Skocz do zawartości
Forum Burgmania

BMW C650 GT - wątek główny


Jarek_PL

Rekomendowane odpowiedzi

BMW C650 GT

IMG_1408.JPG

BMW C 650 GT W końcu stoi w moim garażu.

Pomyślałem że otworze nowy temat, dla wszystkich zainteresowanych tym skuterem.

Z uwagi na to że jest to nowy, jeszcze nie przetestowany przez nas model, moglibyśmy tu pisać o jego wadach i zaletach.

Mamy już podobny temat założony przez @ndrzeja „ Mój C600“ , w prawdzie technicznie jest to ta sama maszyna, ale praktycznie, oprócz takich samych silników, różnią się wagą, wyglądem, aerodynamiką itd.

Chciałbym tu znajdować informacje od innych użytkowników, o bolączkach, zaletach, czy nowych gadżetach do tego skutera.

Ja mam go dopiero parę godzin, więc nie za ciekawe ze mnie źródło informacji, ale jak tylko pogoda się poprawi, zacznę ujeżdżanie nowego GTeka.

Póki co zamieszczam tu filmik, z pierwszej jazdy nowym nabytkiem

Odnośnik do komentarza

Super maszyna! Przez chwile nawet Ci zazdroszczę większej szyby :)

Mam dwa pytania: czy termometr pokazuje właściwą temperaturę - u mnie jest 1-2 stopni wiecej i podobno tak ma być :(

Druga kwestia dotyczy ogrzewania miejsca pasażera. Odnoszę wrażenie, że nie grzeje z taką samą mocą jak kierownika.

Jak się poczujesz pewniej, maszyna będzie gotowa i sprawdzisz prędkość max to napisz jakie masz wrażenia przy prędkościach bliskich Vmax. Wydaje mi sie, że przy dużych prędkościach silnik pracuje jako dziwnie, pojawia sie chrobot - sorry, nie wiem jak to opisać. W serwisie twierdza, ze jest ok, ale jak to serwis - jak nie wie co jest grane to zawsze jest ok :)

Szerokości !

Odnośnik do komentarza

Powiedz czy masz już pomysł na kufer, kupujesz oryginalny 35 litrowy czy szukasz czegoś większego?

Odnośnik do komentarza

Mam pytania...

Przykro mi ale na razie, na żadne z twoich pytań nie mogę odpowiedzieć.

W piątek odebrałem skuter, a po drodze do domu syniu nakręcił tych parę ujęć, i to było tyle z jazdy.

Potem się rozpadało, a dziś leży śnieg.

Za parę dni zapowiadają wiosnę, więc zacznie się docieranie, testowanie itd.

Jak tylko będę potrafił odpowiedzieć na twoje pytania, to wrócę do tematu.

Powiedz czy masz już pomysł na kufer, kupujesz oryginalny 35 litrowy czy szukasz czegoś większego?

Jeszcze nie jestem pewien co do kufra, bo chyba wolę jego tyłek goły. Ale jeśli, to na pewno oryginalny 35l.

Z większym może wyglądać jak ciężarówka.

Daj znać jak coś wybierzesz.

A na razie to wstawiłem krążek ledowy (oryginalny), pod boczne logo.

Teraz logo mruga razem z kierunkowskazami.

Odnośnik do komentarza

Witam. Z ciekawości ile masz wzrostu bo na zdjęciach Twoja pozycja jest prawie że wyprostowana jak w dobrym wygodnym fotelu. A ten krążek fajny!!! Jak go zamówić bo do mojego też by się przydał i jaki koszt?

Odnośnik do komentarza

Jeszcze nie jestem pewien co do kufra, bo chyba wolę jego tyłek goły. Ale jeśli, to na pewno oryginalny 35l.

Z większym może wyglądać jak ciężarówka.

Daj znać jak coś wybierzesz.

Po przeszukaniu internetu zdecydowałem się na top case SHAD SH 48.

48 w nazwie modelu oznacza pojemność kufra, czyli jest dość duży. Mam nadzieję, że skuter nie bedzie wyglądał jak ciężarówka :)

W każdym rzaie już go zakupiłem i dałem plastikową nakładkę do malowania w kolorze skutera.

Poniżej test kufra wraz ze zdjęciami, na pierwszym zdjęciu c 650 GT dokładnie z takim kufrem:

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-luggage/shad-sh37-sh48-top-case/

Do kupna zachęciła mnie informacja, że to właścnie SHAD produkuje oryginalne top casy dla BMW - również do naszych skuterów:

The BMW scooter top box is made by SHAD for BMW! In fact, SHAD has a deep connection to BMW. All of the cases for the BMW GS; all of the seats for the GS, GT, the C-series scooters and the back rest for the BMW 1600GT (report) are made by SHAD!

Jak nakładka wróci z malowania, wrzucę zdjęcia.

