Burgerman Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 To znalazłem w sieci na temat nowej Hondy. Ciekawe czy ktoś przetłumaczy? Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 15 Września 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Ciekawe co oznacza kontrolka na prędkościomierzu z napisem T-MODE ? W wersji SW-T 400 takiej nie widziałem. To samo dotyczy przycisku na lewym kontrolerze.Może TURBOOOO !piwko Odnośnik do komentarza
Cezy001 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 I podejrzewam / mam nadzieję, że ten guziczek zmienia tryb pracy waria (podobno jest jakieś sterowane elektronicznie). Coś jak dużo lżejsze rolki „na żądanie”. Odnośnik do komentarza
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Czyli idziemy w kierunku CVT Burgmana. Tanie, trwale i niezawodne !piwko !OKK !OKK -- Michal Odnośnik do komentarza
Sympatycy Mareczek Opublikowano 15 Września 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Ciekawe czy ktoś przetłumaczy? Eeeeeeeeeeeeeeeee to bardzo prosty tekst [투휠스] 신형 실버윙 ホンダ「シルバーウイングホンダ「シルバーウイングホンダ「シルバーウイング gt600 review to skuter częściowo skopiowany z Burgmana ( reflektory, czacha ,schowki itd.) Ze względu na zespół silnikowo – napędowy który pozostał z FJS600 powiększono zbiornik paliwa na 24l. !scooter Honda GT600 będzie produkowana tylko w Chinach !wchair Odnośnik do komentarza
brzoza Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Tak słabo kopiowali, bo światełko tylko jedno działa !scooter Odnośnik do komentarza
Sympatycy Lucjan73 Opublikowano 15 Września 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Czyli idziemy w kierunku CVT Burgmana. Tanie, trwale i niezawodne !V -- Michal To chyba bardziej rozwiązanie zapożyczone z Forzzy. Polega to mniej więcej na tym że napina się pasek czy coś takiego i chyba nie ma tam CVT Odnośnik do komentarza
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Czyli idziemy w kierunku CVT Burgmana. Tanie, trwale i niezawodne :) -- Michal To chyba bardziej rozwiązanie zapożyczone z Forzzy. Polega to mniej więcej na tym że napina się pasek czy coś takiego i chyba nie ma tam CVT Tak na powaznie: dodatkowy guzik na lewej konsoli sluzy do zmieniania map wtryskow i zaplonu przy niskich obrotach. http://translate.google.co.uk/translate?hl...NG/equip/tmode/ Pozostalych zmian nie wymieniaja. Zbiornik w dalszym ciagu 16L, panie Mareczku! !V -- Michal Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 15 Września 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Ehh nie powiekszyli zbiornika, lipa, czyli dalej trzeba pchac karuzele srednio po 240 km, a juz myslalem ze bede mial wieksze odleglosci od zgasniecia do zgasniecia !V Odnośnik do komentarza
Sympatycy Mareczek Opublikowano 15 Września 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Pozostalych zmian nie wymieniaja. Zbiornik w dalszym ciagu 16L, panie Markeczku! No "popacz" a Rosjanie podają 24L ( może to wersja na wschód) + kanister I jeszcze takie coś !V http://skutery-info.pl/index.php?option=co...owiny&Itemid=26 http://www.vidoemo.com/yvideo.php?i=ZlItUX...600-absi-dig-hd Odnośnik do komentarza
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No "popacz" a Rosjanie podają 24L ( może to wersja na wschód) + kanister !V Hmmm.... Wprawdzie Honda na swojej stronie nadal podaje 16L http://translate.google.co.uk/translate?u=...&hl=en&ie=UTF-8 ALE jezeli porowna sie odleglosc od siedziska do zbiornika w GT i zwyklym SW to mozna zobaczyc ze w GT przekrok SKROCIL sie znaczaco ( 10cm?). http://img198.imageshack.us/i/fjs600vsgt.tif/ Wiec moze rzeczywiscie dopakowali do 24L. Skakalbym wtedy z radosci! Michal Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 16 Września 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Tak na powaznie: dodatkowy guzik na lewej konsoli sluzy do zmieniania map wtryskow i zaplonu przy niskich obrotach. http://translate.google.co.uk/translate?hl...NG/equip/tmode/ Ciekawe czy da się to zainstalować w SW-T400? Odnośnik do komentarza
Glub Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Swoją drogą to dziwie się że Forza ma wario sterowane elektronicznie a SW nie... Odnośnik do komentarza
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 No "popacz" a Rosjanie podają 24L ( może to wersja na wschód) + kanister Mareczku, a moge prosic link do tej rosyjskiej stronki? Cos tam jeszcze z rosyjskiego pamietam Dziekuje -- Michal Odnośnik do komentarza
magart Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 lifting po 8-9 latach - trąci trochę wiochą ze strony Hondy - najprościej było plastiki pozmieniać ... ech, a to taki zacny sprzęt Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 18 Września 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Moze i dobrze ze tylko plastiki, wszak mechanicznie nie ma co poprawiac to nie Suzuki !piwko Odnośnik do komentarza
magart Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Moze i dobrze ze tylko plastiki, wszak mechanicznie nie ma co poprawiac to nie Suzuki amen !YES Odnośnik do komentarza
Wookash Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Ja bym napisał, żeby dali mocniejszy silnik, to by mniej paliła... ale jak widzę sygnaturę Magarta to za każdym razem mnie ona osłabia !YES Odnośnik do komentarza
Sympatycy czaro69 Opublikowano 23 Lutego 2010 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam serdecznie!! Wznawiam temat: Czy ktoś z Szanownych Koleżanek i Kolegów wie cokolwiek o terminie lub dostępności SW GT 600 na naszym rynku??? Może jakieś info wyciekło na targach lub pokazach?!w00t Żeby było jasne, chodzi mi o 600, ale w nowej budzie takiej jak ma SW T-400 a nie o SW 600 C ABS (stara buda). Odnośnik do komentarza
mxmichal Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 a może taka będzie nowa SW600 filmik chyba z EICMA 2010 - Odnośnik do komentarza
Wookash Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 17 calowe kółka byłby czymś wspaniałym w skuterze... ale to chyba tylko koncept... http://www.motogen.pl/aktualnosci/fresh-ai...row,art552.html Odnośnik do komentarza
marecki Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 tylko czemu z przodu tylko jedna tarcza hamulcowa??? !yawn Odnośnik do komentarza
22hubert Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 tylny wachacz zrobiony troche po taniosci jakis taki nijaki !yawn ale ogolnie calkiem niezle Odnośnik do komentarza
Drek Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Czy ta Honda aby nie ma łańcucha? Przesuń do 0,29s Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Sadzac po ilosci i rozmiarach tarcz hamulcowych oraz wygladzie lancucha oraz kola zebatego, watpie, aby bylo to 600ccm. Predzej cos w okolicach 250ccm. I na pewno nie jest to nowa SW600. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się