Jerzyk Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 http://www.motocykl-online.pl/img/mainpage/big/motiv1.jpg Ciekawe, czy ma szanse ‘przyjąć się’? Więcej: http://www.motocykl-online.pl/newsy/Trzy_zamiast_dwoch Zmieniam na linka, zdjecie jest za duze. dr.big Odnośnik do komentarza
damianibeata Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Koleś który to wymyślił musiał spalić sporo "zielska" Odnośnik do komentarza
misioooo Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Bez skrętnej osi to na zakrętach może być problem chyba? !sciana Odnośnik do komentarza
marecki Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 wydaje sie troche dluzszy od przecietnego moto wiec na pewno porecznosc w miescie bedzie niezbyt dobra Odnośnik do komentarza
jack daniels Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Cytuję słowa pewnej piosenki: "Tak ale po co? Po co?" I tyle mam do powiedzenia w tym temacie. !sciana J.D. Odnośnik do komentarza
wentyl Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Niestety mamy nadprodukcję chorych "designerów", nie mylić z inżynierami.. To tyle w temacie..!sciana Odnośnik do komentarza
Klubowicze fundi600 Opublikowano 10 Października 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Bez skrętnej osi to na zakrętach może być problem chyba? !sciana Proszę specjalnie dla Ciebie skopiowane ze strony którą wkleił kolega: Każde z kół zawieszone jest na osobnym wahaczu. Przednie koło oparte jest na pchanym wahaczu i sterowane jest za pomocą zwrotniczego układu kierowniczego, tak jak w Bimotach Tesi lub Yamasze GTS. Środkowe koło zawieszono na jednoramiennym wahaczu i dodatkowo jest ono napędzającym maszynę. Z tyłu natomiast niespotykana dotąd w jednośladach konstrukcja ruchomej piasty pozwala na samoistne skręcanie tylnej osi i podążanie za torem poprzedzających kół. Gdyby nie to, A. 3. W. nie mógłby precyzyjnie latać po winklach. Najpierw przeczytaj. Odnośnik do komentarza
stapoz Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Ale o so chozzzi Jak się coś dodaje to powinno mieć to coś na celu. A co na celu ma trzecie koło w motocyklu? Zresztą brzmi i wygląda jak "piąte koło u wozu" - po co? Chyba nie ma wśród nas kogoś, kto nie chciałby na tym sprzęcie kiedyś polatać… Ja jestem - nie chciałbym. !sciana Odnośnik do komentarza
Sympatycy siemik Opublikowano 11 Października 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Z tego co wyczytałem to dodatkowe koł służyć ma do zwiększenia przyczepności-chyba. Zrobić sobie fotkę pod czas jazdy na czymś takim?Dla mnie bomba Jednak czy motocykl o takiej lub podobnej konstrukcji się przyjmie,czas pokaże. Odnośnik do komentarza
jack daniels Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Ciekawe komu powoli uda się wjechać tym czymś na chodnik z wysokim krawężnikiem, celem parkowania. Konia z rzędem.J.D. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się