PS

Ledowy krażek pod logo wygląda super, gdzie je kupiłeś?

Odnośnik do komentarza

Po przeszukaniu internetu zdecydowałem się na top case SHAD SH 48.

Całkiem sympatyczne te kuferki.

Jak dla mnie SH 37, ma za dużo plastikowego klosza, a SH 48 naprawdę prezentuje się w porządku.

Ciekawy jestem czy te dwa białe klosze, można dostosować do świateł stopu?

Podoba mi się mocowanie, wygląda naprawdę solidnie.

Ja już wiem co to znaczy, jak będąc w drodze łamie się podstawa kufra. I był to oryginalny, aluminiowy givi dla i z logo suzuki.

A z tego co widzę, to podstawę pod kufer SHAD, zrobił bardzo solidnie.

Mimo wszystko ja jeszcze nie zdecydowałem, czy i jaki kufer założę.

ps.

Odebrałeś już swojego GT-ka z salonu?

Ledowy krażek pod logo wygląda super, gdzie je kupiłeś?

A ten krążek fajny!!! Jak go zamówić bo do mojego też by się przydał i jaki koszt?

Krążki kupiłem tu:

http://www.ebay.pl/i...#ht_2784wt_1180

Cena z wysyłką do Belgii to 110€.

W zestawie jest okablowanie, i bardzo dokładna instrukcja montażu.

Podkładka ledowa jest bez logo BMW.

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie SH 37, ma za dużo plastikowego klosza, a SH 48 naprawdę prezentuje się w porządku.

Ciekawy jestem czy te dwa białe klosze, można dostosować do świateł stopu?

ps.

Odebrałeś już swojego GT-ka z salonu?

Do kufra można dokupić dodatkowe, ledowe światło stopu. Mocowane ono jest pod podstawą kufra.

Z odbiorem czekam, jak tylko śnieg stopnieje. W Polsce straszna zima.... :)

Odnośnik do komentarza

Do kufra można dokupić dodatkowe, ledowe światło stopu. Mocowane ono jest pod podstawą kufra.

Z odbiorem czekam, jak tylko śnieg stopnieje. W Polsce straszna zima.... :)

Bardzo ladna recenzja na BMW klubie :)

Odnośnik do komentarza

Panowie a jak wygląda mozliwośc otwierania kluczykiem głównym kurfa ? Wiem że w motocyklach nie było problemu z dostosowaniem zamka w kufrze do kluczyka motocykla a jak jest w skuterach ? No i czy w kufrze SHAD będzie taka możliwość ? jeżeli robią dla BMW to może da rade,

Odnośnik do komentarza

W większości oryginalnych rzeczy BMW (czyli kfer też BMW) możesz mieć 1 kluczyk do wszystkiego, kwestia dopasowania odpowiedniego bębenka, odnośnie innych producentów to nie sądzę.

Odnośnik do komentarza

Ja też swoje 3 grosze na temat kufrów: ten Shad jest ok, ale sama płyta mocująca wygląda trochę jakby ja spawał pan gienek w garażu. Podobnie wygląda ten zestaw z Givi (wprawdzie jest opcja aluminiowego mocowania płyty, ale jest dość droga).

Moim zdaniem, skut z kufrem wygląda super, ale bez juz znacznie gorzej. dlatego zdecydowałem się na kufer beemki. Niestety jest mały, ale ma zaletę w postaci takiego samego kluczyka (koszt dedykowanej wkładki to 134 PLN netto) oraz, IMHO, ładnej płyty. całość kufra dla mojego c600 sport to koszt 2200 brutto. za 1800 zł mam Givi. może uda mi się wytargować trochę w BMW i będize git :)

zastanowię się jeszcze na większym kufrem SHAD, pasującym do płyty BMW - poszukam i dam znać.

PS. co do dodatkowego światła stopu, to na jakims niemieckim formum wyczytałem, że nie da się tego zrobić bo nie ma gdzie sie podpiąć (komputer nie pozwoli, chyba szyna bsi na to nie pozwala - przepraszam, jeżlei coś przekręciłem, ale wniosek z kilkunastu postów byl jednoznaczy).

PS2. ten led pod logo BMW jest super. też taki montuję :)

PS3. jak ktos rozważa zakup motokoca BMW, to sugeruję się zastanowić. niestety przecieka :notworthy: Kupiłem i będę go teraz reklamował.

Odnośnik do komentarza

PS3. jak ktos rozważa zakup motokoca BMW, to sugeruję się zastanowić. niestety przecieka :photo: Kupiłem i będę go teraz reklamował.

Czym mówisz o osłonie łańcucha? Bo mam wrażenie że już o tym pisałeś.

Napisz jeszcze po ilu kilometrach, zauważyłeś tą usterkę.

Czyżby to była nastepna ukryta wada tego modelu?

A może to tylko nadmiar oleju?

