SimonWarka Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Odpowiem sobie na pytanie: tak, wszystko można W warszawskiej Scooterii zaproponowano mi usługę dorobienia kluczyka w cenie około 300-400 PLN (przy wyglądzie jak oryginalny). Pytanie kolejne: czy orientujecie się czy można z innego modelu dopasować klamki hamulcowe? Bezpośrednio pod GP800 nie widzę dedykowanych (zapewne przez niewielkie zainteresowanie), pytanie czy wystarczy podmiana z innego modelu skutera/motocykla? Pozdrawiam!
Miggy Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Popytaj u tego sprzedawcy http://allegro.pl/dlugie-klamki-sportowe-do-wszystkich-motocykli-i6562855114.html Ja co prawda kupowałem do motocykla ale oferują usługę dopasowania na podstawie starych klamek.
RONIN Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Dnia 20.11.2017 o 11:36, SimonWarka napisał: Pytanie kolejne: czy orientujecie się czy można z innego modelu dopasować klamki hamulcowe? Bezpośrednio pod GP800 nie widzę dedykowanych (zapewne przez niewielkie zainteresowanie), pytanie czy wystarczy podmiana z innego modelu skutera/motocykla? Pozdrawiam! SimonWarka a nie prościej kupić oryginał, jest na Allegro, lub jeśli chcesz nową to uderz do Robogo w Warszawie
SimonWarka Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Prościej na pewno, przyznaje, natomiast gdyby był jakiś akcesoryjny komplet to bym chętnie rozważył taki zakup
RONIN Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Podejrzewam, że będzie dość drogi, szukaj do Aprili SRV 850 to bliźniaczy model
SimonWarka Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Szanowni Właściciele GP, Nie myślałem, że będę kiedykolwiek w tej sprawie pisał ale sprzęt mnie zaskoczył Chodzi mi o pomiar właściwego poziomu oleju. Instrukcja mówi, aby był powyżej MIN za bagnecie (to jest widoczne), ale po 1 nie widzę znacznika MAX na bagnecie, a po 2 jednocześnie "poziom oleju powinien dochodzić do znaku MAX OIL LEVEL na korpusie silnika przy okienku kontrolnym", które niestety u mnie jest zabrudzone Pytanie do właścicieli: na podstawie bagnetu gdzie jest optymalny poziom oleju? I pytanie dodatkowe: mierzycie zgodnie z instrukcją na obu kołach czy na centralce? Z góry dziękuje!
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 11 Grudnia 2017 Klubowicze Opublikowano 11 Grudnia 2017 Przeważnie zaznaczony element na bagnecie oznacza maksymalny stan oleju...
RONIN Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 Jutro sprawdzę w garażu, sprawdzam na kołach .
SimonWarka Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 W ramach GPowej ciekawostki, chciałem przekazać info o dość specyficznym montażu LeoVince SBK One w mojej GPie. Jak się okazało na miejscu u zaprzyjaźnionego mechanika, nie było innej możliwości montażu wydechu niż w sposób widoczny na zdjęciu. O ile wygląda to dla mnie bardzo rasowo (wysoko poprowadzony wydech) to jedyna i dość znaczna wada to fakt, że z montażem sakw mogę się pożegnać. Jeśli ktoś z właścicieli GP również dysponuje Leosem, będę wdzięczny za fotki porównawcze. Co do głośności ... robi robotę nawet z dbkillerami! Bez nich jeszcze nie sprawdzam - szukam sprytnego narzędzia do demontażu. Zobaczymy pewnie na wiosnę efekt "z" i "bez" i wówczas podejmę decyzję który wariant lepszy na drogę. Przy okazji, św. Mikołaj obdarował mnie szybą akcesoryjną Malossi, znacznie krótsza, podkreślająca sportowy charakter. Zobaczymy w praktyce czy na dłuższe wypady nie będę podmieniał
RONIN Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2018 Myslę, że odpowiedni stelaż mógłby odseparować tłumik od sakwy. Oj będzie wiało z taką krótką szybą
SimonWarka Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Drodzy Użytkownicy GP! Czy posiadacie na sprzedaż uchwyty/rączki dla pasażera np po montażu akcesoryjnego stelażu pod kufer i są już Wam niepotrzebne? Jak się okazuje są one towarem deficytowym na rynku wtórnym...
