mxmichal Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 znalzłem ciekawie wygladajaca NOWOSC , wydaje sie ,że sprzet pojawi sie juz w 2010 ciekawe czy nasz importer sie postara. Odnośnik do komentarza
Agnus Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Dzieląc optycznie widok !scooter z boku na kilka lini: /poziomo (na wysokości kierownicy lub zadupka plecaczka), pionowo przez środek i jeszcze na dwie linie pod kątem 45 st. w lewo i w prawo /w dół/, wychodzi mi... że 50% pojazdu jest prawie jak z Majesty 250 i po 25% prawie z Burgmana 650 (przód) i prawie Suzuki SW 600 (tył). Ogólnie koncepcja stylistyczna bardzo mi się podoba. Na razie nie w nikam w szczegóły techniczne. Przejechałem SYM'em /nie takim oczywiście/ trochę kilometrów w warunkach raczej niesprzyjających tym pojazdom... i mnie ANI RAZU NIE ZAWIÓDŁ. Uważam, że marka całkiem O.K. ale mało znana w Polsce. Myślę, że idą w dobrym kierunku. Warto by się zastanowić. Odnośnik do komentarza
Marynarz Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 no z profilu to mi B650 bardzo przypomina hm.. ciekawe jak "to" będzie stało cenowo ?? jak na razie nie ma konkurencji dla 500 kymco !scooter Jeśli 300 SYM'a kosztuje tyle co 500 KYMCO to ten wynalazek będzie gdzieś bujał się cenowo koło Majki 400 lub B650 więc niezbyt ciekawa alternatywa !OKK czekam z niecierpliwością Odnośnik do komentarza
Sympatycy Arecki Opublikowano 12 Listopada 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Stylistycznie to jakieś dziwne skrzyżowanie Burgmana 400, 650, Silvera i jeszcze czegoś !scooter . Dotyczczasowe produkty Syma, a przynajmniej 250-ka są przynajmniej dość charakterystyczne, czy ładne czy nie to już inna sprawa. W przypaku omawianego skutera pierwsze wrażenie jest takie, że mam doczynienia z chińską podróbką Burgmanów. Ale to tylko wygląd, jeżeli jakość będzie dobra, a cena atrakcyjna to może próbować być jakąś alternatywą dla japończyków i włochów !OKK . Odnośnik do komentarza
mak Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Dla mnie z wyglądu OK, choć to oczywiście subiektywne. Fajnie, że pojawi się jakaś alternatywa w segmencie 600... Zawsze trochę zazdrościłem, że motocykli jest wybór naprawdę szeroki, a w maxi tak naprawdę albo AN albo Silver... Odnośnik do komentarza
adamgt Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Jak dla mnie to taki przykurczony AN 650. Oferta może być ciekawa pod warunkiem, że zejdą na ziemię z cenami, bo obecny poziom jest, powiedzmy delikatnie, mało konkurencyjny w porównaniu z Hondą i Yamahą. Odnośnik do komentarza
stapoz Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 250 SYMa jest charakterystyczna i niczego nie udaje. Natomiast ten model trochę zalatuje copy-copy. Taki Burgman like Odnośnik do komentarza
Klubowicze GrzechoCnik Opublikowano 12 Listopada 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Nic tu nie pomoże rozpływanie się na odcieniem koloru plastików jeżeli pod siedzeniem nie będzie odpowiedniej (znaczy dużej) przestrzeni bagażowej. Nie wydaje się wam, że zaplecnik plecaczka jest jakiś przykurczony? pzdr Odnośnik do komentarza
Dzięgiel Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Dla mnie wielka lipa. Odnośnik do komentarza
