Administrator Tetsuo Opublikowano 11 Czerwca 2004 Administrator Opublikowano 11 Czerwca 2004 Co my?licie o tym artykule Mariusza????
Gość SeRo Opublikowano 11 Czerwca 2004 Opublikowano 11 Czerwca 2004 ...|wietny test, miło czytać jak poraz kolejny wygrywa Burgi A tak na serio to mógł by być trochę bardziej długodystansowy, bo po kilku godzinach nie można stwiedzić wszystkich zalet i wad pojazdu... mam nadzieje, że będzie więcej takich testów porównawczych np. w klasie 125 i 400...no a sam tekst czyta się przyjemnie PS. Może by tak urozmaicić test krótkim filmikiem jak to zrobił NETRUNNER z B650 EX ...And pozdro for All...
Administrator Tetsuo Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Administrator Opublikowano 11 Czerwca 2004 A ja nie zwróciłem uwagi na filmik, a tamten tekst czytałem dosyć dokładnie. Na pewno juz niedługo takie filmiki u nas na stronie zobaczycie A swoja drog? ja jako plecak tak? jazde przeżyłem, a pozostawia to niezapomniane wrażenie (w tym miejscu pozdrowienia dla Adamsa). Filmiki będ?.
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 13 Czerwca 2004 Administrator Opublikowano 13 Czerwca 2004 ...|wietny test, miło czytać jak poraz kolejny wygrywa Burgi A tak na serio to mógł by być trochę bardziej długodystansowy, bo po kilku godzinach nie można stwiedzić wszystkich zalet i wad pojazdu... mam nadzieje, że będzie więcej takich testów porównawczych np. w klasie 125 i 400...no a sam tekst czyta się przyjemnie ...And pozdro for All... Test nie był długodystansowy.Był oparty na wielogodzinnych jazdach.Burgmana znam jak własn? kieszeń.T-maxem sporo latałem kiedy? więc oparłem się na tamtych jazdach+to co teraz na żółtym.Najmniej jeĽdziłem na Hondzie ale to co ni? przejachałem dało mi jakie? spojrzenie i pozwoliło porównać z konkurencj?. Niestety ani "Honda Motor Polska" ani tym bardziej "Yamaha Mitsui" nie jest zainteresowana takimi testami...T-max wręcz nie jest nawet obecny w aktualnej ofercie ani na rynku Polskim ani np.Niemieckim.Honda co prawda jest w cenniku na Polskę ale żaden z salonów nie posiada ani sztuki. Jedynie profesjonalne podej?cie oferuję Suzuki które bardzo chętnie udostępniło do testów Burgmana 650 co ?wiadczy o poważnym traktowaniu przez firmę naszego rynku i chwała im za to... Szkoda,że Yamaha i Honda widzi to inaczej
CittO Opublikowano 14 Czerwca 2004 Opublikowano 14 Czerwca 2004 VItam! Chciałem napisać moje małe "ale" dot. porównania . Sprawa liczników: w hondzie znajduje się jeszcze oprocz wymienionych w opisie kontrolka F1 (dzialania wtrysku) i chyba podobnie jak w Burgim kontrolka hamulca recznego. Honda (moja bynajmniej ) wyposazona jest seryjnie w immobiliser (nadajnik w kluczyku) ktorego kontrolka w liczniku nazwana jest HISS (honda injection security system). Zupełnie nie zgadzam sie z opisywan? dziur? w przyspieszeniu Hondy. Rozumiem że miałe? Mariuszu "pozyczony" skuter, ale zapewniam Cię, że w sprawnym sprzecie owej dziury nie ma. Skuter przyspiesza płynnie w pełnym zakresie obrotow - ruch wskazówki predkosciomierza jest caly czas jednostajnie przyjspieszony. Szkoda, ze nie przejechales sie moja honda na zlocie... I jeszcze dwa drobiazgi: nie wiem jak w Burgim w hondzie jest mozliwosc regulacji twardosci tylniego zawieszenia (w zaleznosci czy jezdzi sie solo czy z pasazerem). A drugi to ze jest mozliwosc regulacji oparcia kierowcy w plaszczyznie poziomej (po odkreceniu srubek pod spodem fotela). To tyle moich uwag. Pozatym jak juz wczesniej napisalem test bardzo mi sie podoba i uwazam ze jestes w tej kwestii pionierem. Pozdraviam i CU ON ROAD !
dr.big Opublikowano 15 Czerwca 2004 Opublikowano 15 Czerwca 2004 Po jazdach probnych(Silver mial 100 km przebiegu) ze szczegolnym uwzglednieniem przyspieszenia moge ta informacje potwierdzic. Nie ma zadnej dziury. No ale skoro Honda Polska nie udostepnila pojazdu do testow to sa sobie sami winni . Ja tam za Silverwingiem nie bede gardlowal, jeszcze Honda mi za to nie placi .
