Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

nowe kymco downtown 125


subito74

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

nie mam linku na YouTube jest test motor live tv w Niemczech i francji w sprzedaży od 2 miesięcy w Polsce dostępny już niedługo ciekawe jaka będzie cena bo wygląda niezle będzie największy ze 125 dostępnych na rynku

można tez zobaczyć go na oficjalnej stronie kymco global dostałem wczoraj informacje od importera ze oferta w przygotowaniu

podobo kawasaki tez szykuje nowe 125j

w warszawie jest jeden u importera można ogladac

zapraszam do dyskusji

Odnośnik do komentarza
  • 0

chodzi o tego tak ? http://www.kymco.com/product/category/Scooter/Downtown_125i_New/360.asp

dla mnie czacha wygląda agresywnie jak czacha predatora...chyba był inspiracją :)

drugie spostrzeżenie, pod szybą jest za długo pociągnięty czarny plastik, obawiam się że będzie się tam syfiło bo nikt ręką nie sięgnie tak głęboko domyć szybe od wewnątrz.. długo pociągnięta szyba ale tak naprawdę jest wydaje mi się za krótka by chronić kierownika.. chyba że będzie jakoś się do góry suwała

Odnośnik do komentarza
  • 0

Mariusz Może i temat na forum już jest o tym modelu ale ja nie muszę wszystkiego wiedzieć, a temat szarego wydał mi się nowy ..

Cena do 20 tys. chyba była by rozsądna na polski rynek.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Wg. mnie zupełnie niepotrzebnie oszczędzili na światłach, skuter z dwoma pozycjnymi ale jednym mijania z przodu wygląda śmiesznie, juz jak jeździłem Xevo to 2 osoby mi zwrocily uwagę że mi się żarówki przepaliły, a jak mówiłem że ten typ tak ma że świeci jednym mijania to robili takie "aaa..."

Zresztą producenci doskonale zdają sobie z tego sprawę że wygląda to dziwnie, dlatego starają się głównie prezentować motocykl stojący na parkingu :D a to troche jak jazda brzydkim samochodem, w środku niby nie widać :P

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator

Gdyby nowy DT125 miał w PL kosztować 20 tpln to byłaby klęska sprzedaży. Ten pułap osiągają Forza 125 czy Xmax 125.

Z tego co mi wiadomo nowy DT125 nie powinien przekroczyć ceny 17 tpln. za wersję z ABS.

Odnośnik do komentarza
  • 0

dzięki bardzo poczekam może w zimie co trafi się nowego za rozsadna cene no i chciałbym zobaczyć nowego DT na zywo i czy będzie wart tych pieniędzy bo już widziałem forze 125 w Rzeszowie w salonie za 18500zl może DT 125 nowy model będzie tez choć troszkę dorownywal hondzie ciekawe kiedy kawasaki j125 będzie w Polsce bo widziałem takiego w swinoujsciu w wakacje

Odnośnik do komentarza
  • 0

Gdyby nowy DT125 miał w PL kosztować 20 tpln to byłaby klęska sprzedaży. Ten pułap osiągają Forza 125 czy Xmax 125.

Z tego co mi wiadomo nowy DT125 nie powinien przekroczyć ceny 17 tpln. za wersję z ABS.

Ja nie wróżę mu sukcesu jak przekroczy 15 tpln

Odnośnik do komentarza
  • 0

Skoro we FRA kosztuje > 4k EUR to nie ma szans żeby u nas było to poniżej 15k PLN. Raczej bliżej 17k. Nikt przy zdrowych zmysłach nie da za Kymco takiej kasy co xmax czy Forza. Zobaczymy..

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • 0

A zwykły Downtown 125 nieco podrożał, w zeszłym sezonie w kwietniu sprzedawali Downtowna na pniu- ciężko było o grafit, o o graficie z ABS-em można było pomażyć. Oststeczie zakupiłem białą perłę z ABS-em i to był strzał w dychę. ;)

Jak cena poszła w górę to używane ulepy lepione z czterech sztuk po dziadkach z Francji będą stały w cenie...

Sugerowana cena 18300 PLN trochę drogo, parametry takie same, jak starsza spełna Euro4,

Mi optyczie bardziej podoba się starsza wersja, i te chowane podnóżki dla pasażera... to Mi jakoś nie leży...

http://www.kymco.pl/new-downtown-125i-abs_p_198.html

Odnośnik do komentarza
  • 0

Wygląd nie jest zły, fajne ma lampy z tyłu, ale cena jest trochę kontrowersyjna.

"trochę kontrowersyjna." ? za niecałe 600 PLN drożej importer oferuje DT 300 z ABS

Ja rozumiem, że popyt dyktuje ceny, ale przesadzają wg mnie wszyscy producenci z cenami 125-tek

Odnośnik do komentarza
  • 0

Bo wszyscy wychodzą z założenia, że i tak ludzie się rzucą na 125-tki, więc skoro tak miało być to po co sprzedawać tanio skoro można sprzedać drogo i zarobić więcej. Ja osobiście też bym wolał dołożyć trochę i kupić 300-tkę, nawet jakbym miał jeszcze zapłacić za prawko.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Po prostu za lenistwo trzeba płacić - nie chcesz robić prawka na moto, a chcesz jeździć - płać więcej za 125 ;)

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja nabyłem białego w listopadzie 13tys bez ABS

Mi też stary model bardziej się podoba także te otwierane podnóżki dla pasażera to pomyłka.I ogólna stylizacja tak jakoś na siłę. Stary model ma taki dizajn że jeszcze długo się nie zestarzeje

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

Mam identyczne odczucia... Kiedy DT jeździłem jeszcze na Burgmanii w Malborku, zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia (miałem wtedy Piaggio X8). Trochę ową miłość osłabiła pozycja krzesełkowa i twarde przednie zawieszenie, ale to by i tak mnie nie zniechęciło chyba do zakupu... Tymczasem nowy model nie ma tego "czegoś", co zachwyciło by mnie i podpowiedziało w salonie, "tak, to jest to"...

Odnośnik do komentarza
  • 0

te otwierane podnóżki dla pasażera to pomyłka

A ja sądzę że jest to dobry pomysł bo jak jechałem na DT jako pasażer to moje kostki przy nogach dostały popalić (ocierały się o obudowę) a przy hondzie pantheon mam otwierane podnóżki i jest ogromna różnica komfortu.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Osobiście nie miałem z tym styczności więc jeśli chodzi o komfort to nie mam zdania tylko wizualnie to mi się nie podoba.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...