U mnie w GT-ku, po pierwszych 2 km od wyjazdu z salonu , zaświeciła się kontrolka poziomu oleju w silniku i jak się później okazało, było go za mało.

Możesz w to uwierzyć? :clapping:

Odnośnik do komentarza

Bardzo ladna recenzja na BMW klubie :photo:

Cieszę się, że chociaż Tobie się podobało. Autor posta nawet nie podziękował... :clapping:

Panowie a jak wygląda mozliwośc otwierania kluczykiem głównym kurfa ? Wiem że w motocyklach nie było problemu z dostosowaniem zamka w kufrze do kluczyka motocykla a jak jest w skuterach ? No i czy w kufrze SHAD będzie taka możliwość ? jeżeli robią dla BMW to może da rade,

Lucjan, szczerze mówiąc nie zastananawiałem się nad tym. Drugi kluczyk mi nie przeszkadza generalnie ale przy najbliższej wizycie w BMW zapytam czy można do kufra SHAD zamontować wkłądkę zamka BMW.

Ja też swoje 3 grosze na temat kufrów: ten Shad jest ok, ale sama płyta mocująca wygląda trochę jakby ja spawał pan gienek w garażu.

@ndzej,

ta stalowa płyta w rzeczywistości jest całkowicie przykryta przez plastikową nakładkę a ta z kolei jest całkiem estetyczna. Mam ją w domu i na żywo wygląda akceptowalnie. Oczywiście znaczka BMW na niej nie znajdziesz :fireman2:

Kiedy mam kufer wożę go cały czas ze sobą, nawet gdy jest pusty. Ja po prostu lubię skutery z dużymi kuframi.

Odnośnik do komentarza

Tak, myślałem o kocu o jakim pisze Lucjan.

Co do przeciekania, to miałem pocenie sie obudowy łańcucha. Pojawiło sie to po ok. 500 km

Serwis na gwarancji wymienił uszczelke i osadził ją na jakiejś paście. Teraz na budziku jest 1500 km i wszystko gra.

Co do oleju, to sam z ciekawości sprawdziłem poziom - jak pisałem, cholernie trudno to zrobić. bez specjalnych kluczy i wolnych 20 minut nawet nie próbuj :fireman2: Ten dureń, co to wymyślił, powinien za karę sprawdzać olej przez całą dobę :clapping:

Ale ten brak oleju w nowym sprzęcie jest zaskakujący !!

Marcino, ja też lubię DUŻE KUFRY, nie tylko w skuterach :photo:)

Odnośnik do komentarza

Jarek chodzi o koc chroniący nogi kierowcy

Tak to jest. Ślepy jak nie zobaczy, to zmyśli 01icon_lol2.gif

oryginał - motokoc BMW

Ja czytam -motocykl BMW 0laughing.gif

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Pisałem o zapoconej osłonie łańcucha. Myślę że akurat ta firma nie powinna sobie pozwolić na takie rzeczy. Szkoda że w nowym sprzęcie, trzeba po kilkuset kilmetrach wymieniać uszczelkę i montować ją na jakąś pastę? Źle to wróży na przyszłość? Oby nie.

Odnośnik do komentarza

no niestety masz rację - skuter za TAKĄ kase nie powinien mieć TAKICH kłopotów. ale cóż - od początku wiedziałem, że jestem królikem doświadczalnym, stąd napis w stopce :msn-wink:

w każdym razie za 700 zł przedłużam gwarancję do 4 lat i nie będe sie tym przejmował.

Odnośnik do komentarza

No dostęp do akumulatora i filtra powietrza - pierwsza klasa... ;) , brawo dla projektantów, wiedzą jak przywiązać klienta do serwisu :)

bmw-scooter-right-side-covers-removed.jpg

Odnośnik do komentarza

Co do oleju, to sam z ciekawości sprawdziłem poziom - jak pisałem, cholernie trudno to zrobić. bez specjalnych kluczy i wolnych 20 minut nawet nie próbuj :(

Dziwne, bo w GT do sprawdzenia oleju, wystarczy podnieść gumę z podnużka, i jeden zatrzaskowy plastik .

Bez żadnych kluczy, i trwa to moment.

bmw_c_650_gt_oil_dipstick.jpg

w każdym razie za 700 zł przedłużam gwarancję do 4 lat i nie będe sie tym przejmował.

Pewny jesteś że nie więcej?

Jutro jadę i zapytam u nas.

A może bi-xenony i "oczy anioła"? :kicking:

bi-xenon-lights-off.jpg

bmw-scooter-bi-xenon-lights-2.jpg

bi-xenon-lights.gif

Jakoś za dużo komedii, w tych światłach. Brakuje tylko banana pod spodem :-)

jak się wejdzie tu: http://www.webbikewo...650-gt/blog.htm (na bloga c650 gt - są fajne inne zdjęcia)

Fajna strona !

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...