Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burger 250k2 wpiszcie co wiecie, myslicie


Gość Gabor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Na wstepie jestem nowy na forum.

Chce kupic burgera 250 albo majesty 250, ale wolalbym burgera najchetniej od 2002r.

Przeszukalem chyba cale forum i nie znalazlem nic na jego temat :angry:. Czemu nikt nic nie pisze o tym modelu?:lol: na allegro jest pare ladnych sztuk.

Chcialbym sie dowiedziec jak ten burgi sie prowadzi, czy ma dosyc duzy bagaznik z czym sie lacza mozliwosci przewozowe, dobre wlasciwosci jezdne, komfort podrozowania, cos na temat przyspieszenia, cos o spalaniu?

No i czy sie oplaca go kupowac czy moze cos innego?

Z gory dziekuje za odpowiedzi:)

Pozdrawiam Gaborro

Odnośnik do komentarza

Cze?ć.

Na Burgmanii nic nie przeczytasz bo nikt Burgera 250 i to powyżej roku 2002 nie posiada.

O ile się nie mylę, to wogóle taki model nie był w tych latach produkowany. A je?li się mylę - to proszę nie :angry:

Za to 400-tek jest full - jesli spytasz o t? pojemno?ć - dowiesz się wszystkiego !!!

Odnośnik do komentarza

Silnik 250 występował tylko w modelach K1 czyli od 98 do 01. K2 (mercedesy) miały większe bagażniki ale K2 występował tylko w wersji 400. K1 nie powala wielko?ci? bagażnika.

Ogólnie mało jest Burgmanów 250 w ruchu dlatego ich tak dużo na allegro :lol::angry: . Kto? kedy? pisał że s? awaryjne (zawory się urywaj? czy jako? tak)

Jeżeli 250 to TYLKO Majesty 250 (lub jak kto? woli włoskie wykonanie Madison). Silnik nie?miertelny i pozbawiony jakich? typowych usterek. W Majesty w nowej budzie (od 2000) do badażnikia zmie?cisz duuuużżżżooo (jeden z największych bagażników w klasie maxi).

No a jeżeli interesuje sie Majesty 250 to ja chce sprzedać swoj?:

http://www.allegro.pl/item132335166_yamaha...sty_yp_250.html

Napewno nie kupa i jeszcze długo po?miga. Ja się niestety musze pozbyć :P

PS. przywitaj się w odpowiednim dziale :P

Odnośnik do komentarza

O kurcze ale wpadka :lol: !piwko

Heh mowilem ze jestem nowy, czlowiek uczy sie na bledach... juz bede wiedzial :angry:

Zmylila mnie pewna aukcja http://moto.allegro.pl/item131529874_suzuk...o_dobry%5C.html

Heh brak wiedzy obiecuje uzupelnic.

Svempas czy moglbys napisac o srednim spalaniu majesty w miescie i na trasie i o przyspieszeniu jakie ten silnik generuje? I jakie odnosisz wrazenie co do komfortu (ochrona przed deszczem, wiatrem)?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie !scooter

Odnośnik do komentarza

Ehhh handlarze...... zero wiedzy. Albo maj? dokumenty i innego skutera albo go?c na tyle tempy że nie potrafi przeczytać co tak wła?ciwie chce sprzedać. Albo jaki? mutant bo w polsce takie co? chyba nie było oferowane

Co do Majesty. Nie wiem jak dokładnie jest na orginalnych czę?ciach- opieram się na doznaniach na mojej z Vario malossi. Więc: Vmax w granicach 130km/h jak się poczaić na szyb? i przy sprzyjaj?cych wiatrach do 140... Ja osi?gnołem max jakie? 145 z górki na dwupasmówce. Do 80 idzie momentalnie, wskazówka płynnie wspina się do 80 tak że jak masz wene to nie ma katamarana który by cie doszedł spod ?wiateł. Przy?pieszenie do 80 porównywalne z Burgmanem 400 puĽniej burgman zaczyna odchodzić. Tak do 120 skuter idzie całkiem fajnie, puĽniej to już liczysz kolejne km/h. Z wyprzedzaniem ciężarówek nie ma problemu.

Spalanie jak się nie wychodzi powyżej 100km/h w granicach 3,5 do 4. Max jaki kiedykolwiek zanotowałem to 4.3L/100km

Ochrona... jak w każdym maxi... bdb. Do 100km/h możesz jechać z otwart? szyb? kasku i nie czujesz jakiego? dyskomfortu. Ostatnio jechałem w deszczu i miałem tylko kask, barki i rękawice mokre, nogi nie ruszone... a mam siakie? 180cm wzrostu.

