Gość wytrych Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Cześć wszystkim, właśnie dowieziono mojego tmaxa, po pierwszej jezdzie na liczniku 12 km. Jakie jest Wasze zdanie na temat docierania silnika, nie katować to jasne, instrukcja mówi : Avoid prolonged operation above 4000 r/min. przez pierwsze 1000 km. Czy te 4000 to nie przesada ? I tak z innej bajki, skuter za spore pieniądze a nie są w stanie dostarczyć właściwej instrukcji obslug, ta którą dostałem dotyczy pierwszego modelu (z początków produkcji) więc zaciągnąłem z neta w. angielską. I drugi kwiatek, nie mam świateł mijania, dealer chyba zlał przygotowanie motocykla. I kwiatek trzeci, czy waszym zdaniem falujące wolne obroty to norma w tym skuterze ? Jeżeli kogoś interesuje to skuter kupiłem za 37 000 brutto. Warto się targować. Pozdrawiam Michał
Misiek_500V Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Obroty (4000/min) to akurat nie przesada. Jak nie masz świateł mijania? Tylko i wyłącznie na drogowych latasz?
Gość wytrych Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 z dwojga złego wolę jechać na drogowych
dr.big Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Falujace wolne obroty w Tmaxie? Troche dziwne...
Lucjan73 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Witam, popirewsze gratuluje zakupu Natomiast jeżeli chodzi o instrukcje obsługi to musisz dostać do odpowiedniego modelu i to po Polsku, wynika to z przepisów konsumenckich EU, niedostarczenie odpowiedniej instrukcjii może skutkować konsekwencjami dla sprzedawcy. Miałem podobną sytuacje, przy zakupie dostałem dwie instrukcje ale wszystkie w obcych językach po miesiącu Honda przysłała mi instrukcje po Polsku jako skorszyt A4 bo książeczji się skończyły
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 30 Października 2009 Administrator Opublikowano 30 Października 2009 I drugi kwiatek, nie mam świateł mijania, dealer chyba zlał przygotowanie motocykla. Który dealer?
Gość Fazi69 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Przez 12 kilometrów tłok zrobił już z 80.000 pełnych cykli więc chyba się dotarł . Producent raczej każe nie przesadzać ze względu na troskę o motocyklistów. Przez ten tysiąc kilometrów wyczują maszynę i ew. nauczą się jeździć
czaro69 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Gartuluję zakupu Ale sprzedawca się nie postarał.Walcz o swoje, w końcu niemałą kasę zostawiłeś u nich Szerokiej drogi !OKK
marecki Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Te 4tys obr/min to jest okolo 75km/h wiec nie jest tragicznie jak na miasto - na trasie to troche meczy. Zapis z instrukcji mowi zeby nie przekraczac tego limitu w dluzszych okresach czasu wiec chwilowo mozesz podkrecic go wyzej. Wszystko ma dzialac jak nalezy wiec swiatelko musi ci zrobic. U mnie obroty nie faluja.
Sympatycy Worlan Opublikowano 30 Października 2009 Sympatycy Opublikowano 30 Października 2009 O docieraniu to nic nie mogę powiedzieć, bo zawsze kupuję dotarte. !OKK Co się będę męczył. !OKK Z tym swiatełkiem to faktycznie sprzedawca się nie popisał. Ja bym wytrzymał do przeglądu (1000 km). W swoim T-maxie zauważyłem, że po włączeniu długich nie gasną mijania. Będę jeździł tylko na długich z dwoma świecącymi reflektorami.
Sympatycy pawel883 Opublikowano 30 Października 2009 Sympatycy Opublikowano 30 Października 2009 Sprawdz czy to napewno wersja japan a nie china. Jednego chinskiego silvera już mamy w klubie
dzialkowiec Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 W swoim T-maxie zauważyłem, że po włączeniu długich nie gasną mijania. w00t.gif Będę jeździł tylko na długich z dwoma świecącymi reflektorami. taz.gif to jak działa passing na Twoich długich - sprawdzałeś?
Abach Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Jednego chinskiego silvera już mamy w klubie Chopie.... Ty wiesz co... Wytrych gratuluję zakupu Nie słuchaj Pawła, bo w chińskim wszystko działało od początku i działa do dziś !YES Twój jest na pewno japoński Z docieraniem to jest tak, musisz uważać abyś nie utrzymywał przez dłuższy czas tych samych obrotów, zwłaszcza powyżej wspomnianych 4000. Najlepsze na docieranie jest miasto, gdzie korzysta się praktycznie z każdego zakresu obrotów krótkotrwale. Usterkę światła proponuję zgłosić natychmiast, nawet telefonicznie.
Gość wytrych Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Panowie z Libertymotors staneli na wysokosci zadania, przyjechał serwisant do mnie do domu i prawidłowo podłączył światło. Pozdrowienia Michal
Burgerman Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Gratuluję zakupu. Jeżeli kupiłeś w kolorze żółtym, to razem z Worlanem mamy trojaczki. Ja swoim wymęczyłem 700 km. Pierwsze 100 km przepisowo: ruszałem po rozgrzaniu silnika, jazda tylko po mieście i delikatne dodawanie gazu tylko do 4 tys. obrotów. Po przekroczeniu 100 km. pierwsze wyjazdy poza miasto i obroty do 4,5 tys. obrotów co dawało prędkośc 80-90 km/ha. Z tym, że najpierw przyspieszałem do 4 tys. obr. i jak prędkośc stabilizowała się na 70-80 km/h wówwczas delikatnie rozkręcałem do 4,5 tys. obr. Po przekroczeniu 500 km już tak delikatnie się z nim nie obchodzę. Staram się nie jeździc przez dłuższy czas na jednakowych obrotach, a manetkę rozkręcam do 5-5,5 tys. obr, a przy wyprzedzaniu chwilowo nawet do 6 tys. obr. Prędkośc u mnie przy 5,5 tys. obr. wynosi ok. 110 km/ha. Może to moje tylko subiektywne odczucie ale wydaje mi się, że T-max z każdym kilometrem ma więcej mocy i staje się bardziej narowisty. Do tej pory delikatnie jeszcze chlapie olejem z tłumika, co mechanik określił jako bardzo dobry objaw prawidłowego docierania silnika. Życzę Tobie wiele cierpliwości przy docieraniu i wiele radości z użytkowania !OKK Cieszę się, że dealer nie olał sprawy i stanął na wysokości zadania. Po takim serwisie, aż miło zostawic motocykl i pieniądze u takiego Dealera
Gość wytrych Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Burgerman, chlapie olejem ? a czy tam po drodze nie ma katalizatora, i czy takie chlapanie to aby nie bylo by dla niego morderstwo ?
dr.big Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Hm, wydaje mi sie to troche dziwne, docieralem kilka roznych moto i z tego co pamietam, na zadnym nie bylo sladow oleju na tlumiku(-ach)... PS. Jak "delikatnie" chlapie olejem?
Burgerman Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Przesadziłem ze słowem chlapie. Na aluminiowej osłonie osiadają kropelki (mgiełka) oleju. Docierałem duże maszyny ( rolnicze i budowlane ) i w ich przypadku olej potrafił rzygac tłumikiem, dlatego napisałem chlapie. Ogólnie jest to pozytywne zjawisko na początku docierania, ale do pewnego momentu. Poźniej to zjawisko musi zaniknąc.
Geni Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Po to sprzęt na początku śmiga na mineralu, żeby ładnie się wszystko dopasowało. Może wtedy występować zwiększone zużycie oleju itp. zjawiska. Na pierwszym przeglądzie zaleją w T-maxa full syntetyk i zacznie się prawdziwe latanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się