Jerry_R Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Ja takiej używam od kilu tygodni. DÓŁ: Załatwia sprawę handbarów - nadal jeżdzę w letnich rękawiczkach, nawet w deszczu (przynajmniej po mieście lub w krótkiej trasie). ŚRODEK: jest szersza od oryginalnej, przez co mniej zimnego powietrza trafia na ramiona. To dobrze, gdyż często pojawia się problem z kurtką, kiedy w korpusie czujesz się za ciepło - chroni Cię szyba, a w ramionach zimno z powodu naporu wiatru. GÓRA: Dla mnie ciut za wysoka (albo za niska). 175cm wzrostu, środek jest na wysokości wzroku. Dlatego dopóki nie skrócę, używam poduszki AIR HAWK 2 - dzięki czemu siedzę wyżej i patrzę nad szybą. Problem jest większy w mieście niż na trasie.
Trenex Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Zacna dostała wczoraj: 1. Nowy filtr powietrza 2. Świece irydowe Denso 3. Nowy siłownik kanapy ..........................................................
zimny75 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Burgman 650 : - Wymiana słynnej śruby w skrzyni biegów - Wymiana oleju w przekładni - Wymiana oleju w napędzie ( Final Gear) - Czyszczenie filtra CVT - Czyszczenie filtra powietrz - Wymiana klocków hamulcowych w przednim kole - Kontrola ciśnienia i głebokości bieżnika w ogumieniu Stara śrubka nie była najgorsza tylko jakiś inny stop, kolor czarny ? Wjechała nóweczka No i pozostałe graty...
Bobas Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Ta śruba wygląda jakby nie miała śladów zużycia.
zimny75 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Ta śruba wygląda jakby nie miała śladów zużycia. Delikatnie była "oklepana" na zdjęciu nie widać ale w porównaniu do niektórych jakie były zaprezentowane na forum to cud malina Tylko nie wiem czy ktoś nie zamontował jakiegoś zamiennika bo kolor nie pasuje do oryginału...
marek_m Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Założyłem Tromboncino (tunning wydechu dla ubogich) [media=] [/media]
wize60 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Delikatnie była "oklepana" na zdjęciu nie widać ale w porównaniu do niektórych jakie były zaprezentowane na forum to cud malina Tylko nie wiem czy ktoś nie zamontował jakiegoś zamiennika bo kolor nie pasuje do oryginału... No i co jest jakaś różnica w pracy CVT ? bo wydaje mi się to wszystko dużą przesadą.
zimny75 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 No i co jest jakaś różnica w pracy CVT ? bo wydaje mi się to wszystko dużą przesadą. Nie zauważyłem żadnej różnicy w pracy CVT. Za to po wymianie klocków na Nissiny jest o wiele lepiej pomimo że stare zużyte były max w 30-40%, nie wiem jakiej marki były, zakładał je poprzedni właściciel.
Nurider Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Rączkami serwisu (gwarancja...) przegląd po 5tkm. Oleje, filtry, miała być też irydówka ale nie mają na stanie.
kitenation Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 A poco zmieniać świecę po 5k kilometrów? Chyba tylko aby NGK / Denso no i oczywiście sklep zarobił...
Klubowicze MarP Opublikowano 12 Września 2014 Klubowicze Opublikowano 12 Września 2014 Wymiana świecy w Xciting 400 wypada co 10tkm, a nie co 5tkm (przy tym przebiegu tylko inspekcja)
Ronin026 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Deflektor własnej roboty. Konstrukcja zgapiona od oryginału. Koszt 0 zł https://imageshack.com/i/exM5zyrvj https://imageshack.com/i/pc9RiFdfj https://imageshack.com/i/exwAltgaj https://imageshack.com/i/exM5zyrvj Przepraszam ale nie orientuję się jak wklejać zdjęcia aby się wyświetlały
szczepanj23 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Kolego Ronin026 pomysł b.dobry plexi grubą i wygiętą mam i taki pomysł już mi switał tylko nie miałem patentu na uchwyty możesz zdradzić z czego lub od czego one są ? Kolego Ronin026 pomysł b.dobry plexi grubą i wygiętą mam i taki pomysł już mi switał tylko nie miałem patentu na uchwyty możesz zdradzić z czego lub od czego one są ?
wize60 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Założyłem Grip Puppies Nie bardzo wiem w czym to pomaga można bliżej?
marek_m Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Jest grubo, miękko, ciepło i bez wibracji
Ronin026 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Patentu nie obmyślałem. Wszedłem na allegro w poszukiwaniu deflektora i stwierdziłem, że150 zł za kawałek szybki nie dam. Uchwyty są identyczne jak na jednej z aukcji allegro tylko czarne. Ja wykonałem za pomoca pilnika z alu. Wypolerowałem i po sprawie. Szybkę wyciąłem szlifierką kątową i oszlifowałem papierem ściernym a wygiąłem ręcznie podgrzewając zwykłą opalarką. Za kopyto nadające kształt użyłem własnego kolana. Mam w planie wykonać tą metodą handbary które widziałem na jakiejś zagranicznej stronie.
