Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Przesiadka z motoru na skuter - pomocy


infer

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Mam na imię Kuba, mieszkam w Łodzi. W swojej historii jednośladowej jeżdziłem 3 lata Hayabusą, następnie 4 lata Kawasaki ZZR1400.

Jednoślady były kupowane nowe, ponieważ nie znam się na tym i po obejrzeniu kilku używanych sztuk zacząłem bać się o życie.

W zeszłym roku sprzedałem Kawasaki i teraz rozglądam się za skuterem, którym mógłbym komfortowo i w miarę sprawnie dojeżdzać przez całe miasto do pracy.

Panie i Panowie, nie mam pojęcia co kupić. WIem , że mogę wydać do 7000zł m nistety tym razem nie mogę sobie pozwolić absolutnie na nowy sprzęt, chciałbym chyba skuter na wtrysku żeby nie bawić się w ustawienia gaźnika. Ważę 85kg, 182cm wzrostu. Kwota nie jest niestety porażająca wieć im mocniejszy skuter tym będzie starszy. Ofert wcale nie ma dużo, więkoszośc od handlarzy.

Wizualnie podoba mi się AA 500 , X9 500 , ale bardzo poważnie biorę pod uwagę 125 lub 250 cm3.

W łodzi niestety ze skuterami bida i nie mam za bardzo możliwości się przejechać . Może ktoś z szanownych forumowiczów ma do sprzedania pewny sprzęt, ewnetualnie miał podobne dylematy do moich i może coś zadugerować.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • infer

    21

  • krzys-68

    5

  • RONIN

    4

  • marek_m

    4

Top użytkownicy w tym temacie

Nowa Hayabusa, potem Kawa ZZR 1400 Kuba dla ciebie jeszcze skutera nie wymyślili 01icon_lol2.gif

A tak poważnie, sam ci nie doradzę ale jak już coś kupisz, to bardzo bym chciał poczytać o twoich pierwszych wrażeniach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Dla pikanterii mogę napisąć, że Hajka to był mój pierwszy motor na jaki wsiadłem po zrobieniu prawka. Jak widać jestem chodzącym przykładem , że pomimo 200 koni między nogami nie trzeba się zabić.

A co do skutera... wpadło mi w oko takie coś: