Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Zasady członkostwa w Klubie


ADMINISTRACJA

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Klubu

dfd0c218b80959f9m.jpg

I. Postanowienia ogólne

1. Klub nosi nazwę: Burgmania – Klub Maxi Skuterowy i zwany jest w dalszej części niniejszego regulaminu Klubem.

2. Klub nie posiada osobowości prawnej. Samodzielnie określa swoje cele, program działania, strukturę organizacyjną. Klub opiera swoją działalność na pracy społecznej członków i sympatyków.

3. Klub działa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej jak i poza jej granicami.

II. Cele i środki działania

1.Celem Klubu jest:

a) tworzenie zwartej grupy właścicieli, użytkowników i pasjonatów Maxi Skuterów,

b )krzewienie i popularyzacja wśród społeczeństwa wiedzy i kultury związanej z Maxi Skuterami,

c) propagowanie turystki Maxi Skuterowej krajowej i zagranicznej,

d) podnoszenie kwalifikacji członków Klubu oraz wsparcie techniczne i merytoryczne,

e) współpraca z innymi Klubami miłośników Maxi Skuterów w kraju i zagranicą.

2. Klub realizuje swoje cele poprzez:

a) integrację posiadaczy i użytkowników Maxi Skuterów,

b )prowadzenie strony internetowej www.burgmania.net,

c) prowadzenie forum internetowego,

d) organizację corocznego zlotu Klubu Burgmania,

e) organizację innych imprez, rajdów, spotkań i wyjazdów grupowych,

f) promocję Klubu oraz Maxi Skuterów w mediach,

g) podejmowanie działań mających na celu podnoszenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz propagowanie właściwych postaw innych użytkowników dróg w stosunku do motocyklistów.

III. Członkostwo w Klubie

1. Członkowie Klubu dzielą się na:

a) Klubowiczów ,

b )Sympatyków (grupa Klubowa)

Powyższy podział w równym stopniu odnosi się do posiadaczy Maxi Skuterów jak i ich pasażerów, tzw. Plecaczków (osoby prawnie lub emocjonalnie związane z właścicielami Maxi Skuterów, na przykład: współmałżonek, dziecko, rodzic, sympatia)

2. Klubowiczem może zostać każda pełnoletnia osoba, która aktywnie uczestniczy w życiu Klubu przez okres min. 1 roku i pragnie wnieść swój wkład pracy społecznej w realizację celów Klubu, posiadająca Maxi Skuter lub posiada go najbliższy jej członek rodziny (sympatia). Warunkiem jest rekomendacja trzech pełnoprawnych członków Klubu poprzez założenie ankiety (TAK, NIE) trwającej 30 dni. Przyjęcie następuje automatycznie zwykłą większością głosów członków Klubu.

3. Klubowicze mają prawo do:

a) zgłaszania kandydatów na członka Klubu (także spoza swojego regionu), brania udziału we wszystkich głosowaniach,

b )zgłaszania pomysłów oraz wyrażania opinii dotyczących działalności Klubu,

c) udziału w imprezach organizowanych przez Klub,

d) używania sygnatury „members” Klubowicz i karty klubowej,

e) korzystania ze wszelkiego rodzaju zniżek udzielanych przez współpracujące z Klubem podmioty,

f) korzystania z forum wraz z dostępem do działu Klubowego,

g) dobrowolnego wspierania Klubu w postaci pomocy rzeczowej, merytorycznej lub innej.

4. Obowiązkiem Klubowiczów jest:

a) uczestnictwo w corocznym zlocie Klubu Burgmania lub Kongresie Klubu i w min. 3 spotkaniach klubowych (spoty regionalne, zloty, rajdy itp.),

b ) posiadanie Maxi Skutera (zapis ten nie dotyczy tzw. Plecaczków), użytkowanie go, szerzenie/ propagowanie ruchu maxi skuterowego.

c) przyjazd na coroczny zlot maxi skuterem (dopuszczalna inna forma w wyjątkowych przypadkach),

d) przestrzeganie regulaminu oraz czynny udział w pracach Klubu,

e) aktywność na forum i branie udziału w głosowaniach,

f) godne reprezentowanie Klubu oraz wzajemne wspieranie się i pomoc członkom Klubu.

