Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Moje doswiadczenia z jazd testowych w Warszawie


Foka

Rekomendowane odpowiedzi

Edit 29.07: Uzupelniam na dole posta informacje po jezdzie testowej na Kymco X-Citing 400.

Edit 30.07: Uzupelniam informacje po jezdzie testowej na T-Maxie.

Dodaje tez ogolna ocene skuterow jako kolejny post w dyskusji na dole.

Jako ze przymierzam sie do przesiadki z mojego X-Maxa 250 na mocniejszy skuter ogladalem w ostatnich dniach kilka roznych modeli, a gdzie to bylo mozliwe umawialem sie na jazde testowa. Ponizej przedstawiam moje doswiadczenia majac nadzieje, ze beda one przydatne dla innych forumowiczow z Warszawy i okolic.

Nadmienie tylko, ze na mojej liscie nie ma turystycznych "kanapowcow". Pojazdow takich jak Yamaha Majesty 400, Honda SW-T600, Suzuki Burgman 650, Suzuki Burgman 400 nie bralem pod uwage, choc niewatpliwe sa bardzo udane i maja swoich fanow. Szukam skutera 75% do miasta i 25% na trasy, w tym mozliwosc przejechania raz w roku na wycieczke kilka tysiecy kilomentow.

Oczywiscie wszystkie moje opinie o pojazdach sa calkowicie subiektywne. Podobnie opinie o dealerach sa oparte wylacznie na moich jednorazowych doswiadczeniach i nie nalezy ich uogolniac na jakosc obslugi wszystkich klientow przez dilera czy tez dostepnosc pojazdow testowych w przyszlosci.

1. HONDA, Honda Plaza, Malownicza 29

Ogladalem tam Integre i SW-T600. Nie mieli egzemplarzy testowych, natomiast przy wplaceniu kaucji 10'000 zl i okazaniu dwoch dokumentow byla mozliwosc przejechania sie Integra po miescie. Sprzedawca uprzejmy, nie bylo problemu z demonstracja jak jezdzi, jak sie wszystko przelacza, poprobowaniem samemu (poza jazda o ile nie wplaci sie kaucji).

Opinia o skuterach:

Honda Integra: dobry (oceniam tylko na podstawie ogledzin, nie jechalem, maly schowek to najwieksza wada)

Honda SW-T600: wygodny kanapowiec, ale nie do miasta, wiec nie oceniam

Salon:

Ekspozycja: dostateczny (brak nowych modeli, a oba uzywane upchane gdzies na tylach budynku, ale da sie obejrzec)

Obsluga klienta: dobry (pelna demonstracja, pracownik nie robil problemow z wystawieniem pojazdow)

Warunki jazdy: mierny (potrzebne dwa dokumenty, kaucja 10'000, pojazd nieubezpieczony, dostepna tylko integra)

Ogolna ocena: przypomina to ogladanie u pana Mietka w warsztacie, a nie w salonie, brak nowych sztuk

2. YAMAHA, POLand Position, Polczynska 120C

Ogladalem tam X-Max 400, T-Max 500, T-Max 530. Jazda testowa dostepna tylko na T-Max 530. Testowy model X-Max 400 ma byc dostepny za kilka miesiecy. T-Max 500 nowy ale z 2009 roku, nie mozna sie przejechac. Obejrzalem dokladnie wszystkie trzy pojazdy i sprzedawca wszystko fajnie pokazal i objasnil. Natomiast totalna porazka jest umawianie sie na jazde testowa. Na jazde testowa T-Max 530 umowilem sie dwa razy i dwa razy zostalem wystawiony do wiatru przez pracownikow salonu. Za pierwszym razem "nie wpisal do kalendarza" i T-Max byl w telewizji na sesji zdjeciowej. Za drugim razem gdy T-Max "jeszcze nie wrocil i jezdzi nim zona prezesa" nikt nawet do mnie nie zadzwonil, zeby nie przyjezdzac. Na pierwszego pracownika salonu czekalem 40 min, aby sie dowiedziec, ze nic sie nie da zrobic. Mieli dzis do mnie zadzwonic gdy T-Max bedzie z powrotem, ale poki co cisza. Co wiecej przed salonem spotkalem motocykliste, ktory powiedzial mi, ze tez raz sie z nimi umowil na jazde probna i go wystawili. Edit: Widocznie do trzech razy sztuka, bo za trzecim razem wszystko bylo w najlepszym porzadku. T-Max 530 to maszyna marzenie i przejazdzka na nim szybko rekompensuje czas, jaki trzeba bylo na niego czekac.

Ogladane skutery:

T-Max 530: bardzo dobry (na podstawie wygladu), bardzo dobry (wszystko co o nim pisza to prawda)

T-Max 500: dobry (traci na tym, ze stoi obok 530-ki, bo ma plastiki troche jak Kymco), nie mozna sie przejechac

T-Max 400: dobry (dalbym bardzo dobry, gdyby nie wielki zahaczajacy o wszystko tlumik), nie mozna sie przejechac

Salon:

Ekspozycja: bardzo dobry (wszystkie modele super wyeksponowane, mozna usiasc i posprawdzac)

Obsluga klienta: jesli nie liczyc tego, ze dwa razy przyjechalem na umowiony termin i pojazdu nie bylo, to dobry

Warunki jazdy: dobry (dwa dokumenty, kaucja 1'000, z tym ze w praktyce mozesz przyjechac na darmo tak jak ja)

Ogolna ocena: T-Max rekompensuje wszystko, zakladam, ze mieli wypadek przy pracy, ogolna ocena dobry

3. Piaggio Scooteria, Grochowska 168A

Ogladalem MP3 300, ktore maja w salonie. Jest sliczne, ale ja szukam 500-ki. Pracownik pokazal mi tez 400-ke, ktora serwisuja. Konkretnie 500-ki nie bylo.

Ogladane skutery:

MP3 500: bardzo dobry - Konkretnie 500-ki nie widzialem ale 300-ka i 400-ka bardzo dobry (400-ka bardziej pakowna)

Salon:

Ekspozycja: dostateczny (jedno MP3 300 maja w salonie, ale jest tam totalnie ciasno, 500-ki nie ma)

Obsluga klienta: dobry (nie bylo zadnego problemu z pokazaniem MP3 400, ktore mieli w serwisie na zapleczu)

Warunki jazdy: niedostateczny (nie ma zadnego MP3 testowego, ciekawe kto to im kupi bez mozliwosci sprawdzenia)

Ogolna ocena: minisalon tylko do obejrzenia w ciasnocie

4. BMW na Ostrobramskiej 73

Pojechalem tam ogladac BMW C600 Sport. Nie mieli C650 GT. Elegancki wielki salon, co prawda pan zdziwil sie, ze umawialismy sie na 12:00 (myslalem, ze bedzie powtorka z POLand Position...), ale w 20 min wyszykowal skuter do jazdy.

Ogladane skutery:

C600 Sport: bardzo dobry (wyglad), bardzo dobry (jazda), jest miodzio prawie w kazdym calu

C650 GT: nie bylo w salonie

Salon:

Ekspozycja: bardzo dobrze jestli chodzi o C600 Sport, jedna sztuka do ogladania, jedna sztuka do jezdzenia

Obsluga klienta: dobry (wszystko jak trzeba, bez rewelacji ale bez zarzutu)

Warunki jazdy: bardzo dobre (tylko dwa dokumenty, zadnej kaucji, zobowiazanie do pokrycia strat do 1000 euro)

Ogolna ocena: gdyby tylko mieli C650 GT byla by ocena bardzo dobry, a tak tylko dobry

5. Kymco w Motor-land na Wale Miedzeszynskim 262

Jestem umowiony na poniedzialek na jazde testowa na X-Citing 400. Bylem tam kiedys testowac Downtown 300, wiec wiem jak bedzie.

