Sympatycy Grzech Opublikowano 3 Lutego 2010 Sympatycy Opublikowano 3 Lutego 2010 Jeśli małe koła nie dają rady po miejskich bezdrożach, można spróbować maxi skuterów na kołach 16''. Co prawda u nas to jest rzadkość, ale w świecie jeździ ich całkiem sporo. Słyszał kto o wiośnie?...
misioooo Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Grzechu ja nie słyszałem, za to widzę Od dwóch dni za dnia +2 i tak ma być do niedzieli, potem ~0. Więc wiosna jak nic i bez kurtawy można łazić (po -20 to normalnie lato nawet). I wcale nie muszą być maxi - Honda SH150/300 - mały mieszczuch z super osiągami (jak na pojemność) i na 16" !OKK
zibi Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Osobiście przeżywam różnego rodzaju rozterki skuterowo-motocyklowe kilka razy w roku !tut i miałem kilka maxi oraz kilka moto i dalej nie wiem co wybrać !OKK Najważniejsze na korzyść maxi: wygodna pozycja(proste kolana),ochrona przed deszczem i zimnem,brak brudzącego łańcucha,bagażnik,nie załącza mi się wariat Najgorsze w skucie jest wybieranie nierówności.
frato Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 GS 500 po Burgim nie polecam -szybko się znudzi i osiągi niewiele lepsze. Zmiana biegów to naprawde niewielka upierdliwość i nie przesadzajmy z narzekaniem na ten temat.Osiągów nie ma co porównywać. Komfort na moto też większy i pozycja bardziej naturalna niż na skucie.Wada-brak możliwości zmiany położenia nóg.No i miejsce na bagaż i co ważne na pasażera. Tu maxi rozpieszczają. Ja do maxi nie wrócę - adrenalina -10. A jeśli zmieniłbym pracę i musiał codziennie dojeżdzać do niej to jakaś 125 lub 250 -ekonomiczne i jest gdzie śniadanie włożyć!OKK
MISIEK Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Hmm... ja tam adrenalinki nie potrzebuje ! !OKK Żaden inny moto oprócz skutera mi się nie podoba -koniec kropka. "Za dzieciaka" zawsze podobal mi się najbardziej Simson -skuter oczywiscie ! Więc prawko tez wyrobilem z ograniczeniami na automatyczną skrzynie biegów, ponieważ zdawałem na własnym skuterku ! I jest PIĘĘĘĘKNIEEEE !
22hubert Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Hmm... ja tam adrenalinki nie potrzebuje ! !OKK Żaden inny moto oprócz skutera mi się nie podoba -koniec kropka. "Za dzieciaka" zawsze podobal mi się najbardziej Simson -skuter oczywiscie ! Więc prawko tez wyrobilem z ograniczeniami na automatyczną skrzynie biegów, ponieważ zdawałem na własnym skuterku ! I jest PIĘĘĘĘKNIEEEE ! Simson skuter byl automatem to ja mialem jakas dziwna wersje bo z biegami (az 4) ,no chyba ze prawko robiles pozniej juz na innym sprzecie
Klubowicze Profesor Opublikowano 4 Lutego 2010 Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2010 Hmm... ja tam adrenalinki nie potrzebuje ! !OKK Żaden inny moto oprócz skutera mi się nie podoba -koniec kropka. "Za dzieciaka" zawsze podobal mi się najbardziej Simson -skuter oczywiscie ! Więc prawko tez wyrobilem z ograniczeniami na automatyczną skrzynie biegów, ponieważ zdawałem na własnym skuterku ! I jest PIĘĘĘĘKNIEEEE ! Simson skuter byl automatem to ja mialem jakas dziwna wersje bo z biegami (az 4) ,no chyba ze prawko robiles pozniej juz na innym sprzecie O ile pamietam (a miałem takowego) miał biegi. Ja zrozumiałem, że Misiek napisał o wizualnym podobaniu sie skuta simson, nie pisał, że to był automat. Na tamte czasy to był fajny sprzęcik.
dr.big Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Glupie mysli o biegowcu ->> tak mi sie skojarzylo z Vespa PX ... Co prawda biegi i sprzeglo jak w starym Komarze, ale az 4 !OKK ...
Klubowicze Profesor Opublikowano 4 Lutego 2010 Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2010 Glupie mysli o biegowcu ->> tak mi sie skojarzylo z Vespa PX ... Co prawda biegi i sprzeglo jak w starym Komarze, ale az 4 !OKK ... Idąc ty trybem - zacznijmy od Osy - skut i biegowiec (polski sprzęt), a nawet był jeden egzemplarz rajdowy.
