Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Mam poflokowany jeden z elementów kokpitu.

0896f34c2f1c59bb.jpg

Przeżył już kilka spotkań z wodą i nawet karcherem.

Po 1 sezonie stwierdzam, zużycia brak.

Ważne aby nałożone było 2 do nawet 3 warstw floka. Szczególnie ważne kiedy flok ma być "outdoor"

Nie będzie się szybko "starzeć"?

Przy rozsądnym traktowaniu myślę, że kilka sezonów. Później strukturę odświeżamy.

Opublikowano

Mariusz ma rację, kilka sezonów nawet przy myciu myjkami pod jednym dość ważnym warunkiem. Flok nałoży ktoś kto się zna lub specjalistyczna firma. Ja zleciłem to firmie. Koszt trzech elementów, 2 przekrok + 1 na kierownicy = 150 zł. Okres oczekiwania ok 2-3 dni. Realizują każde zlecenie.

Opublikowano

Alfi, podasz adres www tej flokarni?

Opublikowano

Flokowanie.com.pl

Opublikowano

Jak nie masz kufra centralnego to ok .Jednak jak masz to z kufrem nie widać czy hamujesz czy nie . Generalnie mało widoczny jesteś .Lampa jest zamontowana w okolicach nadkola więc do tego jeszcze wiecznie brudna.

Poczytaj sobie na włoskim forum dokładnie to opisują . Ja zostanę przy oryginalnej :-)

Opublikowano

tez tak uwazam, jak radi - wiec szukam i kupie ledowa standardowa lampe :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nastepna Integra 3-kolowa? LINK

Opublikowano

Na emeryturze będzie jak znalazł :)

W domu balkonik, przed domem trójkołowa Integra :)

Opublikowano

w innym watku wspomnialem (http://www.forum.burgmania.net/topic/18999-co-ciekawego-zrobilem-dzis-przy-swoim-skuterze-cz2/page__st__700#entry391328) o moim serwisie Integry po 34500 km. Dodatkowo jest tam fotka po zmianie postojowek na Ledowe oraz mijania na Osram Nightbreaker...

Chcialem tez wsadzic zarowke ledowa na tyl, ale glowka zarowki ledowej nie zmiescila sie w otwor w lampie... Trzeba bedzie kupic cala lampe ledowa i tyle :)

Mechanik powiedzial, ze kolanko od silnika (widac na zdjeciu nr 1) jest waskim gardlem i zmiana tejze rury, doda mu troche KM... juz mysle nad rozwiazaniem Leovinca (kod produktu 8609) :)

Opublikowano

Wersja Sport 2015

honda-integra-750-s-sport-2015_1_zps1xch3rr3.jpg

honda-integra-750-s-sport-2015_3_zpsducdwgf0.jpg

honda-integra-750-s-sport-2015_2_zpsg0muqpog.jpg

Innymi słowy - bez zmian.

Opublikowano

Ja od dziś też mam wersje sport : -))))

ee53c494469b64d9med.jpg

baa8d2770e013bb5med.jpg

1c1ece3f36374840med.jpg

Opublikowano

No tak ,pytanie tylko czy na rynek polski?....."egzemplarz widoczny na zdjęciu wyposażony jest w opcjonalne i dodatkowo płatne elementy".....

Opublikowano

Nie na polski .Pytałem wczoraj :-) . Kolory są takie same jak na rok 2014.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przeróbka spotykana na włoskim forum, ale na ogół przy użyciu uniwersalnych części. Swego czasu zamieszczałem fotki na forum.

Rozwiązanie f-my Dzell jest do kupienia, np. tutaj

Opublikowano

Dzięki właśnie się z tego wyleczyłem :-))

Opublikowano

Spoko, są tańsze rozwiązania :)

Peg%201_zpsw1pozxnj.jpg

Peg%202_zpspbexg7ph.jpg

Opublikowano

Widze, ze chce ktos z Integry zrobic model S, tylko baku nie bedzie miedzy nogami :-)

Ja osobiscie nie widze zalet, wygodnie trzyma mi sie nogi jak na maxi, nie wyobrazam sobie jazdy z podkurczonymi.

Moze obawa wynika tylko z tego, ze nigdy tak nie jezdzilem (poza kursem na A i egzaminem)...

Opublikowano

Zmiana pozycji, szczególnie w dłuższej trasie zawsze pomaga.

Duże koła, możliwość zmiany biegów ręcznie i pozycja motocyklowa - na alpejskich winklach miodzio.

Opublikowano

Marek, możesz zdradzić gdzie można nabyć ten tańszy patent ?

Opublikowano

No i moja Hondzia zaniemogła - nie mogę wrzucić pierwszego biegu. A zaczęło się od tego, że wczoraj trochę ją przewentylowałem ;). Już w czasie jazdy, a raczej postoju przed światłami, motor wyrywało do przodu - musiałem trzymać go na hamulcu i nie mogłem też wrzucić N. Po dojeździe do domu, po zgaszeniu silnika, tryb N wyskoczył, jednak obroty biegu jałowego silnika skoczyły do 2000. Być może jest to właśnie przyczyna, że nie można teraz zapiąć jedynki. Miałem juz wcześniej takie objawy, jednak wtedy samoistnie po chwali ustępowały. Problem ten już zgłosiłam do Hondy Plaza, zobaczymy jak sobie poradzą. Zwróciłem również uwagę im na problem licznika. Zasugerowałem, że kwalifikuje się on do wymiany - zobaczę jaki będzie odzew.

Jaką przyczynę obstawiacie? Wg mnie któryś z czujników.

Opublikowano

Marek, możesz zdradzić gdzie można nabyć ten tańszy patent ?

To jest jeden z wielu przykładów. Uniwersalne części + jakiś adapterek (własnej roboty lub od innego moto).

Opublikowano

Dzisiaj udało się umyć sprzęt po złożeniu całości w koopę.

I moja Hondzia wygląda tak po oklejeniu

20150222_134419.jpg

... do oklejenia jeszcze kufry, ale to już prościzna.. i wymiana srebrnej rynny na czarną........w macie, rzecz jasna

Opublikowano

(...) Zwróciłem również uwagę im na problem licznika. Zasugerowałem, że kwalifikuje się on do wymiany - zobaczę jaki będzie odzew.

(...)

Czy chodzi o to że licznik dziennego przebiegu resetuje się przypadkowo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...