Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jerry , chodziło mi że Integra jest piękna sama w sobie . Nie trzeba jej poprawiać . No może Akrapa bym jednak dołożył i tyle :-)))

Z tego tuningu to tylko malowanie jest fajne , reszta do kategorii disco polo :-)))) i www.wieśniak.pl :-))

  • Administrator
Opublikowano

Z tego tuningu to tylko malowanie jest fajne , reszta do kategorii disco polo

E tam :) Technicznie ma kilka ciekawych smaczków (poprawek), np. Öhlins TT-X36... ale optycznie zupełnie nie moja bajka.

Ps. Zawsze mówiłem, że Integra powinna mieć 2 tarcze na przednim kole :)

Opublikowano

Stylistycznie Integra to nie jest mistrzostwo świata. Czasza jest po prostu zbyt masywna i żadne "tunning'owanie" tu nie pomoże. Mam nadzieję, że kolejna edycja modelu będzie nawiązywać stylistycznie do nowej 125 Forza.

Akrapa odradzam. Miałem w trzech rożnych jednośladach - za głośny (do skutera). W swojej Integrze miałem natomiast Leo Vince Carbon i ten wydech bardzo przyjemnie mruczał. Sądzę że Jurek (cheng13) to potwierdzi :)

Opublikowano

Ps. Zawsze mówiłem, że Integra powinna mieć 2 tarcze na przednim kole :)

Musze przyznać rację . Przydało by się :-) . Szczególnie przy awaryjnych sytuacjach . Zawsze można dołożć i zrobić nie tylko tuning optyczny ale i techniczny .

Ale dalej jest to kochana maszyna :-)))

Opublikowano

(...)Ale dalej jest to kochana maszyna :-)))

Jak każde z naszych cacuszek :) .

Opublikowano

Idą Święta :)

Opublikowano

Tak za chwilkę buziaczki będą . :-))

Opublikowano
Zawsze mówiłem, że Integra powinna mieć 2 tarcze na przednim kole :)

Ja bym wolal ABS pozwalajacy hamowac awaryjnie w zakretach :)

  • Administrator
Opublikowano

Jedno drugiego nie wyklucza :)

Opublikowano

Wydech Leo Vince'a to mistrzostwo Świata - nie przeszkadza w jeździe, nie drażni bębenków, a sprawia że mnie słychać i autka się rozjeżdżają, dając mi wolną drogę. W sam raz - miły bas, ale nie uciążliwy. Na wiosnę mam zamiar zamontować kufry - wtedy zobaczymy czy nie będzie przeszkadzał. Jeśli tak, to po prostu wrócę do oryginalnego (jak będę jechał z kuframi).

Co do drugiej tarczy z przodu, to faktycznie przydałaby się. Kymco XCT400i miał jednak lepsze hamulce (dwie tarcze z przodu), chociaż bez ABS-u. I to jest element, który Honda powinna poprawić. Niby hamulce są wystarczające, ale szału nie ma - inni zrobili to lepiej.

Opublikowano

Dzięki za info wezme go pod uwagę przy zakupie .

Opublikowano
Niby hamulce są wystarczające, ale szału nie ma - inni zrobili to lepiej.

Big'u wrzucil niedawno LINK z porownaniem INTEGRY 700, TMAX 530, BMW C600. Dystans potrzebny do zahamowania ze 100 kmh:

1) INTEGRA: 38.2 m

2) BMW: 39.4 m

3) TMAX: 40.6 m

Opublikowano

Jerry, ja porównuję do KymcoXCT400i, bo go miałem i przesiadłem się bezpośrednio na Integrę. Różnicę poczułem od razu.

Dane, danymi a praktyka swoje :) Druga tarcza przydałaby się bardziej niż inne bajery :)

Opublikowano

cheng13: prawdopodobnie bede sprzedawal stelaz pod kufer centralny wraz z plyta plus stelaz na kufry boczne.

Przywiozlbym to na zlot - a cena, jaka mnie interesuje, to polowa ceny sklepowej. Stan bardzo dobry - uzywam tego od maja tego roku.

