Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Lutego 2012 Administrator Opublikowano 28 Lutego 2012 Według mnie, to BMW ma rzadkie tradycje skuterowe i dużo wody w Renie spłynie, zanim się zbliżą do już uznanych marek. Ma za to tradycje w budowaniu pojazdów "przełomowych" i nietuzinkowych (np. Isetta czy C1). O doświadczeniu w budowaniu motocykli nie wspomnę... A swoją drogą, to ciekawe, że TAKA firma, ma kłopoty z konstrukcją prostego skutera. Po I-wsze C600/650GT nie nazwałbym skuterem prostym konstrukcyjnie. Po II-gie nikt nie mówi o kłopotach ile o opóźnieniu wprowadzenia do sprzedaży. Jeśli opóźnienie ma mieć wpływ na ewentualne późniejsze akcje serwisowe to faktycznie lepiej poczekać niż wypuszczać na rynek pojazd niesprawdzony. A jeszcze się porywają na ten plan w czasach kryzysu, gdzie żaden Włoch, Hiszpan czy Portugalczyk nie wejdzie w coś tak drogiego. Honda, Yamaha, nie wpominając o Suzuki, od lat nie wypuszcza żadnych nowych konstrukcji maxi, oczywiście nie licząc większych lub mniejszych liftów. Patrząc przez pryzmat tych marek ruch BMW z zupełnie nowym maxi zasługuje na szacunek. Co do Włoch... myślę, że to jest właśnie główny odbiorca tego modelu. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć do rankingów sprzedaży: niezaprzeczalny lider maxi z górnego pułapu cenowego T-max i bardzo dobrze sprzedające się motocykle BMW. Myślę, że zarówno C600 jak i C650GT znajdzie tutaj swoich entuzjastów. W Niemczech za to widzę główny zbyt dla modelu C650GT. Mogą liczyć jedynie na swoich, paru greków i Mariusza. Za greków nie odpowiadam , a co do mnie, hmm... Każda marka ma swoich fanów i antyfanów. Jedni wybierają Rometa (made in chrl) a inni ekscytują się BMW !w00t
przemas Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Obecnie większość twardych dysków , kart graficznych, procesorów (komputery i telefony), główne podzespoły do wszelkiej maści elektroniki są produkowane na Tajwanie. Niedawno Tajwan nawiedziła powódź i można było zaobserwować znaczny wzrost cen twardych dysków. I jakoś nikt nosem nie kręci używając telefony, laptopy, PCty itd. ,że są z Tajwanu. A tu proszę silnik już jest passe. Proszę wskazać jeden np. samochód wypasiony w elektronikę, która nie pochodzi z dalekiego wschodu. Wszystko się zgadza oprócz tego, że ... piszesz o Tajlandii nie o Tajwanie.
Gość Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Przemas, ja się z Tobą zgadzam w 100%, bez względu, czy to Tajwan czy Tajlandia. Przywykłem do elektroniki z dalekiego wschodu, może i przywyknę do silników BMW z Tajwanu. Ale też, zgadzam się Dr.Bigiem , że jak się pakuje silnik Kymco do BMW, to chociaż ceną należałoby tę rewolucję zasłodzić. Tym bardziej, że dyski i karty graficzne produkowane poza Japonią i USA zyskały bardzo na atrakcyjności, dzięki cenie. Z Mariuszem to w polemikę nie wchodzę, bo pokłady wiedzy mojej skromnością się wyróżniają. Ale Każda marka ma swoich fanów i antyfanów. Jedni wybierają Rometa (made in chrl) a inni ekscytują się BMW myślę, że w tym przypadku, fanatyzm budowany jest, w większości, również ceną. I jak BMW dalej będzie tak udoskonalać swoje nowe projekty, to bardzo się zbliży do Rometa. Snobizm, snobizmem, ale w końcu za samą kolorową szachownicę z podpisem BMW, nikt nie da 40 000 pln, jak obok będzie stał Kymco V650 Max za 40 000 pln lub Romet Mosquito 650 za 20 000 pln.
przemas Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Z tym Tajwanem i Tajlandią to głównie chodziło mi o wyjaśnienie gdzie była powódź. Jeśli chodzi o kwestię silników w skuterach BMW to nieodparcie nasuwają mi się pytania: Czy z premierą skuterów BMW będzie tak jak z premierą Kymco MyRoad700 (tzn. na produkt komercyjny trzeba będzie trochę poczekać)? Czy na targach prezentowane są "wydmuszki"?
