Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Gilera GP 800 - niedoceniana królowa skuterów


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

Czyszczenie przepustnicy.Miałem takie same objawy.Ostatnio czyściłem przy 40.000 przy okazji regulacji zaworów.

da46cfe0608570cagen.jpg

56bcc8746f1d7e8cgen.jpg

Opublikowano

Korzystam z Waszego doświadczenia. Dzięki !

Byłem dzisiaj w serwisie, czyszczenie przepustnicy wyceniono mi na 300zł, myślicie że to uczciwa cena?

Podjąłbym się tego, ale jednak brzmi to dla mnie zbyt poważnie (rozkręcanie plastików i innych części) żeby do przepustnicy dojść. Tak sobie myślę, czy przy okazji rozbrajania można jeszcze "coś" zapobiegawczo przeczyścić, wymienić, zrobić ?

Ronin, obadam temat z tym łożyskiem, na początek zaprę się o mur :frusty:

Grzegorz, Twoja fura to Mad Max ...!

Opublikowano

Żeby się dostać do przepustnicy trzeba sporo rozebrać, przy okazji masz już blisko do zaworów i sprawdzenia napędu.

Opublikowano

Napęd mam nowy, to może regulacja zaworów przy okazji, dzieki

Gość Bartheez5
Opublikowano

W nawiązaniu do tematu w przyszłą sobotę mój zaprzyjaźniony mechanik dobierze się też do przepustnicy w celu jej wyczyszczenia. Objawy te same tylko , że przy przebiegu 25 tkm. Jeżeli chodzi o dostępność i jej wyjęcie to większej biedy nie powinno z tym być. Po zakończonej operacji zamierzam podpiąć ,,Królową,, do kompa i ustawić jej parametry zgodnie z ustawieniami fabrycznymi , dzięki uprzejmości kolegi Moplica

P.s. Wczoraj odpaliłem GP-tkę po zimowym śnie , naładowałem akumulator i strzeliłem pierwsze w tym sezonie 60km . Wiem że wypadało by napisać w radościach o tym fakcie , ale mając na uwadze powyższe przypadłości o których pisałem z przepustnicą. Nie stwierdziłem żadnego opisywanego wcześniej objawu !!!!!!!!

Nie wiem czym jest to spowodowane , może za wcześnie o tym piszę , ale zwracałem szczególną uwagę na to ja przyśpiesza ze świateł i w jaki sposób wkręca się na obroty . No i ku mojemu zdziwieniu nawet nie ,,kichnęła,, . Może za wcześnie na ten zabieg z tą przepustnicą ????

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Chciałem zamówić dzisiaj rolki w RoBoGo i okazało się, że podrożały prawie dwukrotnie, w ubiegłym roku płaciłem 125 zł. teraz chcą 224 zł. Ma ktoś namiar na jakieś tańsze źródło?

Znalazłem też jakieś akcesoryjne zębatki, zna ktoś tą firmę?

  • Sympatycy
Opublikowano

Niestety ,ale ceny poszły ostro w górę. Ostatnio zamawiałem rolki i płaciłem podobnie.Taniej chyba się nie da.

Opublikowano

Sorry za OT, ale parafrazując tytuł, można powiedzieć, że królowa skuterów została w końcu doceniona :msn-wink:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

c83d3e0183eface4c212bbe27c7677b4.pngC

Czy ktoś ostatnio zamawiał ten pierścień uszczelniający na wał? Ostatnio zamawiałem go we Wrocławiu u importera, ale nie mogę się z nimi skontaktować.

Gość Bartheez5
Opublikowano

Jadąc na zlot w Nowym Jasińcu Chyba zamordowałem sprzęgło w swojej GP-ce Objaw jest taki , że przy odpaleniu od razu zapina się wario i nie ma możliwości rozłączenia zespołu napędowego . Obroty silnika ok 1300. Czy miał ktoś z was podobną przypadłość ????

Opublikowano

Nie wiem jak to jest w GP ale taki objaw w Tmaxie ujawnił rozwalony korektor momentu

Opublikowano

Dzięki Grzegorz za linka, bez miałbym problem z wytłumaczeniem o co mi chodzi. Skuter po wymianie kompletnego napędu części około 1500 pln. robocizna 300 pln. Oprócz tego założyłem grzane manetki oxforda. Skuter gotowy do wyjazdu.

Potrzebuję na wyjazd stelaż do GP 800, może ktoś ma zbędny lub wie gdzie kupić?

  • 1 miesiąc temu...
Gość Bartheez5
Opublikowano

siemka !!!! Jestem na etapie wymiany kompletnego napędu i zainteresowała mnie jedna z ofert.

http://allegro.pl/pr...5504880467.html nie ukrywam że bardzo atrakcyjna cena jak za ten komplet

Sprzedawca twierdzi że sprowadził to z Italii do swojej włoszki lecz nie zdążył tego wymienić

  • Sympatycy
Opublikowano

Mam pytanie jakiej Firmy montuje się łańcuch i zębatki na pierwszy montaż do GP 800???

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie

Czy macie jakieś fajne miejsce, w którym mozna kupić akcesoria do GP 800 ? Myślę o jakiś bocznych bagaznikach do kufrów i innych rzeczach do turystyki.

Gość Bartheez5
Opublikowano

Bobasku jeśli chodzi o sklepy w PL gdzie można by kupić akcesoria do turystyki sprawa wygląda następująco. Boczne relingi na torby są dostępne w motobagażu. Wcześniej takie relingi montował kol. z regionu Moplic wrzucał linka w tym topicu . Jeśli chodzi o dobór na sakw bocznych na te relingi również można dobrać też na wymienionej stronie. Widziałem jeszcze na włoskiej stronie www.subito.it boczne kufry do GP-ty , ale nie widziałem tego w realu a po samych zdjęciach trudno się wypowiedzieć. Osobiście prefer. torby boczne Givi na dedykowanym stelażu

Opublikowano

Ja zamówiłem w motobagażu w maju, czekałem prawie miesiąc aż mi oddali pieniądze bo stwierdzili że już nie mają. Przed samym wyjazdem znalazłem na alledrogo w Bielsku bodajże i chciałem odebrać osobiście i znów okazało się że towar do sprowadzenia.

Na tymże allegro jest jedna gp 800 z kuframi bocznymi od jakiejś aprilii.

Bartheez5 rozumiem pasek ale vario chyba jeszcze nie musisz wymieniać? Miałem to vario ale wróciłem do oryginału, obroty były wyższe o 600-700 i nic więcej.

Opublikowano

To nie są takie same stelaże. Osobiście wybrałbym oryginały Givi. Cena normalna.

Opublikowano

Dziękuję Panowie za podpowiedź.

A czy gdybyście mieli jeszcze raz wybrać GP- ka to zrobilibyście to ?

Sorki, że tak męczę, ale mam dylemat między kilkoma modelami.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Dla zainteresowanych w temacie.

Powodzeniem zakończyła się moja próba połączenia telefonu z komputerem GP800. Mam teraz możliwość odczytu danych z czujników, resetu TPS , odczytu i resetu błędów, zmiany parametrów CO itp. Jak znajdę chwilę postaram się o zapis parametrów do Excela.

TciGEpX.jpg

6qA4t0t.jpg

nM1KZ1W.jpg

Teraz nie tylko przez laptopa, ale i telefon można diagnozować dość rzadko widywaną markę motoru.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Dziękuję Panowie za podpowiedź.

A czy gdybyście mieli jeszcze raz wybrać GP- ka to zrobilibyście to ?

Sorki, że tak męczę, ale mam dylemat między kilkoma modelami.

Bobas na dzień dzisiejszy GP800, pomijając SRVkę nie ma konkurenta dla mnie. Do tej pory myślałem, że dużą wadą jest koszt przeglądu po 20tkm. ( wymiana całego napędu, same części 1400 pln, cztery świece, plus regulacja zaworów i robocizna to ponad 2000 pln, ) ale czytając wpisy w temacie BMW C 650 GT już się uspokoiłem ;-). Ostatnio miałem przez tydzień B650 i nawet nie ma co porównywać.

marek_m

Napisany 10 sierpień 2015 - 06:10

To nie są takie same stelaże. Osobiście wybrałbym oryginały Givi. Cena normalna.

Marek_m cena chora bo w motobagażu GIVI też kosztowało około 150 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...