Gość Fazi69 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Zrobiłem swoim SYMem już prawie 3000km i złego słowa powiedzieć nie mogę. Jeśli będę zmieniał maszynę to na 100% ten model znajdzie się na liście do poważnego rozważenia. Bałem się początkowo strasznie "egzotycznej" marki SYM ale już mi przeszło. Podoba mi się oświetlenie. Mój GTS też jest jak choinka :-) Pisze tam że "monocylindrate" czy ktoś znający makaroński mógłby powiedzieć czy dotyczy to też 600cm3 ? Odnośnik do komentarza
Agnus Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Pisze tam że "monocylindrate" czy ktoś znający makaroński mógłby powiedzieć czy dotyczy to też 600cm3 ? Nie jestem poliglotą ale wydaje mi się, że na początku jest mowa o dwóch cylindrach, później o 4-ro suwie i na końcu, że na jeden cylinder są 4 zawory. (...)Si chiamerà Maxsym e sarà proposto in due cilindrate, 400cc e 600cc, entrambe mosse probabilmente da un motore 4 tempi monocilindrico a 4 valvole. Odnośnik do komentarza
maciejbilu Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 No już mogli się postarać o coś bardziej oryginalnego. Co prawda linia burgiego brzydka nie jest... ale już jest, więc po co robić "podobną". Poszli choopaki na skróty. Co do importera czy dotrzyma czy nie: wypowiadał się nie będę. Pozdro Odnośnik do komentarza
Glub Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 By być konkurencyjni w tym segmencie Ceną będą musieli naprawdę zejść... o AllRideMoto to mi sie nie chce mówić.... Odnośnik do komentarza
eMKa Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Nie jestem poliglotą ale wydaje mi się, że na początku jest mowa o dwóch cylindrach, później o 4-ro suwie i na końcu, że na jeden cylinder są 4 zawory. (...)Si chiamerà Maxsym e sarà proposto in due cilindrate, 400cc e 600cc, entrambe mosse probabilmente da un motore 4 tempi monocilindrico a 4 valvole. Nie sposób się nie zgodzić Ale tylko z pierwszą częścią wypowiedzi . Po naszemu będzie mniej więcej tak: [sYM] Nazywający się się Maksym będzie proponowany w dwóch pojemnościach, 400 ccm i 600 ccm, wyposażonych w silnik czterosuwowy, jednocylindrowy, czterozaworowy. Odnośnik do komentarza
Dzięgiel Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Jeden cylinder !happybth !tut Odnośnik do komentarza
Piro Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 No cóż jak będe chciał wymienić mojego burka na nowszego to pójdę do suzuki. jak dla mnie kopia burka z przekombinownymi lampkami !happybth Odnośnik do komentarza
Glub Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 może nie będzie brać oleju !happybth Odnośnik do komentarza
Agnus Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Nie jestem poliglotą ale wydaje mi się, że na początku jest mowa o dwóch cylindrach, później o 4-ro suwie i na końcu, że na jeden cylinder są 4 zawory. (...)Si chiamerà Maxsym e sarà proposto in due cilindrate, 400cc e 600cc, entrambe mosse probabilmente da un motore 4 tempi monocilindrico a 4 valvole. !TAZ Nie sposób się nie zgodzić !OKK Ale tylko z pierwszą częścią wypowiedzi . Po naszemu będzie mniej więcej tak: [sYM] Nazywający się się Maksym będzie proponowany w dwóch pojemnościach, 400 ccm i 600 ccm, wyposażonych w silnik czterosuwowy, jednocylindrowy, czterozaworowy. Witam! Sorki za dłuższą nieobecność. Mareczku, na pewno jesteś lepszy w j. włoskim i na pewno masz rację, że "in due cilindrate" nie znaczy to samo, co bicilindrico... ale zaznaczyłem w mojej wypowiedzi, że: Uno/Primo: nie jestem poliglotą , Due/Secondo: ale wydaje mi się, że... niejako z marszu... ponieważ... cylinderate/cylindrico/cylinder logicznie kojarzy mi się z cylindrem /niekoniecznie z tym czarnym, na głowie kominiarza albo tym z Kabaretu Starszych Panów/. Biorąc pod uwagę powyższe, wcale nie zdziwiło mnie to, że niektórzy tłumacze anglojęzyczni również pomylili się w swoich tłumaczeniach i zapodali, że są to silniki DWUcylindrowe. np. TUTAJ: http://future-motorcycles.com/2010-sym-maxsym/#more-1046 A, i jeszcze jedno, Mareczku: (...)Jak ktoś jest dla mnie miły to ja mu vis a vis.