kmodzele Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Jeśli chodzi o formę "testu", to mnie razi duża ilośc literówek, żeby nie powiedzieć błędów językowych. Jeśli autor nie czuje się pewnie w tym zakresie, może podrzucić tekst przed publikacją jakiemuś koledze humaniście. Jeśli chodzi o meritum, brakuje w tekście wzmianki o tym, że nowy X nie ma handbarów. Stary ma (małe, ale ma). I w nowym i w starym modelu można zamontować większe. Nie wspomniano o zasadniczej różnicy w kokpicie: w starym modelu jest on zintegrowany z kierownicą (obrót kierownicy powodował obrót kokpitu i szyby); nowy model ma kierownicę "wyniesioną" na zewnątrz - a kokpit "przyrośnięty" do korpusu motocykla. Zarówno w starym i nowym modelu: - brakuje dodatkowego wyłącznika silnika. - brakuje akcesoryjnej torby przekrokowej, - brakuje akcesoryjnych bocznych sakw / kufrów. Te ostatnie nie są wadą, o ile nie chcemy X-a zaprzęgać do dłuższych wyjazdów. Przyznam: wizualnie nowszy model bardziej podnieca moje oczy. Choć staremu nie mam nic wizualnie do zarzucenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się