Co do wydechu - ja chce kupic IXIL X55 do mojego - uwazam, ze wizualnie bedzie sie swietnie prezentowal z linia Integry, dodatkowo kilka kilogramow mniej :)

Opublikowano

Shinji: dzięki, ale chyba nie skorzystam, bo zaoferowano mi pełen komplet (kufry, stelaże) w przyzwoitej cenie. Kufer centralny mam, ale chciałem full komplet w kolorze - zamierzam się trochę powłóczyć turystycznie, jak tylko czas pozwoli :)

A mam bodajże 48l kufer (od Marka) i po mieście jest super - drobiazgi i zakupy spokojnie tam chowam.

Opublikowano

Co Wy z tymi hamulcami w Integrze ??? Moim zdaniem absolutnie nic im nie można zarzucić. To przecież nie jest tak, że jak są dwie tarcze to moto hamuje dwa razy lepiej. We wszystkich testach hamulce w Integrze wypadają rewelacyjnie. Zwróćcie uwagę na wielkość tarczy w NC. Ma aż 320 mm średnicy. Xciting czy Tmax ma dwie tarcze ale dużo mniejsze.

Opublikowano

Już jest , Shad do 750ki

5f32c2fd7eded46bmed.jpg

a599f49eee67bdb9med.jpg

c332a3bc1b12ff52med.jpg

1f994be2f412307cmed.jpg

Opublikowano

Romek, czy to zludzenie optyczne, czy kanapa Shad wydaje sie skracac miejsce dla kierowcy?

Opublikowano

Romek, czy to zludzenie optyczne, czy kanapa Shad wydaje sie skracac miejsce dla kierowcy?

otóż to, wyraźnie widać że miejsca dla kierowcy jest o 3-4 cm mniej. Co prawda kanapa Shada jest nieco wyższa, ale nie jestem przekonany czy to wyrówna "straty".

Opublikowano

chyba to jednak zludzenie, bo nikt nie kladzie tylka tak daleko na normalnej kanapie ze wzgledu na kat samej kanapy w tym miejscu.

Opublikowano

Panowie po niedzieli zmierzę i powiem wam dokładnie. Pogoda nie pozwala przetestować na dłuższym dystansie, mimo to przysiadłem się w garażu na minutkę i miejsca na kolana jest tyle samo, i mam luzik. Jeśli chodzi o wygodę plecaczka to jest zdecydowanie lepiej, kierownik też powinien mieć lepiej, myślę że ciężko byłoby stworzyć coś gorszego od oryginalnej....

efe26dbf3d7dacafmed.jpg

oprócz siedzenia założyłem tłumik IXIL i naklejki....

05d23b0f3b683181med.jpg

Opublikowano

Powiedz i jak chodzi z tym tłumikiem ?

Opublikowano

Ładnie wygląda i pewni fajnie brzmi.

U mnie na dzień dzisiejszy sprzęt wygląda tak

20141217_135642.jpg

Są już pierwsze efekty zabawy folią

20141228_112617.jpg

dla porównania z elementem polakierowanym

20141228_112653.jpg

przyjechały też elementy z flokarni

20141228_112445.jpg

Całość będzie składana już w nowym roku. Dobrze że jednak pogoda zdecydowała się na chwilę zimy bo i ochota na jazdy jakby mniejsza

Opublikowano

Alfi, świetnie to wygląda. Ten flok na zewnętrznych elementach motocykla będzie trwały ? Nie będzie się szybko "starzeć" ?. Masz na to jakąś gwarancję ?

Opublikowano

Gwarancja jakaś jest. Widziałem całego skuta i auto oklejone flokiem. Flok nie wyglądał na nowy jednak prezentował się całkiem dobrze. Z tego co się dowiedziałem wykończenie to bardzo nie lubi się z tłuszczem, jeśli jednak już się zdarzy, można czyścić benzyną ekstrakcyjną......albo poflować raz jeszcze.

Codzienna eksploatacja nie stanowi problemu, a czyszczenie jest dziecinnie proste.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...