Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Jadzia Majesty 125


Gość dirtbike rider

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dirtbike rider

Witam,

Piszę może w nietypowej sprawie ale mysle ze trafilem w dobre miejsce gdzie otrzymam zadowalajace mnie odpowiedzi. W temacie skuterow jestem kompletnym laikiem, pytania moga byc banalne ale prosze o wyrozumialosc. Chciałem wypytać o skuter Yamaja Majesty 125. Ten motocykl prawdopodobnie wymienie na moja Honde CR 125 (motocross). Wymiany dokonuje tylko z jednego powodu, mianowice wydaje mi się że łatwiej bedzie ze sprzedaża skutera aniżeli motocykla crossowego (wymieniam na skutera, którego pózniej sprzedaję- troche dziwne dzialanie ale do tego zmusza sytuacja na rynku o bardzo malym popycie na motycykle crossowe). Chcialabym zapytac czy nie myle się w moich przekonaniach, czy rzeczywi?cie skutera łatwo sprzedać? Tymbardziej tak? Yamahe? Dodam, że yamaha majesty jest z roku 2004 o bardzo małym przebiegu (3600km), była sprowadzona z francji, po lekkim szlifie. Bardzo bym prosił jeszcze o podanie relatywnej ceny ile moze byc taka Yamaha warta.

majesty3vk.jpg

Pzdr. dla wszystkich maxi- maniakow :P

hehe, teraz bede skutera katowal po torze !winkiss

Odnośnik do komentarza

Hmmm... Jeszcze podaj za jak? cene chciałby? t? yamahe sprzedać...

Ogólnie to jest typowa skarbonka, brak wielu czę?ci: dolnego plastiku, lusteka( w tym drugie też sie do wyminy kwalifikuje), brak szyby, brak ciężarków na manetkach, ogólnie skuter kwalifikuje się do malowania. Lekki szlif... hmm powiedziałby mocny dzwon !winkiss . Ogólnie trzeba w ni? włorzyć jakie? 2500 - 3000 PLN żeby na niej można było pojeĽdzić. Nie wiadomo jak się prezenyuje rama (czy nie jest krzywa po tym "lekkim szlifie") i co z silnikiem. :P

Ogólnie to jedynym jego atutem jest rocznik :P

Moim zdaniem więcej jak 4000 PLN za niego nie dostaniesz :P

Odnośnik do komentarza
Gość dirtbike rider