Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Zakup kontrolowany


793df

Pytanie

Witam, noszę się z zamiarem kupna jakiejś 125, ale jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o ten dział skuterów. Do tego jeszcze mam problem w postaci budżetu. Dlatego pytam się was, proszę o propozycje, "najlepszych z tych najtańszych" 125, oczywiście chodzi mi o używane. Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

"Takie rzeczy tylko w Erze" - najlepsze i najtańsze za jednym zamachem :)

Napisz jaki masz budżet na zakup i pamiętaj, że oprócz zakupu samego skutera musisz wyposażyć się w kask, do tego fajnie byłoby abyś pomyślał chociażby o jakiejś moto-kurtce i rękawicach. Ponadto kupując skuter od obcej osoby bardzo często wyjdzie, że są w nim jakieś drobne usterki do usunięcia lub chociażby zwykłe eksploatacyjne wymiany (np. olej, pasek napędowy) aby nie martwić się całą drogę czy dojedziesz na miejsce czy będziesz musiał pchać maszynę lub na lawecie czy nie wróci...

Odnośnik do komentarza
  • 0

Coś do 3 tysi a nawet pewnie mniej wliczając początkowe naprawy, patrząc na otomoto coś tam jest w takich granicach, kolejnym pytaniem jest czy kupować coś z rodzajów kymco czy może marki bardziej znane jak peugeot ale za to znacznie starsze i z większym przebiegiem. Ciekawi mnie jeszcze wasze zdanie o marce Daelim bo też i takich pare ofert mi sie przewinęło

Odnośnik do komentarza
  • 0

Fakt 3000 to troche malo. Majac na uwadze ks

Fakt 3000 tys to nie wiele majac na uwadze koszty rejestracji i jakiegos podstawowwgo ubioru.

w prawdzie spotkalem sie z ogloszeniami sprzedazy np hexagona w okolicach 2000 tys ale co one sa w rzeczywistosci warte???

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja bym radził zakup Hexagona z silnikiem 250. Powiedzmy że stylistyka lekko "trąca myszką" ale serducho od Hondy Helix, jak trafisz na dobrą sztukę będziesz Pan zadowolony, niestety nie będzie to proste. Dobrych egzemplarzy jest mało na rynku.

Odnośnik do komentarza
  • 0