Mareczek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 No kurde dobrze że już coś w końcu kupiłeś, bo trułeś straszne d... !OKK No właśnie, fajnie żeś już nabył Coś czuje że Tobie potrzebny jest „kopniak” < KUP KYMCO. „Kopniak” pomógł?. Gratulacje Bezawaryjnie i szczęśliwie zawsze do celu.
Klubowicze Profesor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Klubowicze Opublikowano 6 Stycznia 2010 Gratuluję zakupu. Szerokości.
czaro69 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 No kurde dobrze że już coś w końcu kupiłeś, bo trułeś straszne d... Bez przesady, każdy kiedyś stał przed decyzją co kupić.... I chyba ma prawo trochę "potruć" na forum Jak przyjdzie czas, to też będę Wam marudził........ Jeszcze raz gratuluję zakupu i nich Ci Miśku służy
misioooo Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 czaro ja "trulem ..." od ponad roku i mam nadzieje, ze nie kazdy tak bedzie spamowal, bo miejsca na serwerze braknie na posty
Carrea Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 No to i ja Gratuluję zakupu Ja od początku wiedziałem, że kupisz Xcitinga ale już się nie odzywałem
JacekGit Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Gratulacje. Misioooo, pytanie tak off topic. Jak Ci się sprawowały światła w Bet&Win, bo zastanawiam się nad tym w wersji 250? Czy nadaje się poza miasto w nocy?
ptaku_1 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Podczepie sie pod temat. Zastanawiam sie od jakiegos czasu nad zmiana sprzeta i obserwoje sobie od konca sezonu alledrogo i nie moge sie nadziwic jednej dziwnej sprawie. Jak to jest ze An 400 i Xciting z 2005r sa tak zblizone cena. Rocznik 2005 w obydwoch przypadkach ksztaltuje sie na poziomie ok 11K. Przeciez An jest o cale 10k drozszy przy zakupie a najdrozszego (2005r) jakiego znalazlem to kosztowal 12,5k. Czy Burek az trak traci przy zakupie a moze sprzedajacy to filantropi, a moze to Kymco tak trzyma cene. Dla mnie to sytuacja osbiscie z kosmosu.
misioooo Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 Kymco na starcie na pewno więcej traci - z powodu mało znanej marki (przynajmniej w PL).. Jednak ze względu na dosyć (lub wręcz bardzo) niską cenę potem traci mało (kwotowo - procentowo podobnie jak każdy pojazd). Burki do tego wiadomo... 400 to pijaki i chłepczą olej równo ;P 650 - padają przekłądnie etc... O Xcitingu jakoś nie znalazłem przypadłości "standardowych" - poza sprzęgłem, które przy jakimś tam przebiegu może nawalić... Ale to koszt śmieszny w porównaniu z przekładnią ANtka. Może też Xcitinga kupują takie miśki jak ja - co nie śpią na pieniądzach, kupują tani, ale bardzo solidny i sprawdzony sprzęt. Oczywiście 2oo są wtedy "oczkiem", o które dbają, pucują etc. Za to jak sam napisałeś - burger 400 kosztuje 50% więcej niż Xciting więc albo ktoś wytrzyma i dozbiera, albo stać go i już - i nie koniecznie wtedy super dba. W końcu stać go na zakup nowego za rok czy dwa lata. PS. New Kymco Xciting w cenach: 19900 brutto (bez ABS) 21900 brutto (z systemem ABS, chyba BOSCH dla Kymco klepie ABSy z tego co pamiętam) Kymco Downtown 300i (ten co ma niby ponad 30KM z 299ccm) - ~16500 Gratuluję producentowi utrzymania cen pomimo "doposażenia" pojazdó w lepszy osprzęt! (ABS, światła i kierunki LED etc.) Spora szansa, że w lutym już będą fizycznie w PL.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się