Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burgman 400 z 2003 r.


Konrad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam Pytanie dotycz?ce tego Burgmana (link poniżej), czy kto? z Was miał może doczynienia z tym sprzętem, może wiecie co? więcej na jego temat. Ja ogólnie jestem laikiem, jeżeli chodzi o maxi. :lol: Prosze o pomoc w ocenie. Jest przetary z prawej strony (na zdjęciu słabo widać). Czy warto go kupić?

Oto link do niego.

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_o...45ae7a3cd511f3a

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Witka...

Szczerze NIEWIERZE w podan? cenę... 12000 jest to niemożliwe, aby za tyle Go kto? chciał sprzedać... Chyba ze to Pan Kulczyk sobie kupił dla zabawy a teraz sprzedaje za pół darmo...

Je?li chodzi o małe otarcie to niejest ono problemem, sprawa kosmetyczna... je?li tylko tyle Go boli, a cena będzie przyziemna to s?dzę, że może to być dobry zakup... Jednak trzeba poznać realn? cenę i skuterkowi się przyjrzeć... Choć skoro ma ksi?zkę serwisow? i jest kupiony w polsce to może być to cacuszko...

Pozdrówki, Kuba :lol:

Odnośnik do komentarza

Niestety nie był on serwisowany, go?cio twierdzi że nawet samochodów nie serwisuje :lol: Przebieg niby jest orginalny, a sprzedaje go, bo i tak na nim nie jeĽdzi. Ciężko wyczuć co z nim jest nie tak. Jeżeli chodzi o cene to jest prawdziwa. Gdzie więc jest haczyk? :lol:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Dzwoniłem do go?cia...

Skuter kupiony w Polsce, przebieg ?mieszny, jedyna wada to otarcie na prawej płozie. Pozatym wszystko OK... Acha... aku jest rozładowany więc duże prawdobieństwo, że będzie do wymiany.

Pozatym w słuchawce usłyszałem:

"Panie mam już do?ć, sprzedaje bo więcej znajomych nim jeĽdzi po osiedlu niż ja sam" :lol:

Acha... na dzień dobry usłyszałem, że 500 PLN jest do stargowania z tej ceny... czyli jest do wzięcia za 11.500 PLN !

Wynika z tego, że jest to tzw. OKAZJA !

PS. Żeby nie było, że komus go polecam... ja tylko zadzwoniłem :lol:

Odnośnik do komentarza