Ogladane skutery:

Kymco XCiting 400: dobry (wyglad), dobry+ (jazda super hamulce, silnik, prowadzenie, ale urywa glowe od wiatru powyzej 100, konieczna zmiana szyby), bardzo dobry budzetowy wybor, model z ABS bedzie w przyszlym roku ok 23'000 + szyba z 600 + kuferek tylni jakies 600 - 1'000 w zaleznosci od jakosci.

Salon:

Ekspozycja: bardzo dobry (duzy salon, mozna usiasc i obejrzec, byl XCiting 400 i wszystkie inne modele)

Obsluga klienta: dobra (wszystko jak trzeba, skuter byl gotowy od razu, sprzedawca opowiedzial tez o innych modelach w salonie)

Warunki jazdy: dobre (jeden dokument, brak kaucji, ale pojazd nieubezpieczony, wiec w razie czego pelna odpowiedzialnosc za szkody, jazda tylko 20 min)

Ogolna ocena: dobry+, sa wszystkie modele, jadza testowa jak trzeba, obsluga bez zarzutu

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Honda Plaza

Warunki jazdy: mierny (potrzebne dwa dokumenty, kaucja 10'000, pojazd nieubezpieczony, dostepna tylko integra)

Dobre :clapping:

Yamaha PP

Ogladane skutery:

T-Max 400: dobry (dalbym bardzo dobry, gdyby nie wielki zahaczajacy o wszystko tlumik), nie mozna sie przejechac

Chyba chodziło o X-max 400.

Nie można się nim przejechać bo Yamaha nie posiada takiej sztuki testowej do jazdy dla klientów.

Jeśli chcesz zobaczyć jak prezentuje się w ruchu ten model i posłuchać jak współgra z wydechem od Akrapović'a to wpadnij w najbliższą niedzielę pod C66 o godzinie 12ej.

Zresztą wkrótce będzie można znaleźć test tego skutera na stronie głównej burgmania.net :)

Yamaha PP

Salon:

Ekspozycja: bardzo dobry (wszystkie modele super wyeksponowane, mozna usiasc i posprawdzac)

Obsluga klienta: niedostateczny (dwa razy przyjechalem na umowiony termin jazdy problej i pojazdu nie bylo)

Warunki jazdy: dobry (dwa dokumenty, kaucja 1'000, z tym ze w praktyce mozesz przyjechac na darmo tak jak ja)

Ogolna ocena: gdybym ocenial sam salon to bardzo dobry, ale przez nieprofesjonalizm pracownikow tylko mierny

Dziwne. Pracuje tam kolega Darek który zajmuje się sprzedażą... i na tyle na ile go znam zrobi wszystko (no prawie :) ) aby klient wyszedł z salonu zadowolony. Patrząc na twoją ocenę salonu PP domniemam, że trafiłeś chyba na kogoś innego.

5. Kymco w Motor-land na Wale Miedzeszynskim 262

Jestem umowiony na poniedzialek na jazde testowa na X-Citing 400. Bylem tam kiedys testowac Downtown 300, wiec wiem jak bedzie.

Ogladane skutery:

Kymco XCiting 400: napisze w poniedzialek

Tu myślę, że nie zaszkodzi wspomnieć, że jesteś z forum burgmania.net :)

Ogólnie ciekawy i pomocny temat.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie Honda Plaza na Malowniczej to chyba najgorszy salon Hondy w Warszawie - w moim odczuciu najbardziej arogancka obsługa.

Spróbuj w AutoWitolin lub Motorista. Jeśli nie mają swojej Integry to postarają się ściągnąć testówkę importera.

Zaznaczam, że mówimy tu o salonach a nie o serwisach - to czasem zupełnie różne światy u tego samego dilera.