Marcino1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Są nowe "obowiązujące", przynajmniej na dzień dzisiejszy, ceny skuterów by BMW. Teraz obowiązujące: C 650 GT - 46.400 (wersja podstawowa) z jedynym dostępnym pakietem i alarmem ponad 50.000... C 650 sport - 45.000 (wersja podstawowa) Poprzednie "obowiązujące" ceny: C 650 Sport - 39.900 zł. C 650 GT - 42.300 zł. No to BMW zakpiło sobie z klientów... Jeżeli o mnie chodzi stracili w tym roku zdecydowanego klienta. Zamierzam zastosować taktykę dr biga z kilku postów powyżej.
Corleone Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 To faktycznie sobie zakpili. Przez dwa miesiące cena euro 7% w dół a ceny skuterów BMW 10% w górę
dr.big Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Polska cena skutera BMW od poczatku mocno roznila sie od tej niemieckiej i dlatego od poczatku watpilem w mozliwosci jej zrealizowania. O ile takie roznice bylyby mozliwe pomiedzy np. dwoma odleglymi punktami Europy, o tyle taka dyferencja przez granice i to jeszcze europejskiego producenta premium wydawala mi sie niemozliwa i jak sie okazuje, mialem racje. Sa oczywiscie wyjatki, ale one dotycza np. Kymco, ktorego ceny sa w Polsce duzo nizsze w porownaniu do tych niemieckich...
Lucjan73 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Są nowe "obowiązujące", przynajmniej na dzień dzisiejszy, ceny skuterów by BMW. Teraz obowiązujące: C 650 GT - 46.400 (wersja podstawowa) z jedynym dostępnym pakietem i alarmem ponad 50.000... C 650 sport - 45.000 (wersja podstawowa) Poprzednie "obowiązujące" ceny: C 650 Sport - 39.900 zł. C 650 GT - 42.300 zł. No to BMW zakpiło sobie z klientów... Jeżeli o mnie chodzi stracili w tym roku zdecydowanego klienta. Zamierzam zastosować taktykę dr biga z kilku postów powyżej. A co z klientami którzy złożyli juz zamówienia ? Mariusz pisał że ktoś juz się zdecydował, ciekawe za ile kupią. Mój kolega chyba dwa lata temu zamówił BMW 3 czas oczekiwania coś koło pół roku. Zapłacił zaliczke w umowie była zapisana cena pojazdu. W międzyczasie euro poszło osrto do góry importer zmienił ceny ale umowa została zrealizowana po starej cenie auto było cirka 30 tyś. tańsze.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Marca 2012 Administrator Opublikowano 1 Marca 2012 Post z początku lutego Kolejna sprawa: jeśli teraz (dziś) bym się decydował na zakup (wpłata zaliczki) to dealer gwarantuje mi cenę za model C650GT> 42300 pln. i za C600> 39900 pln. "Jutro" będzie zależne od BMW AG, które aktualnie "obserwuje" rynek Reasumując: na dzień dzisiejszy BMW C650GT cena jw. Do tego dostępny jest jeden (mocny) pakiet opcjonalny za 3268 pln. Co będzie w marcu niewiadomo. A co z klientami którzy złożyli juz zamówienia ? Mariusz pisał że ktoś juz się zdecydował, ciekawe za ile kupią. Mój kolega chyba dwa lata temu zamówił BMW 3 czas oczekiwania coś koło pół roku. Zapłacił zaliczke w umowie była zapisana cena pojazdu. W międzyczasie euro poszło osrto do góry importer zmienił ceny ale umowa została zrealizowana po starej cenie auto było cirka 30 tyś. tańsze. Dokładnie jest tak jak piszesz w tym przypadku... jeśli w umowie miałeś gwarancję ceny o której pisałem wcześniej to za taką cenę nabędziesz skuter w dniu odbioru. Reasumując: ten kto wpłacił zaliczkę jeszcze 3 lutego nabędzie C650GT 4000 pln taniej niż dziś Edit> We Włoszech właśnie pojawiła się informacja, że sprzedaż nowego maxi od BMW rusza w kwietniu.
