Chciałbym zadać Wam garść pytań odnośnie tuningu skuterów z silnikami 125ccm, a w szczególności mojej Yamahy Cygnus (wiem, strasznie się motam, w jednym temacie piszę o sprzedaży a w drugim o poprawianiu fabryki ).
I tu moje pytania:
1) czy skutery z pojemnością 125ccm są fabrycznie blokowane w jakiś sposób? Bądź co bądź w niektórych krajach aby jeździć takim pojazdem nie trzeba mieć prawa jazdy na motocykl a wystarczy zwykłe samochodowe.
2) czy jest możliwość dokonania modyfikacji aby skuter przy 100km/h nie miał tak wysokich obrotów? Nie chodzi mi tu o podniesienie prędkości maksymalnej a raczej o przeniesienie prędkości podróżnej z obecnych 80km/h na 90 czy 100km/h.
3) czy zakup tuningowego a raczej odblokowanego tłumika (o ile obecnie jest zablokowany) da coś oraz czy najlepszym stosunkiem ceny do osiągów będzie zakup czegoś dedykowanego do danego skutera, czy może to być zwykły przelotowy tłumik dowolnej firmy, aby tylko był dostosowany do 125ccm, a może da się obecny seryjny tłumik "odblokować"?
Zapewne jakieś pytania jeszcze dojdą w trakcie dyskusji.
Próbowałem się dowiedzieć czegokolwiek na te tematy w jednym z warszawskich ASO Yamaha ale zbyli mnie tekstami bliskoznacznymi do "takim g... to my się nie zajmujemy", dając mi bezsensowne odpowiedzi lub informacje na temat serwisowania maszyn...
Pytanie
Barteq
Chciałbym zadać Wam garść pytań odnośnie tuningu skuterów z silnikami 125ccm, a w szczególności mojej Yamahy Cygnus (wiem, strasznie się motam, w jednym temacie piszę o sprzedaży a w drugim o poprawianiu fabryki ).
I tu moje pytania:
1) czy skutery z pojemnością 125ccm są fabrycznie blokowane w jakiś sposób? Bądź co bądź w niektórych krajach aby jeździć takim pojazdem nie trzeba mieć prawa jazdy na motocykl a wystarczy zwykłe samochodowe.
2) czy jest możliwość dokonania modyfikacji aby skuter przy 100km/h nie miał tak wysokich obrotów? Nie chodzi mi tu o podniesienie prędkości maksymalnej a raczej o przeniesienie prędkości podróżnej z obecnych 80km/h na 90 czy 100km/h.
3) czy zakup tuningowego a raczej odblokowanego tłumika (o ile obecnie jest zablokowany) da coś oraz czy najlepszym stosunkiem ceny do osiągów będzie zakup czegoś dedykowanego do danego skutera, czy może to być zwykły przelotowy tłumik dowolnej firmy, aby tylko był dostosowany do 125ccm, a może da się obecny seryjny tłumik "odblokować"?
Zapewne jakieś pytania jeszcze dojdą w trakcie dyskusji.
Próbowałem się dowiedzieć czegokolwiek na te tematy w jednym z warszawskich ASO Yamaha ale zbyli mnie tekstami bliskoznacznymi do "takim g... to my się nie zajmujemy", dając mi bezsensowne odpowiedzi lub informacje na temat serwisowania maszyn...
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się