Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burger 250k2 wpiszcie co wiecie, myslicie


Gość Gabor

Rekomendowane odpowiedzi

Mariusz a ja sie też zastanawiałem nad tym problemem i czy to nie jest czasem tak że ciężko jest znaleĽć Burgmana który przejechał 100tys km dlatego że od 99roku mało kto był w stanie tyle przejechać w polskich warunkach? Moze za 3 - 4 latka będziemy w tej kwestii m?drzejsi?

Odnośnik do komentarza

Slyszalem o Tmaxach i Silverach ktore osiagnely ok. 100tkm, slyszalem nawet o yp250 -> oczywiscie bez remontow. Nie slyszalem natomiast o an650 (max to 60tkm), o an400(nie mam wystarczajacego kontaktu). Jedno jest pewne, K1 nie ciesza sie zbyt duzym powodzeniem ze wzgledu na awaryjnosc. Suzuki mialo jednak duuuuzo czasu, a jak znam podejscie firmy, to z roku na rok eliminowala niedociagniecia silnika 400. Wydaje mi sie, ze przy odpowiednim serwisie i dbaniu o olej, 400- ka(2004-2006) powinna spokojnie osiagnac 80-100tkm bez remontu.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Mariusz a ja sie też zastanawiałem nad tym problemem i czy to nie jest czasem tak że ciężko jest znaleĽć Burgmana który przejechał 100tys km dlatego że od 99roku mało kto był w stanie tyle przejechać w polskich warunkach? Moze za 3 - 4 latka będziemy w tej kwestii m?drzejsi?

W polskich warunkach to się zgodzę ale ja nie patrzę przez pryzmat naszego, b?dĽ co b?dĽ specyficznego rynku tylko np. włoskiego, francuskiego.

We Włoszech w 1999 roku sprzedano ok 10 ty?. sztuk modelu 400 K1.

Bior?c pod uwagę, że włosi kręc? ?rednio na skuterach klasy maxi ok 20 tkm rocznie więc nie trudno policzyć, że taki typowy Burgman z 99 roku powinien mieć w AD 2006 roku nawet 140 tkm a stówke to napewno.

Niestety rekordzi?ci osi?gaj? dużo mniejsze wyniki przebiegowe a potem kończ? jako "dawcy".

Oto ogłoszenie jakich widzę w różnych ogłoszeniach, aukcjach w całej UE bardzo dużo. Naj?mieszniejsze, że praktycznie zawsze jest taki sam lub bardzo podobny opis:

Burgman 400 K1 silnik schaden

Tutaj kolejny z mobile.de:

An 400 K2 z Włoch wystawiony na mobile.de

"Motor macht leicht Geräusche, läuft aber. Fahrbereit."

silnik wydaje dziwne odglosy, ale pracuje. Pojazd jezdzacy (jeszcze).

Problem występuje najczę?ciej po przekroczeniu 30 tkm. Wtedy jazda staje sie ruletk?.

Tylko z naszego Klubu znam 3 przypadki, kiedy korbowód wyszedł bokiem.

Niestety nie miało to nic wspólnego ze zbyt niskim stanem oleju czy niedpolinowaniem czegokolwiek od strony serwisowej.

Odnośnik do komentarza

Dosyc czesto spotykam sie z ogloszeniami AN250 i AN400(K1 i K2) wlasnie majacymi niesprawne silniki. Fakt, ze modeli AN400 K1 jezdzi dosyc duzo, ale nie tlumaczy to takiej ilosci defektow. Przebiegi nie sa wcale takie wielkie, jak napisal juz Mariusz ok. 30tkm.

Z drugiej strony, czytalem o 2 SW ktore nie dotrwaly do 30tkm(awaria silnika), o 2-3 Tmaxach(przy ok. 40tkm awaria silnika), trzech AN650(przed 40tkm awaria przeniesienia napedu).

PS. Duzo zalezy od stylu jazdy, serwisu, itp. Jeden robi 1000km w 2 miesiace dojezdzajac codziennie 15 km do pracy, zas kto inny zrobi te kilometry w jeden dzien, w trasie !scooter .

Odnośnik do komentarza

Ja jako? nigdy nie byłem przekonany do Piaggio (chociaż nie miałem) ale ostatnio byłem kilka dni w Paryżu i musze przyznać że chyba 70% maxi jeżdż?cych po tamtejszych zatłoczonych ulicach to własnie X9. Co? w tym musi być.....

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...