Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Tak jest, Ojcze Dyrektorze, a zatem odstępuję od prawie już wytworzonego odrębnego wątku Honda NT 1100. Ty tu rządzisz i Twoja wola jest święta👍. Pozdrawiam 😉

  • Klubowicze
Opublikowano
6 godzin temu, grzybek napisał(a):

To chyba naturalne przejście z maxiskutera ( z przekładnią  automatyczną) na większą pojemność, większe koła, większe możliwości przelotowe na baku paliwa... na sprzęt równie prostu i komfortowy w obsłudze (wersja DCT). ,,Klub miłośników NT ?" To może założyć odrębny wątek- wzorem ,,Tajna sekta T maxa"? Wiem, że są wyodrębnione na facebooku fora dot. tego modelu Hondy, ale chciałbym jeszcze raz po raz zaglądać na forum Burgmanii- tym bardziej , że nadal posiadam maxiskutera. A zatem,aby nie zaśmiecać tego wątku otwieram odrębny wątek poświęcony Hondzie NT 1100, w którym możemy podzielić się opiniami, poradami eksloatacyjnymi, etc i apeluję, abyśmy prowadzili dalszą korespondencję pod odnośnikiem :

,, HONDA NT 1100 główne zagadnienia😜

Żadnych podklubów. Tu na tym forum tylko maxiskutery. @grzybek zapisz sie na forum NT1100 lub je załóż, bo polskiego forum z tego co wiem nie ma i tam się realizuj. Nie ukrywam, że podgrzałeś tu temat tego modelu i ja się dałem troszkę w to wciągnąć. Z mojej strony ENDE

  • Administrator
Opublikowano

Ale piszcie chłopaki o tym modelu! Tak po prostu w tym wątku. To się fajnie czyta a jednocześnie nie buduje się „silosu” dla tylko tego modelu. 

  • Klubowicze
Opublikowano
15 godzin temu, Piootr napisał(a):

zapisz sie na forum NT1100 lub je załóż, bo polskiego forum z tego co wiem nie ma i tam się realizuj. Nie ukrywam, że podgrzałeś tu temat tego modelu i ja się dałem troszkę w to wciągnąć. Z mojej strony ENDE

Piootr, nie poznaję Cię.  Nie wierzę w to co napisałeś. Co Ty piszesz? Po co ta zasłona dymna? Przecież doskonale wiesz, że funkcjonuje m.in. forum Honda NT 1100  Polska, na nim jesteś i jeszcze dziś dałeś lajka na tym forum. I ja tam od jakiegoś czasu się realizuję- fakt. Przecież powyżej napisałem:,,wiem, że są wyodrębnione na facebooku fora dot. tego modelu Hondy, ale chciałbym jeszcze raz po raz zaglądać na forum Burgmanii..."Po prostu czegoś tu nie ogarniam, nie czaję w Twojej postawie. Pozdrawiam. 

PS.  A pomysł powstania czegoś na kształt np. ,,tajnej sekty T maxa" (aby wciąż nie zaśmiecać w wątku Stajnia alternatywnych rozwiązań  o Hondzie NT) spalił na panewce- o czym zameldowałem Ojcu Dyrektorowi i tyle w temacie. Nie wzniecajmy ognia- apeluję na przyszłość, bo nie ma o co.

  • Klubowicze
Opublikowano
4 minuty temu, grzybek napisał(a):

Piootr, nie poznaję Cię.  Nie wierzę w to co napisałeś. Co Ty piszesz? Po co ta zasłona dymna? Przecież doskonale wiesz, że funkcjonuje m.in. forum Honda NT 1100  Polska, na nim jesteś i jeszcze dziś dałeś lajka na tym forum. I ja tam od jakiegoś czasu się realizuję- fakt. Przecież powyżej napisałem:,,wiem, że są wyodrębnione na facebooku fora dot. tego modelu Hondy, ale chciałbym jeszcze raz po raz zaglądać na forum Burgmanii..."Po prostu czegoś tu nie ogarniam, nie czaję w Twojej postawie. Pozdrawiam. 

Krzysztof, nie będę się mocno rozwodził nad tym, czy ty mnie znasz czy nie. Nie znasz mnie wcale. Ile razy się widzieliśmy ? Może góra 3-4 razy. Sam się nie pokazujesz, nie bywasz na dorocznych zlotach Burgmania czy kongresach Klubu. 