5. Członkostwo w Klubie ustaje wskutek:

a) wystąpienia z Klubu (w każdym terminie poprzez pisemną deklarację złożoną na forum w dziale klubowym),

b )śmierci członka Klubu (członkostwo honorowe przyznawane decyzją władz klubu),

c) wykluczenia z Klubu.

5.1. Wykluczenie z Klubu następuje:

a) automatycznie z powodu nie posiadania Maxi Skutera przez okres dłuższy niż 6 miesięcy albo braku udziału w danym roku w obydwu spotkaniach: zlocie Klubu Burgmania i w Kongresie Klubu (nie dotyczy zdarzeń losowych)

b )na wniosek minimum 3 Klubowiczów, którzy stwierdzili, że dana osoba swoim zachowaniem, postępowaniem i wypowiedziami działa na szkodę Klubu - po przeprowadzeniu głosowania wśród Klubowiczów w trybie większości zwykłej (ankieta TAK lub NIE trwająca 14 dni)

6. Sympatykiem Klubu może zostać osoba deklarująca taką chęć, która wcześniej była Klubowiczem, obecnie nie posiada Maxi Skutera albo z powodów życiowych lub losowych nie ma możliwości do aktywnego udziału w życiu Klubowym, ale nadal czuje się emocjonalnie związana z Klubem. (Nie dotyczy to osoby wykluczonej z powodu działania na szkodę Klubu). O przyznaniu i odebraniu statusu „Sympatyka Klubu” decydują władze Klubu.

6.1. Sympatyk Klubu ma prawo:

a) do udziału w imprezach organizowanych przez Klub,

b )dobrowolnego wspierania Klubu w postaci pomocy rzeczowej, merytorycznej lub innej.

c) korzystania z forum na prawach Klubowicza, z dostępem do czytania i pisania postów w dziale Klubowym.

d) Sympatycy nie posiadają praw do głosowania w sondach decydujących o przyjęciach nowych Klubowiczów, nie mogą też decydować o zmianach w Klubie oraz zapisach jego regulaminu czy kierunku działań.

6.2. Obowiązkiem Sympatyka Klubu jest przestrzeganie regulaminu (w zakresie dotyczącym sympatyków), godne reprezentowanie Klubu oraz wzajemne wspieranie się i pomoc członkom Klubu.

IV. Władze klubu, składki, gadżety klubowe

1. Klub nie posiada osobowości prawnej, nie figuruje w żadnym urzędowym rejestrze, funkcjonuje na zasadzie dobrowolnego zrzeszenia się właścicieli i użytkowników Maxi Skuterów. Przyjmuje się dla celów reprezentacji Klubu na zewnątrz (kontakty z mediami, sponsorami, innymi organizacjami itp.) oraz do bieżącego kierowania pracami Klubu jak i podejmowania ostatecznych decyzji (rozstrzygnięć) kwestii nie uregulowanych niniejszym regulaminem, że władze w Klubie stanowi grupa administratorów forum klubowego: Artix, Tetsuo, Lucjan73, xmarcinx, Bomber na czele z MariuszemBurgi.

2. Każdy Klubowicz ma prawo do darmowego otrzymania gadżetów klubowych na corocznym zlocie Klubu oraz do ich używania (noszenia).

3. Regulamin ten określa jedynie pewne ramy funkcjonowania Klubu, gdyż to wzajemne kontakty, zabawa, wspólna pasja i radość życia, wzajemna pomoc i wsparcie, szeroko rozumiana tolerancja, chęć wspólnego osiągnięcia tego co indywidualnie wydaje się nam niemożliwe, budują nierozerwalne więzi członków tego Klubu.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...