Skocz do zawartości
Forum Burgmania

OGAME

Czy na zlotach organizator powinien udostępnić zainteresowanym dostęp do netu w celu puszczenia flot i odparcia ataków w Ogame??  

30 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

• Klubowicze
Opublikowano

Powyższa sonda jest przeznaczona dla wszystkich użytkowników forum nie tylko dla graczy Ogame i ma na celu zbadanie opini . Od razu zaznaczę że pytanie jak i odpowiedzi nie s? tendencyjne !wchair

Opublikowano

To widze, ze Szpak juz laduje do kufra lapka z karta gprs, chociaz watpie czy bedzie to dzialalo w Bieszczadach !wchair :lol::D ...

Opublikowano

Jestem za p[ozycj? "nwet po spożyciu %", choć bym j? poprawił na "zwłaszcza po spożyciu%".

Sam nie gram od lat. Dokładniej od czasu, kiedy ponad 2 tygodnie nie spałem, bo po powrocie z pracy grałem w Red Alerta. Zgrałem i na szczę?cie nie wypu?cili nowszej wersji jaki? czas. Wyspałęm się i przekonałem, że jestem podatny na takie nałogi.

Pozdrówka

Opublikowano

Hmmm....ta ankieta jest nieco stronnicza....nieco...

• Administrator
Opublikowano

Już nie jest !wchair

• Klubowicze
Opublikowano

Już nie jest :lol:

Proszę o zaprzestanie praktyk żółto trójk?towych w moderowaniu postów poważnych użytkowników forum bo inaczej będzie !wchair

• Administrator
Opublikowano
:D a mi sie podoba dopisek !wchair :) niech i tak bedzie :) choc jestesmy zupelnie zdrowi na umysle :lol:
Opublikowano

Już nie jest  :lol:

Nom...i kolejny jedynie sluszny glos zostal oddany :) !wchair

Aczkolwiek nie zgodzilbym sie z takim wlasnie okreslaniem poziomu inteligencji graczy...zeby grac we wszelkiego rodzaju strategie, trzeba jednak posiadac chocby zdolnosc kojarzenia :D A to maja juz osmiornice.

• Administrator
Opublikowano

ŻADNEGO OGAME!!! MAXI- SKUTERY Sˇ NAJWAŻNIEJSZE !!!

!bicz

:lol:

Opublikowano

dobrze prawi ... nalejcie mu !!!!