Pozycja za kierownic?: kanapowiec... siedzisz jak w fotelu, nogi przed siebie albo w pozycji krzesełkowej (jak kto woli). Ostatnio siadł na moj? człowiek na codzień ?migaj?cy GL1800 i powiedział "wygodnie" więc jest OK

Poza tym jeszcze jeden "+" dla majesty - jest ich o wiele więcej niż Burgmanów 250 i o czę?ci znacznie łatwiej

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Dobra powiem Wam szczerze na wstępie, że ostatniego postu Svempasa już nie przeczytałem w cało?ci...

Wydawałoby się, że trochę się Panowie znacie a takie GAFY strzelacie, że nie wiem dlaczego jeszcze nikt nie naprostował Waszych BZDUR... :o

Otóż Burgman 250 występował w KAŻDEJ budzie w jakiej był produkowany 400... Czyli K1, K2, K3-K6(to już jeden czort prawie że...).

To, że nie był oferowany w polsce, nie znaczy, że nie istniał...

Tak więc nie wprowadzajcie kolegi nowego w bł?d, bo sobie zaraz pomy?li "Niby Klub Burkmanowy a G**** wiedz? na temat modeli Burgmanów !scooter )...

Hehe trochę się po?miałem, jak poczytałem Wasze wymy?lenia dot. kombinowania ze strony handlarzy z papierami itd. !piwko :D:lol:

Ale teraz do rzeczy...

Burgmanem 250 nigdy nie jechałem(jako kierowca, 250'tk? K1 jechałem na pasażera 3 lata temu w Lęborku)...

Je?li chodzi o wygl?d i rzeczy ZEWNĘTRZNE takie jak pakowno?ć jako?c wykonania itd. to jest to DOKŁADNIE to samo co w modelach 400...

250'tka rózni się tylko silnikiem i tłumikiem i to tyle z róznic dziel?cych oba modele(250/400).

Je?li chodzi o prowadzenie, to wydaje Mi się, że niema tu żadnych różnic w porównaniu do 400'tki...(jednak moge się mylić... Tu powinni wypowiedzieć się Mariusz i Bigu, bo Oni mog? posiadać wiedze teoretyczn? na ten temat...).

Je?li prowadzi się tak jak 400(a tak Mi się wydaje) to jeĽdzi się bardzo dobrze i wygodnie...

Silnik 250 w Burgmanach był do jakiego? czasu najmocniejsz? jednostk? 250ccm jaka była w sprzedaży... To też swoje znaczy...

Kiedy? usłyszałem od Mariusza, że co? się psuło w 250'tkach(bodajrze zawory jak tu chyba Svempas napisał).

Jednak nie wiem, czy to samo występowało w modelach K2 oraz K3-K6...

Ja parę miesięcy temu ?liniłem się na pewnego burgmana K3-K5(nie pamiętam już który konkretnie) wła?nie z silnikiem 250...

My?lę, że mocy CI wystarczy w zupełno?ci...

Je?li chodzi o wybór YP/AN ja bez wachania wybrałbym AN'a... Ale każdy ma swoje kryteria wyboru, więc nic Tobie nie narzucam...

Po prostu Burgmany bardzo Mi się podobaj?...

To byłoby na tyle...

Mam nadzieję, że rozja?niłem Ci trochę sytuację... Poczekaj na Maxi Wymiataczy, większych starzem, którzy powinni swoje "3 grosze" dołożyć jeszcze, bo napewno o czym? nie wspomniałem ;) .

Pozdrówki, Kuba B) vel. Wypłosz :D

P.S. Chłopaki tak na przyszło?ć to sprawdzajcie informacjie jakimi sypiecie... Bo takich jaj to jeszcze nie czytałem :lol::lol::o

Odnośnik do komentarza

Oj Kubo... Toż nie znasz sytuacji gdy na allegro pojawiały się K2 400 (mercedesy) z dokumentami z K5?? Albo Honda Spacy z papierami na Piaggio X9?? Albo Silver Wingiem 650??

To wszystko doprowadza do pewnych przyzwyczajeń... Ale przyznaje że dałem plame :D !piwko

Majesty ma nadal wielki atut... Jest ich o wiele więcej, czę?ci s? i to nie w jakich? strasznych ceniach. Pozatym YPkajuz dała się poznać jako wołek roboczy nie do zajechania.... A Burgman 250....hmmm... jak kto? lubi być wła?cicielem tego typu egzotycznych pojazdów to mi nic do tego !scooter :D

Każdy swoje chwali: jak narazie ty Kubo u siebie przy ponad 30tys.km robiłe? mał? kapitalke a u mnie silnik chodzi jak w zegarku prawie przy tym samym przebiegu, A najsłynniejsza YPka w klubie ma ponad 50 i też się ma dobrze.

