radi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jerry , chodziło mi że Integra jest piękna sama w sobie . Nie trzeba jej poprawiać . No może Akrapa bym jednak dołożył i tyle :-))) Z tego tuningu to tylko malowanie jest fajne , reszta do kategorii disco polo :-)))) i www.wieśniak.pl :-))
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 23 Grudnia 2014 Z tego tuningu to tylko malowanie jest fajne , reszta do kategorii disco polo E tam Technicznie ma kilka ciekawych smaczków (poprawek), np. Öhlins TT-X36... ale optycznie zupełnie nie moja bajka. Ps. Zawsze mówiłem, że Integra powinna mieć 2 tarcze na przednim kole
marek_m Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Stylistycznie Integra to nie jest mistrzostwo świata. Czasza jest po prostu zbyt masywna i żadne "tunning'owanie" tu nie pomoże. Mam nadzieję, że kolejna edycja modelu będzie nawiązywać stylistycznie do nowej 125 Forza. Akrapa odradzam. Miałem w trzech rożnych jednośladach - za głośny (do skutera). W swojej Integrze miałem natomiast Leo Vince Carbon i ten wydech bardzo przyjemnie mruczał. Sądzę że Jurek (cheng13) to potwierdzi
radi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ps. Zawsze mówiłem, że Integra powinna mieć 2 tarcze na przednim kole Musze przyznać rację . Przydało by się :-) . Szczególnie przy awaryjnych sytuacjach . Zawsze można dołożć i zrobić nie tylko tuning optyczny ale i techniczny . Ale dalej jest to kochana maszyna :-)))
dr.big Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (...)Ale dalej jest to kochana maszyna :-))) Jak każde z naszych cacuszek .
Jerry_R Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zawsze mówiłem, że Integra powinna mieć 2 tarcze na przednim kole Ja bym wolal ABS pozwalajacy hamowac awaryjnie w zakretach
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jedno drugiego nie wyklucza
cheng13 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Wydech Leo Vince'a to mistrzostwo Świata - nie przeszkadza w jeździe, nie drażni bębenków, a sprawia że mnie słychać i autka się rozjeżdżają, dając mi wolną drogę. W sam raz - miły bas, ale nie uciążliwy. Na wiosnę mam zamiar zamontować kufry - wtedy zobaczymy czy nie będzie przeszkadzał. Jeśli tak, to po prostu wrócę do oryginalnego (jak będę jechał z kuframi). Co do drugiej tarczy z przodu, to faktycznie przydałaby się. Kymco XCT400i miał jednak lepsze hamulce (dwie tarcze z przodu), chociaż bez ABS-u. I to jest element, który Honda powinna poprawić. Niby hamulce są wystarczające, ale szału nie ma - inni zrobili to lepiej.
radi Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Dzięki za info wezme go pod uwagę przy zakupie .
Jerry_R Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Niby hamulce są wystarczające, ale szału nie ma - inni zrobili to lepiej. Big'u wrzucil niedawno LINK z porownaniem INTEGRY 700, TMAX 530, BMW C600. Dystans potrzebny do zahamowania ze 100 kmh: 1) INTEGRA: 38.2 m 2) BMW: 39.4 m 3) TMAX: 40.6 m
cheng13 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Jerry, ja porównuję do KymcoXCT400i, bo go miałem i przesiadłem się bezpośrednio na Integrę. Różnicę poczułem od razu. Dane, danymi a praktyka swoje Druga tarcza przydałaby się bardziej niż inne bajery
Shinji Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 cheng13: prawdopodobnie bede sprzedawal stelaz pod kufer centralny wraz z plyta plus stelaz na kufry boczne. Przywiozlbym to na zlot - a cena, jaka mnie interesuje, to polowa ceny sklepowej. Stan bardzo dobry - uzywam tego od maja tego roku. Co do wydechu - ja chce kupic IXIL X55 do mojego - uwazam, ze wizualnie bedzie sie swietnie prezentowal z linia Integry, dodatkowo kilka kilogramow mniej
cheng13 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Shinji: dzięki, ale chyba nie skorzystam, bo zaoferowano mi pełen komplet (kufry, stelaże) w przyzwoitej cenie. Kufer centralny mam, ale chciałem full komplet w kolorze - zamierzam się trochę powłóczyć turystycznie, jak tylko czas pozwoli A mam bodajże 48l kufer (od Marka) i po mieście jest super - drobiazgi i zakupy spokojnie tam chowam.
Bogart58 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Co Wy z tymi hamulcami w Integrze ??? Moim zdaniem absolutnie nic im nie można zarzucić. To przecież nie jest tak, że jak są dwie tarcze to moto hamuje dwa razy lepiej. We wszystkich testach hamulce w Integrze wypadają rewelacyjnie. Zwróćcie uwagę na wielkość tarczy w NC. Ma aż 320 mm średnicy. Xciting czy Tmax ma dwie tarcze ale dużo mniejsze.
Jerry_R Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Romek, czy to zludzenie optyczne, czy kanapa Shad wydaje sie skracac miejsce dla kierowcy?
Bogart58 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Romek, czy to zludzenie optyczne, czy kanapa Shad wydaje sie skracac miejsce dla kierowcy? otóż to, wyraźnie widać że miejsca dla kierowcy jest o 3-4 cm mniej. Co prawda kanapa Shada jest nieco wyższa, ale nie jestem przekonany czy to wyrówna "straty".
Shinji Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 chyba to jednak zludzenie, bo nikt nie kladzie tylka tak daleko na normalnej kanapie ze wzgledu na kat samej kanapy w tym miejscu.
romano77 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Panowie po niedzieli zmierzę i powiem wam dokładnie. Pogoda nie pozwala przetestować na dłuższym dystansie, mimo to przysiadłem się w garażu na minutkę i miejsca na kolana jest tyle samo, i mam luzik. Jeśli chodzi o wygodę plecaczka to jest zdecydowanie lepiej, kierownik też powinien mieć lepiej, myślę że ciężko byłoby stworzyć coś gorszego od oryginalnej.... oprócz siedzenia założyłem tłumik IXIL i naklejki....
radi Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Powiedz i jak chodzi z tym tłumikiem ?
ALFI Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ładnie wygląda i pewni fajnie brzmi. U mnie na dzień dzisiejszy sprzęt wygląda tak Są już pierwsze efekty zabawy folią dla porównania z elementem polakierowanym przyjechały też elementy z flokarni Całość będzie składana już w nowym roku. Dobrze że jednak pogoda zdecydowała się na chwilę zimy bo i ochota na jazdy jakby mniejsza
Bogart58 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Alfi, świetnie to wygląda. Ten flok na zewnętrznych elementach motocykla będzie trwały ? Nie będzie się szybko "starzeć" ?. Masz na to jakąś gwarancję ?
ALFI Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Gwarancja jakaś jest. Widziałem całego skuta i auto oklejone flokiem. Flok nie wyglądał na nowy jednak prezentował się całkiem dobrze. Z tego co się dowiedziałem wykończenie to bardzo nie lubi się z tłuszczem, jeśli jednak już się zdarzy, można czyścić benzyną ekstrakcyjną......albo poflować raz jeszcze. Codzienna eksploatacja nie stanowi problemu, a czyszczenie jest dziecinnie proste.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się