Polecam też przejechać się testówką AN400 w Suzuki - nawet jeśli to nie jest twoje marzenie to zawsze będziesz miał skalę porównawczą. Może być też tak, że zmienisz swoją opinię co do jego poręczności w mieście. :)

Trochę dziwny ten twój żal, że nie było C650GT... To w końcu szukasz do miasta czy do turystyki?

Odnośnik do komentarza
Polecam też przejechać się testówką AN400 w Suzuki - nawet jeśli to nie jest twoje marzenie to zawsze będziesz miał skalę porównawczą

Nie ma w W-Wie, przynajmniej tak mi powiedzieli wszedzie gdzie dzwonilem :-(

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Nie ma w W-Wie, przynajmniej tak mi powiedzieli wszedzie gdzie dzwonilem :-(

Prawda.

Odnośnik do komentarza

Przed zakupem mojego DT300 pokusiłem się o test Burgmana 400 i DT300 w salonie Suzuki Piaseczno. Obsługa bardzo miła i profesjonalna, nie robili żadnego problemu w kwestii jazd testowych. Trzeba tylko wpłacić kaucję 1000 zł i można latać. Za wypożyczenie na godzinę Burgmana zapłaciłem, o ile dobrze pamiętam 5 dych, plus zużyta benzyna. DT kosztował mnie tylko zużytą wachę. Ogólnie polecam ten salon.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Co do salonów, a szczególnie do Honda Plaza na Malowniczej, to mam dokładnie odwrotne zdanie :)

Obsługa bardzo przyjazna, warunki: 2000 blokady na karcie płatniczej, pokrycie strat do 1000 zł, dowód + prawo jazdy, umawiałem się telefonicznie (a raz bez umawiania). Okazało się, że nie można zrobić blokady na mojej karcie, więc... pojechałem oddając swój dowod rejestracyjny na T-maxa. Nie płaciłem nawet za paliwo (dużo nie zużyłem ale zawsze). Jeździłem Crostourerem i NC 700S DCT. Fakt, nie mają Integry, tzn. mają dawną testówkę importera (jej zdjęcia są Burgmanii), ale ona jest na sprzedaż i raczej niechętnie ją dadzą do jazdy testowej.

Ciekaw jestem opinii o MCS na Prymasa i Motoriście (tutaj chłopaki wydają się ogarniać).

Liberty Motors na Łopuszańskiej: zobacz, czy tam nie mają X-maxa 400 (bo stoją chyba 2 w salonie, może któryś z nich to testówka). Mają też C600 Sport (testówka, a przynajmniej na taką wygląda).

BMW Inchcape na Prymasa: jeździłem tam F800GS i R1200GS i było bardzo przyjaźnie, jednakże zależy to od sprzedawcy (pozdrowienia p. Bartku). Tradycyjnie, umowa, bez kaucji, trzeba uzupełnić spalone paliwo.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Co do salonów, a szczególnie do Honda Plaza na Malowniczej, to mam dokładnie odwrotne zdanie :)

Znaczy się wyglądałeś poważnie/ poważniej :clapping:

Tym bardziej jak czytam to:

Obsługa bardzo przyjazna, warunki: 2000 blokady na karcie płatniczej,

vs to:

1. HONDA, Honda Plaza, Malownicza 29

Warunki jazdy: mierny (potrzebne dwa dokumenty, kaucja 10'000, pojazd nieubezpieczony, dostepna tylko integra)

Odnośnik do komentarza

Przemek,

dokladnie od oficjalnej strony Suzuki zaczalem, potem jeszcze popytalem indywidualnie w roznych salonach.

Nie znalazlem 400'tki, ktora moglbym z godzine pojezdzic...

A szkoda, bo caly czas sie waham, czy kupic AN400, czy Forze 300.

Moc, spalanie, laczone hamulce, palace sie oba swiatla z przodu - przemawiaja dla mnie za Forza.

