Jak już informowałem "klubowiczów", dołączyłem w końcu do "Maxi Maniaków" i zakupiłem Piaggio X8 125ccm (rocznik 2004). Jednak jako "świeżak" mam kilka pytań natury technicznej, jako że jestem w fazie szykowania sprzętu po kupnie do swoich wymagań, czyli ustawień na TipTop...
Na razie wymieniłem olej "na płukankę" (jeszcze bez wymiany filtra), bo ten zlany z silnika był czarny, jak smoła (to oczywiście dobrze, bo znaczy że czyścił silnik) i wyczyściłem filtr powietrza i nasączyłem olejem. Umyłem całość, odświeżyłem plastiki i wszystko zaczyna nabierać wyglądu. Zostało mi jeszcze zmienić świecę, płyn w układzie chłodzenia, płyn hamulcowy...
No ale teraz zaczynają się schody, dlatego mam parę pytań do posiadaczy Piaggio i innych uzbrojonych w wiedzę...
1 - smarowanie przekładni? Korek wlewowy (przynajmniej tak mi się wydaje), znalazłem ale gdzie jest korek zlewowy? Pokrywa paska wydaje mi się zintegrowana z miską olejową (bo jest w niej wlew ojeju), no i tu kolejne pytanie... czy na sucho dotrę do paska i wariatora?????
2 - silnik pracuje dość przyjemnie, ale mam wrażenie że przy nawet minimalnemu przekręceniu manetki, od razu zasprzęgla się napęd, przez co silnik nieco terkocze pod obciążeniem, zanim złapie obroty i się "rozkręci"... Czyżby za ciężkie rolki? A może już zużyte? Problem z niewiedzą na temat pokrywy z punktu 1, uniemożliwia sprawdzenie organoleptycznie...
3 - Jaka świeca do tego silnika? (2004)
4 - Jaki pasek (wymiary / firma)
5 - ewentualnie co jeszcze wymienić i na co zwrócić uwagę?
Pytanie
SlawoyAMD
Jak już informowałem "klubowiczów", dołączyłem w końcu do "Maxi Maniaków" i zakupiłem Piaggio X8 125ccm (rocznik 2004). Jednak jako "świeżak" mam kilka pytań natury technicznej, jako że jestem w fazie szykowania sprzętu po kupnie do swoich wymagań, czyli ustawień na TipTop...
Na razie wymieniłem olej "na płukankę" (jeszcze bez wymiany filtra), bo ten zlany z silnika był czarny, jak smoła (to oczywiście dobrze, bo znaczy że czyścił silnik) i wyczyściłem filtr powietrza i nasączyłem olejem. Umyłem całość, odświeżyłem plastiki i wszystko zaczyna nabierać wyglądu. Zostało mi jeszcze zmienić świecę, płyn w układzie chłodzenia, płyn hamulcowy...
No ale teraz zaczynają się schody, dlatego mam parę pytań do posiadaczy Piaggio i innych uzbrojonych w wiedzę...
1 - smarowanie przekładni? Korek wlewowy (przynajmniej tak mi się wydaje), znalazłem ale gdzie jest korek zlewowy? Pokrywa paska wydaje mi się zintegrowana z miską olejową (bo jest w niej wlew ojeju), no i tu kolejne pytanie... czy na sucho dotrę do paska i wariatora?????
2 - silnik pracuje dość przyjemnie, ale mam wrażenie że przy nawet minimalnemu przekręceniu manetki, od razu zasprzęgla się napęd, przez co silnik nieco terkocze pod obciążeniem, zanim złapie obroty i się "rozkręci"... Czyżby za ciężkie rolki? A może już zużyte? Problem z niewiedzą na temat pokrywy z punktu 1, uniemożliwia sprawdzenie organoleptycznie...
3 - Jaka świeca do tego silnika? (2004)
4 - Jaki pasek (wymiary / firma)
5 - ewentualnie co jeszcze wymienić i na co zwrócić uwagę?
Trafiłem na dość dokładny Manual do 125-ki, ale nadal nie wiem, czy pokrywa jest zintegrowana z miską oleju??? http://manuals.wotmeworry.org.uk/x8%20part...emium_Parts.pdf
35 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się