Mario Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Może trzeba im podpowiedzieć, żeby wypuścili wersję bez silnika ,może być w takiej samej cenie i tak będzie miała lepszą sprzedaż !V
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Marca 2012 Administrator Opublikowano 8 Marca 2012 Byłem dziś na I- wszej prezentacji nowej maxi- Beemki. Narazie dokładnie obejrzałem sobie model C600Sport. C650GT będzie wkrótce także dostępny. Za jakiś tydzień będę miał też garść nowych informacji technicznych, tips/tricków itp. Już teraz np. wiem, że duży serwis w tym motorze (600/650) będzie wypadał prz 40000 km, gdzie trzeba będzie wymienić łańcuch/łańcuchy. Koszty chwilowo nieznane Dźwięk motoru mocno przypomina ten z GP800. Śmiem nawet twierdzić, że jest łudząco podobny. Hot 3 fotosy: No i video, niestety nocne:
Szymek Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Hej MAriusz napisz coś więcej o nim. Jaka jest pozycja za kierą i czy gabarytowo jest duży, mały czy jaki tam. Tak długo czekamy na niego więc opisz trochę więcej żeby zaspokoić naszą ciekawość !w00t
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Marca 2012 Administrator Opublikowano 9 Marca 2012 Skuter pod względem gabarytów, kształtów, proporcji, pozycji za kierownicą jest odzwierciedleniem tego co oferuje T-max 530. Nawet ceny mają w zasadzie te same (T-max 530 My 2012 kosztuje 46.000 pln> C600 Sport 45.000 pln). Uważam, że działanie jest zamierzone i nowe BMW C600 Sport (nie GT) ma celować właśnie w tych klientów, którzy do tej pory wybierali T-maxa (tutaj priorytetem jest rynek włoski). Model C650GT celuje w tych, którzy preferują maxi typu AN 650 czy FJS/SW-T 600. Tak jak wspomniałem wcześniej: dźwięk motoru przypomina GP800 z tym, że jest jakby ciut łagodniejszy dla ucha . Skuter, który dokładnie oglądałem miał kilka niedoróbek, które w finalnym produkcje mają być usunięte (np. klapka wlewu paliwa). Niezbyt atrakcyjnie wygląda obudowa przeniesienia napędu (porowatośc materiału) . Ciekawostką jest układ wydechowy zbudowany z dwóch części: Tłumik właściwy z katalizatorem znajduje się pod spodem natomiast dalej mamy tłumik końcowy, który już dziś można zastąpić opcjonalnym Akrapovic'em . Ciekawym elementem jest szyba regulowana trójpozycyjnie/ manualnie. Można to zrobić dosłownie w 15 sekund. Innym ciekawym patentem jest niestosowany do tej pory w maxi system kontroli ciśnienia w oponach o nazwie RDC. Stosowany do tej pory w niektórych motocyklach turystycznych. Światła dzienne LED, podgrzewane manetki i kanapa (odseparowanie kierowcy i pasażera) no i system Flexcase z odchywalnym w dół schowkiem na kask. Warto w tym miejscu wspomnieć, że tego nie potrafił żaden T-max. Atrakcyjnie prezentuje się także centralny amorek zamontowany z lewej strony i tylna lampa z ledowymi kierunkami. Całośc "zadupkowa" prezentuje się okazale... ... więc w przypadku BMW C600Sport tunerzy będą mieli wyjątkowo ciężki orzech do zgryzienia. !w00t Więcej będę mógł powiedzieć po jazdach testowych, które odbędą się już w kwietniu.
Szymek Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Czekamy, Czekamy. Jeszcze tylko miesiąc. A jak obejżysz GT'ka to też opisz co nieco. Jestem ciekawy czy różnice po między tymi dwoma będą znaczne.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Marca 2012 Administrator Opublikowano 9 Marca 2012 Zasadnicza różnica między Sportem a GT to preferencje odbiorcy. Sport dla tych o zacięciu sportowym a GT (Gran Turismo) dla fanów pozycji na leniucha i turystyki.
Lucjan73 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Witam, podobno najnowsze skutery BMW można zobaczyć w BMW Inchcape we Wrocławiu !scooter Jutro jak pogoda pozwoli podjade skuterem zobaczyć te cuda A tak przy okazjii może zachacze o Motorcycle Show Wrocław
Klubowicze sonor Opublikowano 9 Marca 2012 Klubowicze Opublikowano 9 Marca 2012 BMW calkiem sympatyczny... Przymierzalem sie do niego na targach i troszke mi opowiedzial o nim gosc z BMW. I temat silnika KYMCO,ktory poruszylismy 2 tyg temu w C66,okazal sie prawdziwy,ale... wlasnie "ale"... Pan z BMW wytlumaczyl mi,ze fabryka Kymco jest obecnie najnowoczesniejsza fabryka produkujacą silniki jaki 2oo,a silniki sa jedynie montowane u nich z wysokiej jakosci komponentow BMW i przechodza kontrole jakosci przez BMW,tak wiec nie ma lipy (Mariusz pisal o tym troszke). Poza tym nie sadze,zeby BMW pozwolilo sobie wsadzic lipny silnik i puscic go w obieg pod ich banderą. A ogolnie scooter jest tak jak zresztą Mariusz wczesniej napisal sportowy i z pazurem. No i zastosowanie ledow z doswietleniem jest rewelacyjnym zastosowaniem,nie wspominajac o Flexcase!!! szacun
Klubowicze Patryk Opublikowano 9 Marca 2012 Klubowicze Opublikowano 9 Marca 2012 a mnie brakuje tego co jest na pierwszym zdjęciu, a nie ma na drugim !placz1 podobają mi się takie gadżety, a tu takie rozczarowanie sądzę, że takie "lustra" i GPS to duży krok przed szereg a może w GT????