Perzan Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Po ponad tygodniu stania, założyłem w końcu nowy regulator napięcia. Pierwsze testy postojowe wypadają bardzo pomyślnie. 14,5V bez obciążenia i 14,0V po włączeniu świateł. Więcej będę mógł coś powiedzieć za jakieś 2 tygodnie jazdy, gdy dowiem się, czy będzie trzeba doładować aku, czy nie. Pozdro.
kitenation Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 A ja dzisiaj (wczoraj:) przeprowadziem drobne modyfikacje wizualne: Oblamórki odblaskowe: "Carbonowe" wloty:) : Przyznam szczerze, że pomysł z oklejaniem wziął się z tego, żę (m.in.) element ten był otarty w skutek przewrotki parkingowej i chciałem to "naprawić". Uznałem, że w sumii "carbon" mogłby fajnie wyglądać nawet. Jak już uporałem się z boczkami, to jakoś tak mi sie ta zabawa spodobała, że pod nóż (a w zasadzie folię) poszły jescze lusterka:) : Tak jak nieznoszę agrotuningu w samochodach, tak w skucie nawet mi sie podoba oczywiście o ile się nie przesadzi, bo wieżcie mi, tak mnie to wkręciło że miałem ochotę okleić coś jescze... na szczęścię się opamiętałem (należy tu oddać honor mojej małżonce za studzenie niebespiecznych zapędów) Piotrek
Klubowicze nietoperz Opublikowano 15 Września 2014 Klubowicze Opublikowano 15 Września 2014 Mój burgman dostał nową świece NGK irydową i w moim odczuciu silnik pracuje lepiej.
mesel Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Może nie dziś ale przez weekend trochę się pobawiłem w przywracanie akceptowalnego stanu: - wyrzucenie wszystkich niebieskich led-ów z podświetlenia zegarów i zastąpienie ich standardowymi żaróweczkami - dorobienie i montaż przewodu masowego przy silniku - wymiana rolek oraz kontrola i czyszczenie napędu - wymiana całego przedniego zawieszenia (półka, lagi) dzięki czemu motorynka jedzie prosto - wymiana całego bagażnika/schowka pod kanapą na nieklejony - czyszczenie przedniego hamulca - uszczelnienie wydechu - regulacja gaźnika - uzupełnienie brakujących lub złych śrub/wkrętów/nakrętek (ok 20 % całości !) - ustawienie świateł Najciekawsze, że to nie koniec prac. Grube tematy przewidziane na zimę. Będzie totalna metamorfoza 1
Kakti Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Elvis - nawet nie wiesz jak mi pomogłeś napisz tylko czy mocowania to samoróbka czy zakupione. Może masz foty z przebiegu montażu ? Czekam na foty z kuferkiem . A może masz drugi komplecik do sprzedania ? A i wymiary mocowań jakby co to bym poprosił .
marco Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Dziś przyszedł czas na montaż gniazda zapalniczki w moim burgmanie UH 125. Zdecydowałem się na wersję montażu bezpośrednio do akumulatorka poprzez bezpiecznik. W tym celu zakupiłem: gniazdo zapalniczki hermetyczne - 1szt przewód LINKA LGY 1x2,5mm2 czarna - 1m przewód LINKA LGY 1x2,5mm2 czerwona - 1m końcówka kablowa okrągła Ø 6 - 2szt końcówka konektorowa żeńska – 2szt gniazdo bezpiecznikowe hermetyczne – 1szt, opaski elektryczne narzędzia: śrubokręt krzyżakowy, klucz nasadowy 7mm, klucz nasadowy 8mm, lutownica, cyna, kalafonia, koszulki termokurczliwe, nagrzewnica (dmuchawa) czas 1,5h po demontażu czaszy i wykonaniu otworu w małym schowku pod kierownicą zamontowałem gniazdo zapalniczki. Przeprowadziłem przewody i wykonałem stosowne połączenia. Całość polutowałem i zabezpieczyłem koszulkami termokurczliwymi przed ewentualnym zwarciem. Po zmontowaniu całości efekt jak poniżej przy okazji zdemontowanej czaszy z lampą usunąłem przyczynę złego ustawienia świateł - uszkodzony zaczep sprężynki mocującej żarówkę. Mała przeróbka sprężynki załatwiła sprawę. Już nie będę oślepiał na drodze
Kakti Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Wieeeelkie dzięki i jak można to poproszę foto z profilu całości
Bogart58 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 W związku z tym że bardzo często parkuję na trawie postanowiłem założyć stopkę GIVI podnóżka bocznego dedykowaną do Integry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się