Za Burgmanem przemawiaja dla mnie tylko i wylacznie dwa aspekty:

- mozliwosc wiekszego wyprostowania nog

- przednie schowki z dostepem od gory, wygodne po zamontowaniu motokoca, z ktorym bym jezdzil.

90% u mnie to miasto (ale woze syna, potrzebuje duzy schowek + duzy kufer).

W przyszlym sezonie planuje np. pojechac (mam nadzieje zachecic ekipe Burgmanii) na sama polnoc EU.

Obsługa bardzo przyjazna, warunki: 2000 blokady na karcie płatniczej, pokrycie strat do 1000 zł, dowód + prawo jazdy

Potwierdzam, daje Honda Plaza duzy "+" ode mnie, bralem kiedys PCX'a i wszystko bylo zalatwione super.

A propo Yamaha PolandPosition - jakby co - mozesz ewentualnie negocjowac wiekszy rabat przy zakupie ze wzgledu na sytuacje...

Tez sie zastanawiam, czy z Darkiem rozmawiales.

Odnośnik do komentarza

10'000 kaucji tylko za Integre, wlasnie ta testowke od importera, ktora wystawili na sprzedaz. Poniewaz nie jest ubezpieczona takie sa warunki, zeby sie na niej przejechac. Byc moze 2'000 blkady na karcie platniczej dziala w przypadku pojazdow testowych, ktore maja ubezpieczone.

Update: Zadzwonili do mnie z POLand Position. Jestem umowiony na jazde testowa T-Maxem 530 we wtorek rano.

Odnośnik do komentarza

Dwa zdania na temat Salonu BMW na Prymasa Tysiąclecia:

Prezentacja modeli: bardzo przyzwoita.

Obsługa: byłem tam kilka razy i obsługa zawsze na poziomie. Miła i chętna do pomocy i rad.

Dostępność testówek: pewnie zależy od okresu ale na podstawie moich doświadczeń: bardzo dobra. We wrześniu zeszłego roku zadzwonili do mnie, kiedy tylko otrzymali BMW C650GT do testów; tak jak się umówiliśmy.

Mało tego, otrzymałem motorek do testów na dwa dni! Żadnej kaucji; po okazaniu dokumentów motorek dostałem z pełnym bakiem i z takim oddałem po przejechaniu 150 km (limit).

Moja ocena: lubię ten salon.

Wpis uaktualnię po pierwszym przeglądzie skutera...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Update: Zadzwonili do mnie z POLand Position. Jestem umowiony na jazde testowa T-Maxem 530 we wtorek rano.

Jakby ktoś nie wierzył, że dealerzy czytają to forum :)

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Dnia 01.08.2013 jestem umówiony na testy w salonie SYM, na Łopuszańskiej. Do testów dostaję MaxiSyma 400. Zobaczymy co to warte.

Odnośnik do komentarza

Edit: poprawiam X-Max 400

Porownanie maszyn z mojej listy:

