Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Yamaha Tricity


filipmr

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Podobno w Łodzi sprzedali 2 egzemplarze tej nowości trójkołowego skutera marki Yamaha produkowanego w Tajlandii.Widziałem jeden egzemplarz w łódzkiej manufakturze .Widać cięcie kosztów kosztuje tylko i aż ok 15000zł .Raczej Piaggio Mp3 i inne Mp3 biją jakością i wyposażeniem Yamahę .Z bliska widać pojazd mocno budżetowy.Na plus można zaliczyć mało skomplikowane przednie zawieszenie mechaniczne bez pomp ,czujników.Po 2 lagi z każdej strony w sumie 4 przy przednim kole.Czyli w przyszłości 4 uszczelniacze do wymiany i ewentualne niskie koszty naprawy.Jest jeden minus dało się zauważyć tylne koło bez nawet częściowego błotnika czyli w czasie deszczu cały ten syf z drogi jest na silniku czy na filtrze powietrza.Po silniku i masie raczej się nie spodziewam astronomicznych przyspieszeń i rekordowej prędkości max.Pojazd raczej dla osób chcących jeździć ale bojących się zwykłych jednośladów.Po ogłoszeniach na świecie raczej nie jest ten model rozchwytywany ,raczej dla wąskiego grona klientów,a w kraju mozna min śmigać na "B"

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator

Wkrótce na stronie głównej pojawi się kolejny test, tym razem w roli głównej Tricity 125 ABS :)

96ab968ca562c86874b02200cdf6b8a6.jpg

Odnośnik do komentarza
  • 0

Kiedy będzie opublikowany test yamahy Tricity na Burgmanii?.Jestem ciekaw waszej opinii na temat tego skutera.Sam miałem możliwość jazdy próbnej u dilera yamahy w łodzi.

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator

Kiedy będzie opublikowany test yamahy Tricity na Burgmanii?

Test trzykołowej Yamahy opublikowany na stronie głównej lub bezpośrednio -> http://www.burgmania...mid=101〈=pl

Odnośnik do komentarza
  • 0

Przecież stopka boczna nie może być bezużyteczna ... musi być do czegoś wykorzystywana ... w tym przypadku do podpierania ...

Yamaszka sam w sobie fajna ... chciałbym kiedyś mieć możliwość karnięcia się takim motórem ... :)

To jak będziesz wjeżdżał do Szczecina, zajedź do moto 46 mają zarejestrowaną na stanie i można zrobić jazdę próbną, w końcu będziesz wiedział o czym mówisz ;)

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator

My testujemy "delikatniej" ale można i tak :)

test-yamaha-tricity-2015-01.jpg

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

Bestia ładna.

Tylko ten żagiel taki jakiś mega dupny :confused:

Spowolni i tak nie za wielkie osiągi.

No i jak patrzeć przez to w deszczu :ninja:

Odnośnik do komentarza
  • 0

Piaggio mp3 400 lub 500 LT z homologacją samochodową. Całkiem ciekawa sprawa no i na kat. B można śmigać. W tym nie ale może w przyszłym sezonie za takim się rozejrzę. A tak z ciekawości może ktoś z kolegów takim jeźdzì?

Odnośnik do komentarza
  • 0

Tricity jest bardzo fajnym sprżetem, ale jak patrzę na tą szybę, to w tyle głowy odzywa mi się: "hej żeglujże żeglarzu całą nockę po morzu..."

Wypada życzyć pomyślnych wiatrów ;), bo napęd w tym skuterze i tak ma sporo roboty, a do najmocniejszych w klasie niestety nie należy.

Odnośnik do komentarza
  • 0
Gość Dawid181

Wiem wiem szybę kupie zwykłą a ten żagiel zdejmę :)

Jeżeli chodzi o osiągi to pewnie będą wystarczające ale dupy nie urywa :)

Piaggio mp3 400 lub 500 LT z homologacją samochodową. Całkiem ciekawa sprawa no i na kat. B można śmigać. W tym nie ale może w przyszłym sezonie za takim się rozejrzę. A tak z ciekawości może ktoś z kolegów takim jeźdzì?

Ja kręciłem się wokół tego tematu ale powiem tak. Jeżeli już kupować to tylko zarejestrowany już w PL. Gdyby był sprowadzony i gotowy do zarejestrowania to już gorzej. Różnica jest taka że takie Piaggio 400 LT można kupić za około 10-12 tyś zł a zarejestrowany w PL to minimum 16 tyś zł. Przeszkodą w zarejestrowaniu bez dodatkowych kosztów jest jak zwykle polskie prawo. Z tego co się dowiedziałem od człowieka który sprzedawał Piaggio MP3 400 LT 2011 r. w Żywcu tylko jedna firma zajmuje się zmiany kwalifikacji na pojazd samochodowy i to koszt około 4 tyś zł. Z zarejestrowaniem w PL chciał 13 tyś zł z transportem do Warszawy

Odnośnik do komentarza
  • 0

Chyba tylko w Polsce można motor zarejestrować jako samochód - dla mnie to jakaś masakra.

W ogóle jaki jest cel takiej operacji?

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

Widać mało wiesz. Tak rejestrują w całej Europie. Warunkiem jest hamulec nożny. Tam istotne jest rozładowanie korków a nie jak u nas utrudnianie życia kierowców.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Dawid181 dzięki za naświetlenie tematu. Myślę jednak, że sprawa jest godna rozważenia ale tak jak mówiłem to jeszcze pewnie nie w tym sezonie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
  • 0
Gość Dawid181

Skoro auto to wtedy nie trzeba jeździć w kasku? czy tylko kwestia wymaganej kategorii prawa jazdy?

Nie jest to auto :) tylko pojazd samochodowy inny. I tylko modele LT czyli z hamulcem nożnym.

Podobnie pamiętam było tak z BMW C1, w jednych można było bez kasku jeździć a w innych trzeba było. Zależało od rejestracji.

Odnośnik do komentarza
  • 0
Gość Dawid181

Dawid181 dzięki za naświetlenie tematu. Myślę jednak, że sprawa jest godna rozważenia ale tak jak mówiłem to jeszcze pewnie nie w tym sezonie. Pozdrawiam.

Spoko.

Tak jak pisałem polecam kupić już zarejestrowanego w PL. Bo są urzędy komunikacji np. na Mariańskiej w Warszawie gdzie za wuja tego nie zarejestrujesz sprowadzonego.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...