Geni Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Już mi się smażył złośliwy post, ale dam sobie na luz, bo cóż nie winą Miśka jest to, że nie ma pojęcia o technice. Osa z przeniesieniem napędu łańcuchem, Lambretta z napędęm wałem kardana i Vespa z samonośnym blaszanym nadwoziem, Peugeot, Viatka, Cezeta, Berlin, Heinkel i dużo, dużo jeszcze. Nawet moje ukochane Ducati popełniło kiedyś skuter. Oczywiście wszystko z biegami itp. No chociaż, jakby na siłę zaliczyć do skuterów niemiecką Megole, to ona nie miała żadnych biegów !OKK http://farm3.static.flickr.com/2332/224632..._8c159f157e.jpg Ech Profesor - Osy egzemlarz jeden zachowany, to pokazali w TVN Turbo, ale w rajdach startowały Osy w liczbie mnogiej - prawdopodobnie 3 + 4-ty skuter rezerwowy, w zespole rajdowym WFM. Kilka ciekawych artykułów. http://osiara.pl/download/artykuly/automob...2008/osiara.pdf http://osiara.pl/download/artykuly/motor-10-1959/osiara.pdf No i wogóle fajna strona o Osie: http://osiara.pl/
Klubowicze Profesor Opublikowano 4 Lutego 2010 Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2010 Już mi się smażył złośliwy post, ale dam sobie na luz, bo cóż nie winą Miśka jest to, że nie ma pojęcia o technice.Osa z przeniesieniem napędu łańcuchem, Lambretta z napędęm wałem kardana i Vespa z samonośnym blaszanym nadwoziem, Peugeot, Viatka, Cezeta, Berlin, Heinkel i dużo, dużo jeszcze. Nawet moje ukochane Ducati popełniło kiedyś skuter. Oczywiście wszystko z biegami itp. No chociaż, jakby na siłę zaliczyć do skuterów niemiecką Megole, to ona nie miała żadnych biegów http://farm3.static.flickr.com/2332/224632..._8c159f157e.jpg Ech Profesor - Osy egzemlarz jeden zachowany, to pokazali w TVN Turbo, ale w rajdach startowały Osy w liczbie mnogiej - prawdopodobnie 3 + 4-ty skuter rezerwowy, w zespole rajdowym WFM. Kilka ciekawych artykułów. http://osiara.pl/download/artykuly/automob...2008/osiara.pdf http://osiara.pl/download/artykuly/motor-10-1959/osiara.pdf No i wogóle fajna strona o Osie: http://osiara.pl/ Dzieki za informacje co do rajdowych OS. O ile pamietam w TVN padło jedyna - może w domyśle mieli jedyna zachowana.
ptaku_1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Kurcze myslalem ze mnie zaraz tu zaraz obszczekacie, a wychodzi ze duza czesc populacji burgmani ma jakies ciagaty do biegowcow. Narazie sobie tylko tak mantykuje a co bedzie to czas pokaze
Glub Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 albo Aprilia Mana 850- przekładnia skuterowa ale duże koła. w atrapie baku miejsce na kask więc prawie jak w skuterze !happybth albo honda VFR Dual Clutch
Sympatycy pawel883 Opublikowano 5 Lutego 2010 Sympatycy Opublikowano 5 Lutego 2010 Cześć Niema co ,,mantykować'' trza kupować.Ja nabyłem dwatygodnie temu etz250 ma całe 5 biegów .Do zabawy przy kominie w samraz .
JacekGit Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Cześć Niema co ,,mantykować'' trza kupować.Ja nabyłem dwatygodnie temu etz250 ma całe 5 biegów .Do zabawy przy kominie w samraz . Jak byłem nastolatkiem to MZ ETZ 150 i 250 były moim marzeniem. Chyba była jeszcze ETZ 251. Miałem folder reklamowy, w który wpatrywałem się wiele razy !happybth
misioooo Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Jedna osa stoi we Wrocławiu na witrynie sklepu jakiegoś - wygląda, że w stanie idealnym (przynajmniej wizualnym).