  • Integra: cena 34'200, wyglad: 4, jazda: jazda mozliwa po wplaceniu kaucji 10'000 wiec zrezygnowalem
    - zalety: niskie spalanie na poziomie 3-3.5 l, trzy tryby jazdy: normal, sport i pol-manual
    - wady: do schowka nie zmiesci sie nawet jeden kask, biezaca obsluga jak w motocyklu (np. smarowanie lancucha)
    - ogolna ocena: 4
  • T-Max 530:cena 44'500, wyglad: 5, jazda: 5
    - zalety: najlepsze plastiki ze wszystkich ogladanych przeze mnie skuterow, piekny wyglad, swietna jazda po miescie, wygoda
    - wady: nie ma opcji jak w BMW
    - ogolna ocena: 5
  • X-Max 400:cena 23'900, wygald: 4, jazda: pojazd testowy bedzie dostepny na jesieni
    - zalety: bardzo lady i mniejszy do korkow
    - wady: wielgasny kulfono-tlumik wystajacy na bok, calkowicie nie pasujacy do maszyny, brak ABS
    - ogolna ocena: na razie 4, po zmianie tlumika i dodaniu ABS moze bedzie 5, ale wtedy cena wzrosnie do ok 28'000
  • MP3 500, cena: 36'500, wyglad: 4+, jazda: jedynie z wypozyczalni, jedna sztuka w Warszawie wypozyczona do listopada
    - zalety: trzy kola to krotsze hamowanie i wieksza stabilnosc na nierownosciach, dziurach i przy zlej pogodzie, pakowny, wyglad
    - wady: jego wyglad moze byc tez wada dla niektorych, zeby dostac sie do schowka od tylu trzeba odchylac kufer, brak ABS
    - ogolna ocena: na razie 4+
  • C600 Sport, cena 45'400, wyglad: 5, jazda: 5+
    - zalety: bardzo ladny, swietny komputer pokladowy, piekny dzwiek silnika, przyspieszenie, wygoda, mozna dokupic w opcji: alarm, swiatla LED, podgrzewanie manetek i kanapy, schowek wiekszy niz w T-Max (na postoju mozna go rozlozyc na tylne kolo - swietny patent)
    - wady: jakosc plastikow i przelacznikow gorsza niz w T-Maxie,
    - ogolna ocena: 5
  • Kymco X-Citing 400, cena 19'000, wyglad: 4, jazda: 4+ (powyzej 100 km/h ocena spada do 4)
    - zalety: wywazenie, hamulce, prowadzenie, niezly wyglad
    - wady: ...ale to wszystko dobre w relacji jakosc/cena bo i T-Max i C600 Sport sa lepsze i w wygladzie i w jezdzie, brak ABS
    - ogolna ocena: 4

Jesli by nie patrzec na cene wygrywaja leb w leb T-Max i C600 Sport.

  • Wykonanie: T-Max.
  • Moc i przyspieszenie: BMW.
  • Wyposazenie dodatkowe (platne ekstra): BMW.
  • Wyglad: co kto lubi, ale raczej BMW.
  • Bezawaryjnosc: T-Max (na podstwie ocen z forum, rozne egzemplarze BMW maja drobne usterki typu przeciekanie obudowy lancucha, przegrzewanie sie, zawieszanie sie licznika przebiegu dziennego, ktorych nie ma w T-Maxie).

Za BMW C600 Sport z alarmem (850 zl), opcja swiatla dzienne, LED i podgrzewane manetki i kanapa kierowcy i pasazera (3800 zl) oraz kufrem (1800) trzeba wylozyc 52'000 zl. W T-Maxie nie ma tych opcji, wiec tylko kufer, czyli calosc za ok 46'500 zl. Ceny mocno wyzylowane jesli odniesc je do tego jakie motocykle mozna kupic w tym zakresie cenowym. Z drugiej strony oba skutery sa swietne.

Gdyby nie patrzec na cene moim faworytem jest BMW, zaraz potem T-Max. W BMW najbardziej obawiam sie usterek i tego, ze jako pierwszy model moze nie byc tak dorbze przetestowany jak T-Max, ktory w wersji 500 jest na rynku juz kilka lat i 530 jest poprawka prawie idealnej juz maszyny. Z drugiej strony korci moc BMW, dodatki (alarm, podgrzewanie, swiatla) i ten dzwiek silnika... Ale szybki rzut oka na cene 52'000 kaze wrocic na ziemie i kilka razy sie zastawnowic czy ta zabawka jest tego warta.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
  • T-Max 400:

A ty dalej swoje...

Nie ma takiego skutera jak T-max 400.

Ogólnie fajnie, że zrobiłeś takie zestawienie i opisałeś swoje spostrzeżenia.

Zastanawiające tylko, że jesteś zupełnie nieokreślony i porównujesz nieporównywalne (inne przedziały cenowe). Chyba, że robiłeś takie zestawienie bo piszesz artykuły do gazet :notworthy:

Odnośnik do komentarza

X-Max 400 oczywiscie. Klania sie copy paste. Juz poprawilem.