Naprawdę przekierowałeś swoje zainteresowanie jednośladami na nowy nabytek i na skuter nie masz już czasu, ani serca. Miałeś zamiar założyć TU wątek poświęcony motocyklowi ? To niedorzeczność. I nie ma znaczenia jaką ma skrzynię biegów. 

Sam się tu w tym wątku "zapędziłem" w kierunku NT1100 którego posiadania się nie wypieram, ale TU nie ma miejsca na jakieś "podfora". Tu jest forum miłośników maxiskuterów. A ty niestety mylisz forum z fanpejdżem modelu NT1100 na Facebooku. Forum NT1100 Polska nie ma, nie istnieje. Załóż, zapiszę się 😀.

 

  • Klubowicze
Opublikowano

Wybacz.Nie skomentuję...

Opublikowano

Nie wiem jaki problem napisać coś o zwykłym motorze w temacie off topic- rozmowy nieskuterowe. 

  • Administrator
Opublikowano

Dokładnie po to powstał w 2014 roku niniejszy wątek.

  • Klubowicze
Opublikowano
37 minut temu, ComoDo napisał(a):

Nie wiem jaki problem napisać coś o zwykłym motorze w temacie off topic- rozmowy nieskuterowe. 

Można pisać, wątek istnieje tak jak napisał MariuszBurgi od 2014. Tu chodzi o coś innego Krzysztof Grzybek chciał założyć na forum poświęconym maxiskuterom dedykowany temat jednemu, konkretnemu modelowi ... motocykla. Z mojej strony temat zakończony.

  • Klubowicze
Opublikowano
1 minutę temu, ComoDo napisał(a):

Tematów poświęconych konkretnym modelom "motocykli" jest conajmniej kilkanaście w off topic więc nie wiem co za problem by był jeden więcej  poświęcony hondzie NT czy jakiemuś innemu sprzętowi . Tym bardziej ,że na bank są tu osoby które poza skuterami taki motor posiadają lub będą posiadać . Ma nie pisać o motocyklu bo to nie skuter ? To dział tematów nieskuterowych więc w czym problem ? Jak ktoś już kupi motor to ma odejść z forum ? 

Mamy tu temat ( w którym aktualnie dyskutujemy ) i niechaj tak pozostanie. O swoich motocyklach piszemy właśnie TU. Odniosłem wrażenie, że Krzysztof chciał zrobić dedykowany temat jednemu motocyklowi na forum poświęconym maxiskuterom. Będąc użytkownikiem/klubowiczem od 2011 wiem z doświadczenia, że nie wszystkim by się taki "projekt" podobał. Sam oprócz skutera posiadam motocykl i czuję temat. Podsumowując, niech "Stajnia alternatywnych rozwiązań" pozostanie i w miarę potrzeb służy naszym motocyklom. Proszę aby w temacie wypowiedzieli się inni, szczególnie ci najwierniejsi idei maxiskuteryzmu.

I na koniec. Ktoś kto kupi motocykl, pożegna się ze skuterem jest zawsze bardzo mile widziany w naszym gronie. Zapraszamy. Jest wśród nas bardzo wielu takich przesiadkowiczów.

  • Klubowicze
Opublikowano

In fine 🤔

  • Sympatycy
Opublikowano

No to pojadę z tematem. Na NTku miałem fabryczne opony metzelera i zmieniłem na GTki 6ki i powiem wam że różnica jest diametralna. Trzymanie się w zimne dni znaczy 4/9 stopni to po prostu bajka 👍

jestem już po pierwszym ostrożnym starciu pierwszej warstwy więc pozwoliłem sobie na trochę więcej na łuku i chyba nie ma lepszej opony. Fakt że troszku drogo 🙁 ale są naprawdę godne polecenia. 

 

IMG_6321.jpeg

IMG_6322.jpeg

  • Klubowicze
Opublikowano

 O kurde, ale bieżnik mają konkretny. A nie odczuwasz że są głośniejsze? Ja jestem na fabrycznych Dunlop Sportmax  dopiero pierwsze 150 km i na wyjściu w łuku trochę mnie spłoszyło. 🙃

Opublikowano

Też je mam trzymają idealnie na mokrym i suchym nie hałasują przejechałem na nich ponad 10 tysięcy i nie widać zużycia

 

IMG-20250318-WA0002.thumb.jpg.020c80b170b730678ded239735c82dce.jpg

  • Sympatycy
Opublikowano

Jak dla mnie z Mietków to tylko Z8 Interact , miałem w 2ch BMW złego słowa nie powiem, czy jazda w deszczu, czy upał, czy tor.... 1-2 km trzeba było przejechać i uaktywniała się funkcja "butapren"😁

  • Użytkownicy
Opublikowano



No to pojadę z tematem. Na NTku miałem fabryczne opony metzelera i zmieniłem na GTki 6ki i powiem wam że różnica jest diametralna. Trzymanie się w zimne dni znaczy 4/9 stopni to po prostu bajka
jestem już po pierwszym ostrożnym starciu pierwszej warstwy więc pozwoliłem sobie na trochę więcej na łuku i chyba nie ma lepszej opony. Fakt że troszku drogo ale są naprawdę godne polecenia. 