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 15 Czerwca 2004 Administrator Opublikowano 15 Czerwca 2004 Co do tej nieszczęsnej "dziury" w granicach 70-120 km/h to zmuszony jestem to zdementować jednak tak jak pisałem: Posiałkowałem się na podstawie tego czym jeĽdziłem a nie tym o czym mogłem usłyszeć z drugiej ręki. Dla mnie jak dla każdego testuj?cego liczył się tylko ten egzemplarz. Inn? spraw? było, że sztuka któr? jeĽdziłem pochodziła z Japonii więc może i to miało jaki? wpływ choć nie s?dze. O kontrolce F1 w Hondzie pisałem,że posiada j? tak samo jak Suzuki. Immobilizer posiadaj? oba skutery Honda i Suzuki. Regulacja twardo?ci zawieszenia występuje również i w Hondzie i w Suzuki z tym, że nie wiem jak trudno jest przestawiać w Silverze poziomy. W Burgmanie robi się to momentalnie jedn? ręk? (Dr.Big ?wiadkiem ). Ostatnia sprawa to regulacja oparcia dla pasażera: w Suzuki nie trzeba niczego zdejmować ponieważ po podniesieniu kanapy w góre mamy jeden suwak i już można przesuwać oparciem w płaszczyĽnie poziomej. W Hondzie nie mogłem namierzyć tego suwaka ponieważ nie widać go na pierwszy rzut oka a nie chciałem rozkręcać kanapy, zreszt? nawet nikt o tym nie wiedział. Na koniec dodam, ze nie chciałem w te?cie faworyzować żadnego ze skuterów. Nie chciałem znależć zwyciężcy i napisać: "NAJLEPSZYM SKUTEREM JEST..........". Chodziło mi tylko o to aby napisać jak najwięcej obiektywnych spostrzeżeń i wychwycić jak najwięcej wad i zalet każdego z nich. Nie uważam, żeby Honda była gorsza od Suzuki lub Yamahy. Te skutery s? poprostu inne choć najbliżej temu co akurat ja lubię jest Silver Wing i Burgman jednak i T-max ma co? w sobie mimo, że to skuter ze sportowym zacięciem a nie kanapowiec jak pozostali z "trójcy". Mam nadzieję, że każdy kolejny test będę robił z większ? wnikliwo?ci? w szczegóły jednak muszę mieć na to więcej czasu i pojazd testowy na dłużej. Jak narazie tylko Suzuki Motor Polska doceniła moje chęci i za to ich cenię a zaznaczam, że zrobiłem to czysto hobbystycznie i z zamiłowania do maxi skuterów.
CittO Opublikowano 16 Czerwca 2004 Opublikowano 16 Czerwca 2004 Na koniec dodam, ze nie chciałem w te?cie faworyzować żadnego ze skuterów. Nie chciałem znależć zwyciężcy i napisać: "NAJLEPSZYM SKUTEREM JEST..........".Chodziło mi tylko o to aby napisać jak najwięcej obiektywnych spostrzeżeń i wychwycić jak najwięcej wad i zalet każdego z nich. A ja z kolei nie pisalem tego, zeby Cie wypunktowac z tego co napisales ale poprostu jako uzytkownik Silvera dodałem to czego niedoczytalem lub niezauwazylem w porownaniu. jesli chodzi o regulacje zawieszenia to tez odbywa sie jedna rek? tylko roznice zauwaza sie dopiero przy jezdzie z pasazerem. regulacja fotela nie jest dobrze rozwiazana w silverze (trzeba uzyc klucza) ale jest... a honda rzeczyviscie dupowato sie zachowala, choc z drugiej strony skoro nie ma nikt Silvera w salonie to nie mieli nawet skad dać do testow. Burgmany maja napewno lepszy zbyt, bo sa lepiej wyposazone i w podobnej cenie i mozna je zobaczyc w salonach. jednym slowek tak 3mać i czekam z niecierpliwoscia na kolejny test!!!
Gość Yossarian Opublikowano 20 Czerwca 2004 Opublikowano 20 Czerwca 2004 Co do zawyżania wskazań fabrycznych liczników prędko?ci to trudno mi zrozumieć dlaczego producenci pojazdów stosuj? powszechnie tak? praktykę. W mojej Vivce mam zamontowany, dokładnie skalibrowany dodatkowy licznik rowerowy, oraz na dłuższe wypady GPS oparty na palmtopie i Automapie (kto ma nawigację satelitarn? w 50-ce ? ). Predko?ciomierz fabryczny pokazuje optymistycznie prędko?ć 80 km/h, podczas gdy oba moje wynalazki zgodnie 70 km/h. Przy większych prędko?ciach te różnice się powiększaj?. Daltego gdy chwalę się możliwo?ciami mojej tuningowanej "pierdziawki" moi słuchacze dziwi? się je?li mówię że v/max wynosi 86 km/h, kiedy ich seryjne (odblokowane) wg wskazań fabrycznych prędko?ciomierzy przekraczaj? 80-kę.
Kacza Opublikowano 24 Czerwca 2004 Opublikowano 24 Czerwca 2004 Test jest idealny!!! Wszystko dokladnie opisane,wypisane,co z czym itp Ogole ten test moze pomoc wielu osoba przy wyborze maxi. Pozdroo 3miasto gg:6770782
dr.big Opublikowano 6 Lipca 2004 Opublikowano 6 Lipca 2004 Znalazlem kilka drobiazgow dotyczacych T-Maxa: Waga jest 224 kg, powinna byc 217 kg. Ladownosc jest 176 kg, powinna byc 183 kg. Moc alternatora jest 305 Watt, powinna byc 310 Watt. Dodatkowo mozliwa jest 3- stopniowa regulacja oparcia kierowcy, o czym w tescie nie wspomniano . Jak cos jeszcze znajde to dopisze .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się