Jakiś czas temu zamieszczaliśmy newsa o Honda PCX 125. Skuter trafił do Europy w połowie zeszłego roku. Np. we Włoszech od maja do końca 2010 znalazł 2045 właścicieli. Faktem jest, że w IT dostawy tego modelu były okrojone.
PCX miałbyć prezentowany na naszym zlocie *Burgmania 2010*, jednak pojazdy dojechały do PL z opóźnieniem w śladowych ilościach i na zlocie niestety go nie mieliśmy.
Ostatnio zauważyłem, że pojazd miał prezentację w USA... w kraju w którym jeszcze niedawno obywatel nawet nie spojrzałby na auto typu Smart czy jednoślad pokroju PCX 125... a teraz... proszę...
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>
</span>
Kilka ciekawostek... skuter produkowany jest w Tajlandii a nie jak wiekszość aktualnie wytwarzanych modeli 125/300 w Hiszpanii. Jego wykonanie/ jakość plastików (jak na tą klasę cenową) jest naprawdę wzorowa. Warta wzmianki jest ekonomia. Jest to w zasadzie najekonomiczniejszy maxi- skuter (125ccm) na rynku. Jego zużycie paliwa dzięki systemowi START & STOP wynosi 2.17 l/100km (dane producenta) a realne (pierwsze testy) do uzyskania w mieście to 2.5l/100 km . Wynik rewelacyjny.
Bardzo dobra jakość wykonania połączona z niskim spalaniem przy cenie ~ 11.000 pln wydaje się być strzałem w dziesiątkę.
Pytanie
𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚
Jakiś czas temu zamieszczaliśmy newsa o Honda PCX 125. Skuter trafił do Europy w połowie zeszłego roku. Np. we Włoszech od maja do końca 2010 znalazł 2045 właścicieli. Faktem jest, że w IT dostawy tego modelu były okrojone.
PCX miałbyć prezentowany na naszym zlocie *Burgmania 2010*, jednak pojazdy dojechały do PL z opóźnieniem w śladowych ilościach i na zlocie niestety go nie mieliśmy.
Ostatnio zauważyłem, że pojazd miał prezentację w USA... w kraju w którym jeszcze niedawno obywatel nawet nie spojrzałby na auto typu Smart czy jednoślad pokroju PCX 125... a teraz... proszę...
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>
Kilka ciekawostek... skuter produkowany jest w Tajlandii a nie jak wiekszość aktualnie wytwarzanych modeli 125/300 w Hiszpanii. Jego wykonanie/ jakość plastików (jak na tą klasę cenową) jest naprawdę wzorowa. Warta wzmianki jest ekonomia. Jest to w zasadzie najekonomiczniejszy maxi- skuter (125ccm) na rynku. Jego zużycie paliwa dzięki systemowi START & STOP wynosi 2.17 l/100km (dane producenta) a realne (pierwsze testy) do uzyskania w mieście to 2.5l/100 km . Wynik rewelacyjny.
Bardzo dobra jakość wykonania połączona z niskim spalaniem przy cenie ~ 11.000 pln wydaje się być strzałem w dziesiątkę.
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Prezentacja EU</span>
Tu już nawet doczekał się modów !happybth
Wkrótce pełny test drogowy tego skutera na Burgmanii...
Odnośnik do komentarza
Top użytkownicy dla tego pytania
14
7
6
6
Popularne dni
4 Lut
9
9 Lut
7
10 Maj
6
22 Paź
5
Top użytkownicy dla tego pytania
𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 14 odpowiedzi
przemas 7 odpowiedzi
Karolina 6 odpowiedzi
minimi1 6 odpowiedzi
Popularne dni
4 Lut 2011
9 odpowiedzi
9 Lut 2011
7 odpowiedzi
10 Maj 2014
6 odpowiedzi
22 Paź 2012
5 odpowiedzi
74 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się