damianibeata Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 A widzieliście pierwszą 800-tke?.Ciekawa jaka bedzie cena?My Webpage
Marynarz Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Było już kiedyś nawet na pierwszej stronie jako news
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Marca 2010 Administrator Opublikowano 10 Marca 2010 Widzieliśmy, tak cirka rok temu NEWS LUTY 2009 Poza tym pierwszą 800-ką w maxi jest Gilera GP 800 Zalecam przebudzenie się ze snu
damianibeata Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 A możliwe, Chyba wszystkiego nie doczytałem .Pierwszy raz to widziałem i może dlatego. MariuszBurgi jak zerknałem na twojego linka powyżej , nastąpiło olśnienie
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Marca 2010 Administrator Opublikowano 10 Marca 2010 no to czekamy na suzuki chyba 900:) O tym także pisaliśmy KLIK !w00t Chyba jednak przyjdzie nam jeszcze poczekać na nowości z górnej półki pojemnościowej !scooter !YES Wygląda na to, że producenci chcą przeczekać "trudne" czasy kryzysu z tym co mają w ofercie.
dr.big Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 I o trzycylindrowym Tmaxie 750 tez bylo !scooter ... Na razie nic nie wiadomo, np. Kymco "morduje sie" ze swoim debiutem MyRoada 700i juz kilka lat ... Ja za bardzo w te super maxiskutery nie wierze, skoro tegoroczna cena Tmaxa 500 to powazne 10500 euro... Ile bedzie mialo kosztowac takie "wypasione" BMW 800 albo Tmax 750, Burgman 900 czy nawet maxiskuter Ducati !w00t ? I kto to kupi !YES ?
Truszek Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 I kto to kupi !w00t ? Jakiś zapaleniec na pewno się znajdzie !scooter
dr.big Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 I kto to kupi !w00t ? Jakiś zapaleniec na pewno się znajdzie !scooter Zapalency niestety nie decyduja o wprowadzeniu serii ... Jak cena moze wplynac na sukces danego modelu widzielismy na przykladzie BMW C1. I co z tego, ze dzisiaj zapalency placa czasami "bajonskie sumy" za ten uzywany skuter? Bardzo szybko zostal zdjety z programu BMW, a ile musieli oni doplacic do tego interesu pozostanie tak naprawde ich slodka tajemnica !YES . Wiem jakie poruszenie np. wywolala na forum Tmaxa informacja o podniesieniu jego ceny na rok 2010 (rynek w D) o cale 1000 euro... Dlatego "zapalency" moze i kupia, ale co z cala rzesza normalnych klientow, na ktorej opiera sie wstepna kalkulacja?
Truszek Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 I kto to kupi !happybth ? Jakiś zapaleniec na pewno się znajdzie Zapalency niestety nie decyduja o wprowadzeniu serii ... Jak cena moze wplynac na sukces danego modelu widzielismy na przykladzie BMW C1. I co z tego, ze dzisiaj zapalency placa czasami "bajonskie sumy" za ten uzywany skuter? Bardzo szybko zostal zdjety z programu BMW, a ile musieli oni doplacic do tego interesu pozostanie tak naprawde ich slodka tajemnica !piwko . Wiem jakie poruszenie np. wywolala na forum Tmaxa informacja o podniesieniu jego ceny na rok 2010 (rynek w D) o cale 1000 euro... Dlatego "zapalency" moze i kupia, ale co z cala rzesza normalnych klientow, na ktorej opiera sie wstepna kalkulacja? Wydaje mi się, że jest to zawsze jakaś forma próby sił pomiędzy sprzedającym i kupującym. Sprzedający narzuca cenę i liczy, że kupujący ją przełknie, a kupujący w zależności od stopnia desperacji albo kupuje (marka przetrwa), albo nie (marka upada). Sprzedający broniąc się przed brutalnym rynkiem schodzi z ceny i ratuje markę ale traci renomę, albo vide BMW bierze cios na klatę i wycofuje markę z produkcji by nie stracić renomy. Ale mi wyszło masło maślane z tego monologu
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 11 Marca 2010 Administrator Opublikowano 11 Marca 2010 Tyle tylko, że w dzisiejszych czasach producenci nie bardzo mają kase na takie eksperymentowanie i wprowadzanie modeli, które nie będą miały wzięcia masowego. Teraz przy każdym nowym modelu, czy to 4oo czy to 2oo, siedzi sztab księgowych i myślą jak jeszcze bardziej zunifikować produkcje i obciąć na maxa koszty produkcji.
dr.big Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 I kto to kupi !happybth ? Jakiś zapaleniec na pewno się znajdzie Zapalency niestety nie decyduja o wprowadzeniu serii ... Jak cena moze wplynac na sukces danego modelu widzielismy na przykladzie BMW C1. I co z tego, ze dzisiaj zapalency placa czasami "bajonskie sumy" za ten uzywany skuter? Bardzo szybko zostal zdjety z programu BMW, a ile musieli oni doplacic do tego interesu pozostanie tak naprawde ich slodka tajemnica !piwko . Wiem jakie poruszenie np. wywolala na forum Tmaxa informacja o podniesieniu jego ceny na rok 2010 (rynek w D) o cale 1000 euro... Dlatego "zapalency" moze i kupia, ale co z cala rzesza normalnych klientow, na ktorej opiera sie wstepna kalkulacja? Wydaje mi się, że jest to zawsze jakaś forma próby sił pomiędzy sprzedającym i kupującym. Sprzedający narzuca cenę i liczy, że kupujący ją przełknie, a kupujący w zależności od stopnia desperacji albo kupuje (marka przetrwa), albo nie (marka upada). Sprzedający broniąc się przed brutalnym rynkiem schodzi z ceny i ratuje markę ale traci renomę, albo vide BMW bierze cios na klatę i wycofuje markę z produkcji by nie stracić renomy. Ale mi wyszło masło maślane z tego monologu Albo jak smart, 10 lat dokladania do interesu i dopiero po 10 latach pierwsze zyski ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się