papcioch Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Witam, podobno najnowsze skutery BMW można zobaczyć w BMW Inchcape we Wrocławiu !scooter Jutro jak pogoda pozwoli podjade skuterem zobaczyć te cuda A tak przy okazjii może zachacze o Motorcycle Show Wrocław Jeżeli mówisz o tym na Karkonoskiej to niestety, ale wersję sport bedą mieli na początku kwietnia, a tą drugą pod koniec kwietnia. Byłem i pytałem. Zamawiają na salon, więc powinny odrobinę postać ale jak zamówisz to wyprodukują go specjalnie dla Ciebie, bo i tak jest produkowany na zamówienie salonu.
dr.big Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 (...) sądzę, że takie "lustra" i GPS to duży krok przed szereg (...) Patryku, takie lustra na bazie kamer nie mają dopuszczenia w ruchu drogowym . PS. A nawet gdyby miały to nawet na tym zdjęciu widać, że kierownica zakrywa całkowicie wyświetlacze, które dla kierowcy są niewidoczne...
Klubowicze Patryk Opublikowano 10 Marca 2012 Klubowicze Opublikowano 10 Marca 2012 Gdyby Burgman nie miał tak wspaniałych lusterek zrobiłbym (może) centralny monitorek lub dwa boczne i do tego kamerki szerokokątne - wypas! !OK Jeśli chodzi o fabrycznego GPS to prawdę mówiąc już lepiej nie myśleć ile kosztowałaby aktualizacja map. W niektórych samochodach to ponad 2000 ale co bogatym żałować. U nas z takimi "lustrami" na przeglądzie do zleciałaby się cała stacja diagnostyczna i pieczątka pewna. Natomiast w D - !NOT
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Marca 2012 Administrator Opublikowano 10 Marca 2012 Pojawił się kolejny materiał na temat maxi BMW. Widać, że "szef wszystkich szefów" w swoich wypowiedziach ciut zdenerwowany ale wybaczamy Natomiast Włosi ruszyli właśnie z pierwszymi jazdami testowymi nowymi beemkami. Jazdy miały miejsce w okolicach hiszpańskiej stolicy Madrytu. http://www.youtube.com/watch?v=g0j2leKrXAY&feature=player_embedded#!
Klubowicze sonor Opublikowano 10 Marca 2012 Klubowicze Opublikowano 10 Marca 2012 To wlasnie ten Pan,sam "szef wszystkich szefow" opowiadal mi o "beemce" jak i procesie produkcji w skrocie
Miro71 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Witam .... dzis ja mialem okazje zobaczyc i porownac C600 Sport z C650GT niestety nie mialem okazji pojezdzic :-( Niestety jak i C600 tak i C650 nie zrobily na mnie wiekszego wrazenia wrecz przeciwnie jestem zawiedziony tym ze materialy (jak plastyk ) sa fatalnej jakosci w C 650 GT nawet obudowa kierownicy sostala mi w reku .... Mysle ze za ta cene klient powinnien otrzymac wiecej jak tylko Logo BMW :-( Niestety nie mialem mozliwosci zadawania pytan, bo byl tylko jeden przedstawiciel na stoisku i wiecznie zajety Ponizej link do zdjec ktore udalo mi sie zrobic nie tylko BMW ale tez najdrozsza motorynka ktora widzialem do tej pozy w zyciu za jedyne 99tys.€ https://picasaweb.google.com/106280804712707780702/Suma2012?authkey=Gv1sRgCM3Apb779v_6OA# Miro 71
przemas Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Dzięki za zdjęcia Miro71 !OK Z tą jakością wykonania nowych BMW to rzeczywiście żenada Ale mnie rozbawiło szczególnie jedno twoje zdjęcie więc pozwól, że je przytoczę: Nie ma to jak profesjonalnie przygotowane na targi materiały
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się