(...) /to nie są moje słowa/. A teraz już całkiem na poważnie. Nie wyobrażam sobie !sciana z jednym tłuczkiem o gabarytach/pojemności silnika 600 ccm /dokładnie: 565 ccm/! Junak, przy 350 ccm pojemności i jednym cylindrze miał swoją klasę, wagę, osiągi i tzw. gang. Chociaż, technologia nie dzisiejsza ale jazda... nieziemska. !w00t, z tak wielkim monocylindrem w wydaniu SYMa jest dla mnie (osobiście) porażką. Sądziłem, że Maxsym będzie PRAWDZIWYM połączeniem MaxSYM'a i Maxsym'a ( http://www.maxsym.com ) w wersji skuterowej. A tu... dupa. Pozdrawiam Agnus Odnośnik do komentarza
stapoz Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 To że ma jeden cylinder o niczym akurat nie świadczy. Większość skuterów 500cm ma jeden cylinder a jeżdżą fantastycznie - trzeba by się przejechać i obadać sprawę... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (...)Nie wyobrażam sobie !NOT z jednym tłuczkiem o gabarytach/pojemności silnika 600 ccm /dokładnie: 565 ccm(...) Spoko, da sie , przejechalem pare kilometrow najwiekszym produkowanym seryjnie singlem o pojemnosci 778 ccm... Na tyle mi sie to spodobalo, ze po jakims czasie kupilem drugiego takiego singla . 2 walki tlumiace drgania zalatwialy sprawe . Odnośnik do komentarza
mxmichal Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (...)Nie wyobrażam sobie !NOT z jednym tłuczkiem o gabarytach/pojemności silnika 600 ccm /dokładnie: 565 ccm(...) Spoko, da sie , przejechalem pare kilometrow najwiekszym produkowanym seryjnie singlem o pojemnosci 778 ccm... Na tyle mi sie to spodobalo, ze po jakims czasie kupilem drugiego takiego singla . 2 walki tlumiace drgania zalatwialy sprawe . suzuki dr 800 big - znany rowniez jako dr.big , tez tym latalem kilka miesiecy i wrazenia nie zapomniane ( Bigu zbieznosc z Twoim nickiem przypadkowa?) ps. sorka za OT Odnośnik do komentarza
mxmichal Opublikowano 30 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 temat kiedyś założyłem , więc go odświeżam , jednak SYM MAXSYM żyje !w00t , tylko w wersji 400 ale jednak , tutaj teścik ale szukajcie to znjadziecie więcej! Odnośnik do komentarza
alessandro Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Wygląda na super maszynkę. Sym'y są z jakiegoś powodu droższe od swoich pobratymców - Kymco. Tak czy owak - tych modeli w PL nie ma, prawda? Odnośnik do komentarza
Patryk92 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Ustalono już ceny nowych skuterów na zachodnich rynkach: Maxsym 400 ma kosztować 5050 euro(19 842 zł; 1 EUR - 3,92 PLN), źródło Tutaj jego specyfikacja maxsym 400 Silnik jednocylindrowy 399ccm, masa własna 224kg, koła 15 z przodu i 14 z tyłu, zbiornik paliwa 14,7L, regulowane zawieszenie tylne w 5 pozycjach, dostępny w 4 kolorach. Na polskiej stronie brak jakichkolwiek informacji o modelu. Mnie się podoba. Fajny patent z czerwoną obwódką dookoła obrotomierza. Ciekaw jestem jakie ma osiągi i zużycie paliwa. Odnośnik do komentarza
T-Rex Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Nawet ładny jest, a już spot reklamowy wymiata. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się