Skocz do zawartości
Forum Burgmania

„Trójkołowiec”.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Bez skrętnej osi to na zakrętach może być problem chyba? !sciana

Proszę specjalnie dla Ciebie skopiowane ze strony którą wkleił kolega:

Każde z kół zawieszone jest na osobnym wahaczu. Przednie koło oparte jest na pchanym wahaczu i sterowane jest za pomocą zwrotniczego układu kierowniczego, tak jak w Bimotach Tesi lub Yamasze GTS. Środkowe koło zawieszono na jednoramiennym wahaczu i dodatkowo jest ono napędzającym maszynę. Z tyłu natomiast niespotykana dotąd w jednośladach konstrukcja ruchomej piasty pozwala na samoistne skręcanie tylnej osi i podążanie za torem poprzedzających kół. Gdyby nie to, A. 3. W. nie mógłby precyzyjnie latać po winklach.

Najpierw przeczytaj.

Odnośnik do komentarza

Ale o so chozzzi :lol:

Jak się coś dodaje to powinno mieć to coś na celu. A co na celu ma trzecie koło w motocyklu? Zresztą brzmi i wygląda jak "piąte koło u wozu" - po co?

Chyba nie ma wśród nas kogoś, kto nie chciałby na tym sprzęcie kiedyś polatać…   

Ja jestem - nie chciałbym. !sciana

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Z tego co wyczytałem to dodatkowe koł służyć ma do zwiększenia przyczepności-chyba.

Zrobić sobie fotkę pod czas jazdy na czymś takim?Dla mnie bomba ;) Jednak czy motocykl o takiej lub podobnej konstrukcji się przyjmie,czas pokaże.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...