Kormorany?
  • Klubowicze
Opublikowano
6 godzin temu, Cormoran napisał(a):

No to pojadę z tematem. Na NTku miałem fabryczne opony metzelera i zmieniłem na GTki 6ki i powiem wam że różnica jest diametralna. Trzymanie się w zimne dni znaczy 4/9 stopni to po prostu bajka 👍

jestem już po pierwszym ostrożnym starciu pierwszej warstwy więc pozwoliłem sobie na trochę więcej na łuku i chyba nie ma lepszej opony. Fakt że troszku drogo 🙁 ale są naprawdę godne polecenia. 

 

IMG_6321.jpeg

IMG_6322.jpeg

Będziesz bardzo zadowolony ze zmiany, szczególnie na mokrym. To najlepszy wybór do NT. Fabryczne kartoflane Metzelery wywaliłem po 300 km przebiegu. Ponoć montowane w fabryce Dunlopy są nawet jeszcze gorsze. Tak piszą na forach dedykowanych modelowi. Zjeździłem na Michelinach Road 5 (poprzedniczki Road 6 i GT) na Integrze 2 komplety i teraz "kończę" pierwszy komplet Road 6 na NT. Opony są ciche, kleją jak szalone i odprowadzają wodę jak turbina. Warte każdej wydanej nań złotówki.

Opublikowano
9 godzin temu, Piootr napisał(a):

Będziesz bardzo zadowolony ze zmiany, szczególnie na mokrym. To najlepszy wybór do NT. Fabryczne kartoflane Metzelery wywaliłem po 300 km przebiegu. Ponoć montowane w fabryce Dunlopy są nawet jeszcze gorsze. Tak piszą na forach dedykowanych modelowi. Zjeździłem na Michelinach Road 5 (poprzedniczki Road 6 i GT) na Integrze 2 komplety i teraz "kończę" pierwszy komplet Road 6 na NT. Opony są ciche, kleją jak szalone i odprowadzają wodę jak turbina. Warte każdej wydanej nań złotówki.

Nie szkoda Ci było po 300 km opony zmieniać ? Mi jak na razie metzelery nie przeszkadzają.  Zrobiłem nimi pierwszy tysiąc i jak na razie jest ok . Dość szybko się nagrzewają nawet przy temperaturach 4 - 8 stopni i nie miałem problemów z przyczepnością w ciasnych łukach . Jak się zużyją i będę wymieniał to pomyślę o tych michelinach . Może rzeczywiście będzie warto skoro piszesz że są tak dobre. Najgłośniejszą oponę jaką do tej pory miałem okazję używać to bridgestone ale być może trafiłem jakiś gorszy egzemplarz bo pierwsza była rewelacyjna , a po wymianie niby na ten sam model masakra . Wyła jak by mi łożyska padły i to już od 40km/,h . Dopiero po 8 tys km ucichła ale powyżej setki nadal było ją słychać .

  • Klubowicze
Opublikowano

Zobacz, niemal razem w jednym czasie odbieraliśmy nowe NTki, Twój fabrycznie ma Metzelerki a mój Dunlopy? A w kwestii Bridgestone to nawet w samochodzie też były nadzwyczaj głośne- aż je reklamowałem i skutecznie.

  • Klubowicze
Opublikowano

Generalnie w kwestii opon to do tego samego motocykla i tego samego modelu opony każdy kierowca może mieć inne zdanie.

Bo inny jest styl jazdy . Przerabiałem to w rozmowach wielokrotnie. Ktoś twierdzi że jeździ "normalnie" i "składa się w zakrętach" i wszystko jest OK.

A potem okazuje się na tle innych kolegów że jego "składanie " to dla innych jak jazda " na kwadratowo"

Tak więc widzicie

PS

Sam oryginalne opony w SW-T wywaliłem po 800km ale znam ludzi co nimi byli "zachwyceni"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...