Gość sosna Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 ..., a wychodzi ze duza czesc populacji burgmani ma jakies ciagaty do biegowcow. Narazie sobie tylko tak mantykuje a co bedzie to czas pokaze Nie kupuj gs500, to jest rower poprostu !!! Skutery są baaaardzo fajne, a jak jeszcze podchodzisz do tego religijnie, to jest co wyznawać: np 50tka nad morze, 125 przez Europę itd. Z doświadczenia swojego i innych wiem, że warto podejść do komisu moto i umówić się na jazdę a to takim, a a to siakim motocyklem (są takie komisy!) i wtedy bedziesz wiedział co Cie cieszy, czy narowista V2 w Dukacie i suche sprzęgło, czy ścig, czy wiatr we włosach i nogi jak u ginekologa. Prawie zawsze !sze moto kupujemy w oparciu o nasze wyobrażenie, kt jak widzę, rzadko idzie w parze z naszym ja. Z Burgiego 400, kt jak miałem to wydawało mi sie, że trzymam Pana Boga za kapcie, przesiadłem się na Bandita 600 i co?. Komfort jazdy x4, przyśpieszenia - okazało się, że mnie to cieszy jak dzieciaka, większe prędkości przelotowe, itd. Było tak, że miałem przez pół roku obie maszyny i jak siadałem powrotnie na k7 400 to ...rowerek? I potem poszedłem na jazdy próbne na k1200gt - nie oddam go za żadne skarby. Ale każdy ma swoją drogę, potrzeby i oczekiwania - na to jest jeden sposób - probuj róznych. Moim marzeniem zawsze była Honda Shadow.. dzisiaj ( po 5 latach) jak sobie o tym pomyślę (bo próbowałem jej niedawno) to chyba miałbym ją mieć za karę . Zero właściwści jezdnych, brak hamulców , jestes umęczony po 50km, boli kregosłup .. poprostu dupa blada. Ale ale ale, mój kumpel jeżdzi i nie wyobraza sobie nic innego jak tylko Shadołkę. Wypycha ją co 2 tygodnie, robi 30 km i tuninguje !happybth a to światło stop diodowe, a to pozłacany kranik, a to nowa dziurka w wydechu...słowem, każdy ma swoja zajawkę i u każdego trza to uszanować. Natomiast nikt Ci na tym forum nie powie jaką ty masz !OK. Równie dobrze po przeczytaniu tych wszystkich wypowiedzi, cała para pójdzie w gwizdek i zostaniesz przy swoim. Notabene, nie zwracaj uwagi zupełnie na stereotypy, które krążą wokół motocykli, często tworzone przez znawców teoretycznych !happybth Mi np przed zakupem BMW tłumaczyli, że 160KM mnie zabije, że nie można odkęcić do dechy, że serwis jest potwornie drogi itd. Wszystko to bzdury. To jeden z łatwiej dających sie prowadzić motocykli, standardowy serwis z serwisówką jest banalny, a zamienniki do kupienia na ebayu (często ten sam producent, ale bez loga bmw) Życzę Ci więc, żeby coś Ci z tego wyszło !V.... tylko nie GS500 !happybth ... to rowerek !happybth
BiG Z Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 sosna!!!normalnie esej.idealnie to ująłeś.podpisuje sie recami i nogami.pozdrawiam i szerokosci na tym transatlantyku na 2 kolkach.
Glub Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 u mnie npod domem na parkingu strzeżonym parkuje GS500- a co, wsiąde na ten rowerek jak sąsiad pozwoli- sprawdzę to to... drugi sąsiad na VFRkę, też się przejadę jak pozwoli trzeci motocykl na tym parkingu to Kawa- na to się boje wsiąść
ptaku_1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja jezdzilem na CB500 podczas kursu na PJ a to podobno jedzi tak samo jak GS i dla mnie bylo calkiem calkiem, ale wtedy podejrzewam ze na MZ tez by mi sie podobalo W kazdym razie jak bede zmienial sprzeta to jesli to bedzie biegowiec to napewno bedzie to albo GS500 albo CB500. Ale najszybciej bedzie to AN 400 Coraz mniej mam glupich mysli !holiday
Geni Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Hej sosna ciężko sprawę lepiej ująć. Jak to mówią jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki. Natomiast, jak ktoś chce mieć wszystko to musiałby mieć duży garaż. Poproszę o sponsoring na zestaw: - Duca 999R, 1098R, albo D16 - bobber robiony na dolnozaworowym HD, - skuterson w typie małej, miejskiej 250-tki, - skoczybruzda w dwutakcie. ptaku1 co ci zależy, weź 500-tkę i zobaczysz, jak to jest. Z tej dwójki GS ma lepsze podwozie i hamulce, CB trochę mocniejszy napęd. Oba zasuwają nie gorzej niż "król", a po tysiąckroć lepiej od AN400 palą niedużo, części do nich leżą w każdym rowie, prowadzenie to zupełnie inna kategoria od płozowców. Do AN-a zawsze zdążysz wrócić, choć właściwie może sobie dokupisz skuter do motocykla i już.
ptaku_1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Geni wiesz to jest najlepsze rozwiazanie, niestety o ile zakup GS w dobrym stanie to sa jakies tam pieniadze i moze jeszcze bym dal rade wspomagajac sie kredytami to na 2 sprzety trzeba miec garaz, a ja mieszkam w bloku a w mojej okolicy nie ma rzadych wspolnych garazy motocyklowych. Ale masz racje najlepiej miec skuter i biegowca.
Glub Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 czy za biegowca można uznać nową VFR1200F z DCS?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się