Ja cie Kubo lubie i to z tym burgiem to był żart ale na faktach :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza

Z tego co wiem to w Europie wogóle nie ma 250 tek w nowych budach. Na pewno były i s? oferowane w Australii, może w Japonii bo oni tam bardzo lubi? t? pojemno?ć. Co do wyboru Majesty czy Burgman to wystarcz spojżeć na czym jeżdżę. Ypka to naprawdę bezawaryjny skuter i wcale nie taki mały na jaki wygl?da na zdjęciach. Burgman to optycznie o wiele większa konstrukcja i być może wizualnie robi większe wrażenie. Co do jako?ci Burgmana nie mogę nic powiedzieć. Ale słyszałem to i owo... o Ypkach takie legendy nie kr?ż?.

Odnośnik do komentarza

Witam!

Ja kupiłem Skylinera 180 ale dla kumpla szukam czegos większego tzn. 250 lub 400. My?lę, że wchodzi w gre Majesty lub Madison 250. Macie jakie? zdanie o Madisonach 250? Wchodzic w to czy nie?

Przy okazji pragnę nadmienić, że kumpel chce sprzedać Yamaha TDM 850 i ewentualnie wchodzi w grę zamiana na maxiskuter. Oto link:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296230

Cena do dużej negocjacji.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Silniki w Madisonach te same co majesty więc tutaj oba maj? duży +

Majesty wydaje się być wygodniejsza bo niżej się siedzi i jako? tak bardziej miękko, Madison bardziej nadaje się do pozycji krzesełkowej a nie z wyci?gniętymi nogami przed siebie jak to ma miejsce w Majesty. Poza tym Madison ma mniejsze schowki i to włoskie wykonanie !piwko !scooter .

Stylistyka jest kwesti? gustu... :lol:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Dzwonilem, powiedzili ze jak przyjde to sie dogadamy, ehh nie ma to jak gadac o cenie z arabem przez telefon. :lol: Ceny mi wiec nie podali.

A tu kolejny link 250 Sky Wave w nowej budzie

http://www1.suzuki.co.jp/motor/skywave250s/index.html

dane techniczne to juz nie podaje bo nie warto i tak nikt nie zrozumie :) 4DOHC to jedyne co tam moglem wyczytac.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Witajcie! :rolleyes:

Natkn?wszy się na strone przedstawiciela Suzuki w Hiszpanii przypomniała mi się dyskusja o Burgmanie 250 i pomy?lałam, że w formie ciekawostki polecę Wam zajrzenie na tę stronę, gdyż pewnie się nie pomylę, je?li napiszę, że prawdopodobnie - tak samo jak i ja - czę?ć z Was nigdy nie słyszała, żeby Burgman 400 występował w dwóch wersjach - "normalnej" nam znanej oraz w wersji S - z krótk? szyb?, a z kolei Burgman 125/150 występował także w wersji Executive - czerwonej. Ja byłam wielce zdziwiona!

Ciekawi mnie tylko, czy Burgman 400 Type S to ma być wersja sportowa czy co? Może kto? ma jaki? pomysł?

Zapraszam do przegl?dnięcia strony: http://info.suzuki.es/

:D

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

A jeszcze tak sie spytam. Jaka jest przecietna zywotnosc burgiego np 400?

Na niemieckich aukcjach widzialem egzemplarze majace na zegarku 63 tys km :lol: . Wiadomo wszystko zalezy od indywidualnego traktowania i jakosci serwisowania. Ale jak kazda maszyna kres swoj ma !scooter .

Pozdrawiam, !V

Odnośnik do komentarza

Jak napisałe?... wszystko zalerzy od traktowania... !scooter Jak sie dba to się ma. Jeżeli skuter był prawidłowo sevisowany to my?le że 60 tys. to połowa jego żywota - wersja pesymistyczna. Bo nie wiem sk?d się wzięła się teza że silniki w moto s? mniej żywotne on tych z katamaranów - ta sama technologia (jak nie lepsza) i materiały - więc co stoi na przeszkodzie wykręcania 250 000 km? !V

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Svempas... My?lę, że trochę zbyt optymistycznie podchodzisz do przebiegów w An 400.

Osobi?cie nie widziałem aby 400tka zrobiła więcej niż 60 pare tkm a i to jest rzadko?ci?. Widziałem natomiast wiele problemów z silnikami w K1, które potrafi? występować już w chwili kiedy na budziku pojawia się 30 tkm !scooter

Oczywi?cie nie ma reguły bez wyj?tków. Teoretycznie silnik An 400 powinien dokulać się do 100 tkm bez naprawy głównej ale tak jak napisałem na wstepie... ja nie znam takich egzemplarzy z serii K1.

Najczęstszy problem tych siników 250 i 400 w K1 to wywalenie przez blok korbowodu !V . Znam już takich przypadków naprawdę sporo. Naj?mieszniejsze jest to, że dzieje się tak często w momencie kiedy zużycie silnika i stopień kompresji znajduje się na poziomie zno?nym a jednostce napędowej daleko na naprawy głównej zwanej remontem silnika.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...