RONIN Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Opublikowano 27 Marca 2018 Uchwytów faktycznie nie ma ale jest stelaż pod kufer http://allegro.pl/stelaz-kufra-tyl-shad-do-gilera-gp-800-i7196326206.html#thumb/2
SimonWarka Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Stelaż to mam z oryginalnym kufrem, więc chciałem mieć opcję aby wrócić do serii Ciekawostka: cena jednego uchwytu/rączki w ASO ... 470 PLN! Wow!
SimonWarka Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Ronin, czy miewałeś również problemy w swojej GP ze szczelnością gumowej osłony wałka zdawczego napędu? Niestety po drugiej przejażdżce zauważyłem, że nieszczelność powróciła pomimo kilku prób mechanika ponownego montażu osłony a ostatecznym razem nawet użyciem wysokotemp. silikonu
RONIN Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Ja nie miałem, może trzeba nową osłonę kupić?
gancar17 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Witam serdecznie grupowiczów . Mam pilne pytanko,potrzebuję informację,gdzie w Gilerze GP 800 znajduje się wtyk ecu (fiat,alfa),chciałbym podłączyć urządzenie i wykasować błędy i sprawdzić sran moto. Kompletnie niemam pojęcia,gdzie ten wtyk jest,użytkownik Ronin bodajże się bawił tym,proszę o poradę,gdzie ten wtyk,sms 664961435 pozdrawiam. Witam serdecznie grupowiczów . Mam pilne pytanko,potrzebuję informację,gdzie w Gilerze GP 800 znajduje się wtyk ecu (fiat,alfa),chciałbym podłączyć urządzenie i wykasować błędy i sprawdzić sran moto. Kompletnie niemam pojęcia,gdzie ten wtyk jest,użytkownik Ronin bodajże się bawił tym,proszę o poradę,gdzie ten wtyk,sms 664961435 pozdrawiam.
SimonWarka Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Cześć, Wtyk znajduje się tuż obok akumulatora zatem musisz odkręcić plastik / zaślepkę po lewej stronie kierownicy.
gancar17 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Dnia 23.08.2015 o 17:32, Moplic napisał: Witam! Dla zainteresowanych w temacie. Powodzeniem zakończyła się moja próba połączenia telefonu z komputerem GP800. Mam teraz możliwość odczytu danych z czujników, resetu TPS , odczytu i resetu błędów, zmiany parametrów CO itp. Jak znajdę chwilę postaram się o zapis parametrów do Excela. Teraz nie tylko przez laptopa, ale i telefon można diagnozować dość rzadko widywaną markę motoru. Pozdrawiam. Witam,gdzie kupić kabelek do polączenia się z gilerką i jaki to jest kabel? Drugie pytanko bardziej ważne,do czego sie podczepić,gdzie ta kostka i jak wygląda i ile ma pinów i kabelków,foto mile widziane lub na kom 664961435. Pozdrawiam gorąco
RONIN Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Tak jak ci tłumaczyłem przez telefon, podłączenie jest przy akumulatorze( strzałka na górnym zdjęciu ), z tego co pamiętam to jest to standardowa końcówka od fiata.
SimonWarka Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 Cześć, Wrzucam ten post tylko na potrzeby archiwalne jeśli ktoś obecnie lub w przyszłości będzie miał pogodne przygody z humorami 10letniem Włoszki tak jak ja W czeluściach internetu i Facebooka, natrafiłem na absolutną kopalnię wiedzy, manuali, video-porad i dyskusji nt Gilera GP800. Gorąco polecam fora pod przewodnictwem Włocha UNOGP: 1. Główne: https://www.facebook.com/groups/unogp/2. https://www.facebook.com/groups/1602796503311790/3. https://www.facebook.com/groups/1753926461584313/
marcin 76 Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Fajna maszyna niech jeździ daje frajde
TomEck Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Dnia 13.03.2015 o 14:54, TomEck napisał:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się