Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Rozpoczęcie sezonu na Kymco Agility City 125


fraszczu

Pytanie

Witam jesli ktos w tym dziale bedzie chcial zobaczyc jak sprawuje sie w jezdzie Kymco Agility City 125 zapraszam na moj nowo zalozony kanal, postaram sie umieszczac tam wiekszosc moich wypadow.

Jeden z pierwszych moich filmikow:

Odnośnik do komentarza

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Będę zaglądał :)

Jedna mała uwaga: nie zaczynaj vloga w miejscu w którym trzymasz skuter :) Po co kusić potencjalnych amatorów cudzej własności...

Odnośnik do komentarza
  • 0

Spoko wezme to pod uwage w nastepnym filmiku :). Inna sprawa ze to miejsce skad startuje to skuter stoi pod samym oknem i jest tylko przez chwile bo normalnie stoi na parkingu :P

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja sezon rozpocząłem w sumie miesiąc temu, ale dziś postanowiłem zrobić troszkę dalszą trasę no i po raz pierwszy strzelił mi pasek... Miałem średnio miłe pchanie przez jakiś kilometr do najbliższego warsztatu. Bando wytrzymał 4700km czyli jeden sezon i jeden miesiąc...

Jutro zakładam stary pasek też bando z pierwszego montażu. Jak widać tuning przeniesienia napędu daje w kość paskowi...Trzeba będzie zainwestować w dobry pasek, tylko co jest lepsze od bando i bez kevlaru?

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator

Zawsze najlepszy jest pasek oryginalny, tez kiedyś kombinowałem z tak zwanymi "tuningowymi" efekt, oryginał jest najlepszy. Super wytrzymały kevlarowy malossi wytrzymał 5 tys km, oryginał 4x tyle.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Arturze, ale akurat Bando zakłada(ło) kilka firm, paski tego producenta montowało np. BMW do C jedynki i dzisiaj są to jedyne "logiczne" paski do wymiany w tym skucie :) ...

PS: Co do "kevlarowych wynalazków" to zgadzam się w 100% :) ... Chcesz mieć kłopoty? Załóż taki pasek :) ...

Odnośnik do komentarza
  • 0

Pasek wymienony, przy okazji wgląd w wariator naraku i rolki naraku HD teflon. Zero oznak zużycia po przebiegu 6700km na wariatorze, przeciwtalerzu i rolkach (tylko minimalne obtarcia). Pasek zmieniony, przekładnia wyczyszczona. Można kontynuowac sezon. Następny pasek spróbuję mitsuboshi, gdzieś znalazłem informację, że komuś bando strzeliło przy dużo mniejszym przebiegu(co może ale nie musi coś oznaczać).

Przepraszam autora wątku za OT.

Ja też myślę o dokumentowaniu podróży, trzeba coś fajnego zakupić :)

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam niestety ja również poszedłem w ślady kolegów :blush: i również wymieniłem oryginalny pasek Kymco na pasek DAYCO nie będę go zmieniał na razie ma mały przebieg ale będę miał na uwadze przygodę kolegi Pawelca i trzeba będzie wozić zapas plus klucze żeby dokonać ewentualnej wymiany w drodze

Odnośnik do komentarza
  • 0

A po co wymieniacie oryginały na jakieś wynalazki jescze kiedy oryginały są ok? Raczej pasek żadnych "usprawnień" do napędu nie wnosi? Ma tylko go przenosić...

Piotrek

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...