dzialkowiec Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Yamaha szaleje i wydaje na przyszły rok lifting X-Max'a 250 oraz 125. Czy to jest lifting, czy coś więcej to już zobaczymy - zmiany to: regulowana rama, zmiany w desce rozdzielczej, ma być wygodniejszy i bardziej komfortowy, pojawi się też obrotomierz Mi osobiście bardzo się podoba Galeria X-Max 2010 EDIT: uupps, pośpieszyłęm się, bo info jest już na stronie głównej
SimonWarka Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Sam nie wiem - mam mieszane uczucia! Przód wygląda troche dziwnie. Dla mnie przednie koło jest nieproporcjonalne do przedniej owiewki i wygląda to dziwnie. Z profilu wyglada jakby karoseria cała była cofnieta cała.... Na pewno na plus deska rozdzielcza zapożyczona z Majesty400! Tzn główny, ten prostokatny panel jest identyczny jak w Majce 09, natomiast zegary są świeże i wyglądają rewelacyjnie - muszę przyznać !OKK Najważniejsze jak będzie wyglądać na żywo - wtedy będzie można raz jeszcze zweryfikować opinie !happybth
Sympatycy szorstki Opublikowano 20 Października 2009 Sympatycy Opublikowano 20 Października 2009 regulowana rama !happybth A jak się ja będzie regulować ? pzdr
kmodzele Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Brak owiewek na dłonie - dla mnie to dyskwalifikacja. Ale wizualnie - bardzo ładnie. Ten wyświetlacz, obrotomierz, normalny schowek z przodu i (jak piszą) jeszcze większy bagażnik. Świetnie! Przydałby się wyłącznik zapłonu. Czasem na długich światłach wyłączam silnik, ale muszę grzebać w stacyjce - mało "profesjonalnie"... :-) CHYBA tez ma lepiej zaprojektowane mocowanie pod kufer - nie wymaga podpórki + wiercenia w tylnej obudowie. Gdyby nie usunęli handbarów, byłby całkiem lepszy! !happybth Czekam na nieco większy silnik, albo na T-Maxa z porządnym bagażnikiem (maleńki OT)
dzialkowiec Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 A jak się ja będzie regulować ? Mocno źle się wyraziłem - chodziło o ramę, która będzie umocowana na dwóch tylnich amortyzatorach z czterostopniową regulacją !happybth Jeśli dobrze rozumiem, to nie jest to nowość żadna, bo obecne x-maxy mają taką właśnie regulację.
misioooo Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Po burgmanowemu to chyba regulacja zawieszenia tylnego się zowie (regulacja napięcia wstępnego sprężyny czy jakoś tak?)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się