814 aramidowy
- łożyska NTN korektora momentu obrotowego (igiełkowe/kulkowe) 2 szt.
- Demontaż/czyszczenie/montaż gaźnika (zatarty tłoczek pompki przyśpieszenia)
i mam jeden problem który pojawił się niedawno... otóż na zimnym silniku słychać stuki jak na filmie. Słychac tylko na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu stuki znikają. Nie słychać ich także na rozgrzanym silniku.
Macie jakieś przypuszczenia? Będę wdzięczny za porady.
Pozdrawiam
ziomek2
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się