Staram sie porownac skutery klasy "miejskie >400" czyli odrzucam kanapowce i wszystkie <=300, pisalem o tym na wstepie. A wiec przy tym kryterium Kymco X-Citing 400 za 19'900 oraz BMW C600 za 52'000 (full opcja) wpadaja do tej samej katerorii.

Do gazet oczywiscie nie pisze. Robie research dla siebie i sie dziele na forum liczac, ze inne osoby dorzuca nowe informacje. Co zreszta sie dzieje, takze na priv. Ja nie zaczynam "mam X zl co mozna kupic" tylko "zobaczmy co jest i ile trzeba za to zaplacic" :notworthy:.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

A wiec przy tym kryterium Kymco X-Citing 400 za 19'900 oraz BMW C600 za 52'000 (full opcja) wpadaja do tej samej katerorii. Czemu by ich nie porownywac?

Porównywać można teoretycznie wszystko tylko między tymi dwoma skuterami jest tak duży rozrzut cenowy, że w moim odczuciu są z zupełnie "innej parafii". Pomijam już kwestię różnicy w mocy i pojemności czy masie. Oddzielnym temat jest to czy Xciting 400 nie oferuje aż za wiele jak za 19900 pln lub czy C600 Sport nie powinien być traktowany jako "przepłacony"... ale to nie ten temat.

Do gazet oczywiscie nie pisze. Nie wiem jak to traktowac, komplement czy uszczypliwosc :notworthy:.

Ot taka luźna sugestia/domysł :detective:

Odnośnik do komentarza

(...)Robie research dla siebie i sie dziele na forum liczac, ze inne osoby dorzuca nowe informacje(...)

Kupuj Tmaxa :detective: , sprawdzona konstrukcja- nie psuje się :clapping: . A i 530 bardzo mało w PL jest :clapping: , rodzynki to są :notworthy: . Jeśli tylko to ma być wykładnią, bo ciężko sensownie argumentować pomiędzy skuterem za 19 tysi, a takim za 44 tysi ... Dwa światy cenowe...

Odnośnik do komentarza

Tu znalazlem dobry test porownawczy, ale po wlosku, wiec trzeba sobie przetlumaczyc google translate:

http://www.motoblog.it/post/102417/bmw-c600-sport-vs-yamaha-tmax-il-video-test-di-motoblog-1a-parte

Jeszcze mnie ciekawi jak czesto trzeba robic przeglady w T-Maxie 530 i ile kosztuja. W BMW co 10'000 km i kosztuja ok 500 zl (info od forumowicza).

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Moim zdaniem wcale nie porównujemy dwóch światów, bo zarówno Xciting 400 jak i C600 Sport są dość blisko siebie, aczkolwiek nie myślałbym o poważnej turystyce Xcitingiem 400, bardziej nadałby się C600 (nie mówiąc o 650GT) czy też T-max, chociaż nie są w tym najlepsze. Xciting jednak jest pojazdem głównie nastawionym na miasto. Natomiast cenowo... no nie ma porównania. C600 jest ponad 2 razy droższy... Na szczęście, są to głównie ceny wywoławcze. Przeglądałem wczoraj alledrogo i znalazłem nowego T-maxa 530 z ABS za 39.800 (2012 r.) i to z Akrapoviciem... więc to jest opcja.

Odnośnik do komentarza

Jaco ! Dnia 01.08.2013 jestem umówiony na testy w salonie SYM, na Łopuszańskiej. Do testów dostaję MaxiSyma 400. Zobaczymy co to warte. Też jestem zainteresowany tym modelem, wobec czego czekam na Twoje opinie. Jak znajdę nieco wolnego czasu to może tez przetestuję ten skuter. Przy jazdach z plecakiem w moim Joymax-ie zaczyna brakować mocy(prędkości), głównie w dłuższej trasie. Pozdrawiam, Maro

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...