Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tacho pokazuje, a jak jest naprawde?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano
Co prawda mi udało się wykręcić na liczniku więcej niż to

co podaje tabela...

pzdr

Szaloooony, kto to jeździ skuterem z takimi prędkościami. !OKK Pirat jak nic :) !OKK !OKK

Mój t-max licznikowe max - 178 km/h. Przy mniejszych prędkościach, różnica licznik - gps to około 10 km/h

Opublikowano

xq 150 czyli Yamaha Maxster więc jak możesz to napisz ile to moje maleństwo leci na prawde

  • Sympatycy
Opublikowano

Kiedyś już pisałem,więc tak.

-licznikowe-100/pomiar ręcznym miernikiem prędkości przez "misiaczków"87km/h

-licznikowe-100/gps.w nawigacji 90-92km/h

-licznikowe max.-182km/h solo,176km/h dwie osoby z bagażami przy założonej owiewce turystycznej,oczywiście na autostradzie poza granicami polski.

Opublikowano
xq 150 czyli Yamaha Maxster więc jak możesz to napisz ile to moje maleństwo leci na prawde

Maxster 150 109(104,4km/h)

Opublikowano

Burgi 400K7

na szafie 100 km/h wskazanie GPS 93 km/h,

na szafie 80 km/h to GPS podał 73 km/h

Prędkości maksymalnej nigdy nie sprawdzałem !OK

  • Administrator
Opublikowano

Na rolkach Pulleya SW zamyka szafe czyli 1 mm przed 200, obroty 10 tys, wg GPS bylo to 183 km/h. Testowalem tylko raz, nie stac mnie na takie testy bo test zakonczyl sie zerwaniem paska !OK Co do seryjnych osiagow to jak najbardziej sie zgadzam z tym co napisal Bigu. Najmniejsze przeklamania wg moich doswiadczen ma BMW C1.

Choc w jednym aucie moje 100 km/h licznikowe to wg GPS 118 km/h ;) i to dopiero jest przerabane bo bez GPS nie moge jezdzic przestawionym na pokazywanie predkosciomierza.

  • Sympatycy
Opublikowano

A mnie zdziwiło to, że z "zamkniętą" szafą "analogową" (milimetr do 180), komputer

pokazuje 172 !piwko . Oba urządzenia są elektroniczne i do dziś sądziłem,

że powinny pokazać to samo. Z GPS jeszcze nie sprawdzałem.

pzdr

Aaaa, zapomniałbym, jakie macie obroty silnika przy max. prędkości ?

U mnie jest to ok. 8000 czyli daleko od odcięcia (czerwonego pola).

Opublikowano

Teraz? A gdzies tak z 15 wdechow/minuta :P !OK !piwko ...

  • Sympatycy
Opublikowano
Teraz? A gdzies tak z 15 wdechow/minuta :P:lol: !piwko ...

Eeee, to nie może być w takim razie v-max tylko spokojny trucht :lol: !OK

pzdr

Opublikowano

Kurcze to bliżej ciągnika Lanz Bulldog. !piwko

szorstki masz jeszcze wolny zakres do czerwonego, więc teoretycznie mógłbyś pokombinować z przeniesieniem napędu.

Pytanie tylko - po co?

Wydaje mi się, z tych danych, które zamieścił dr.big, że Piaggio zasuwa i tak, jak dzikus.

Ciekaw jestem, czy gdzieś w czeluściach netu jest podobne zestawienie nt. przyśpieszeń i elastyczności tych sprzętów.

Vmax to w sumie mało wykorzystywany parametr, przynajmniej ja raczej tak nie cisnę.

  • Sympatycy
Opublikowano

Pisałem już gdzieś, że nie widzę sensu w najbliższym czasie majstrować

w celu poprawy osiągów. W zupełności mi wystarcza to co mam. Przyspieszenie

jest O.K. a z v-maxa nie korzystam.

Jedyna kwestia jaka mnie denerwuje, to telepanie singla, ale na to radą

jest jedynie drugi cylinder...

pzdr

Opublikowano

I znow "z pomoca" przychodzi "Scooter&Sport" !piwko ...

Przyspieszenia czysto dla ego kierowcy !OK ...

Przedzial 0- 50 km/h:

Gilera GP800 1,8s

Suzuki Burgman 650 1,9s

Honda Silver Wing 600 2,2s

Aprilia Atlantic 500 Sprint 2,2s

Gilera Nexus 500 2,2s

Piaggio X9 500 2,2s

Aprilia Scarabeo 500 2,2s

Aprilia Atlantic 500 2,3s

Piaggio Beverly 500 2,3s

Yamaha Tmax 500 2,3s

Peugeot Satelis 500 2,4s

Peugeot Geopolis 500 2,5s

Malaguti Madison K400 2,5s

Peugeot Geopolis 400 2,6s

Benelli Velvet 400 2,6s

Kymco Xciting 500i 2,8s

Peugeot Satelis 400 2,8s

Gilera Fuoco 500 2,8s

Kymco Xciting 500 2,8s

Suzuki Burgman 400 K7 2,9s

Suzuki Burgman 400 K6 2,9s

Suzuki Burgman 400 K3 2,9s

Suzuki Burgman 400 2,9s

Honda SW-T 400 3,0s

Opublikowano

Nie byłbym sobą, gdybym nie zapytał o zakres 0-100km/h.

Opublikowano

Tu takowego nie ma, jak znajde, to zapodam !piwko . Tez bym sie chetnie przyjrzal...

  • Sympatycy
Opublikowano

Przyspieszenia czysto dla ego kierowcy :P ...

Przedzial 0- 50 km/h:

Gilera GP800                     1,8s

Suzuki Burgman 650          1,9s

Piaggio X9 500                  2,2s

Honda Silver Wing 600        2,2s

Aprilia Atlantic 500 Sprint    2,2s

Gilera Nexus 500                2,2s

No to moje ego zostało połechtane :lol:

Piaggio X9 500 na trzecim miejscu !piwko Zaraz po takich tuzach jak GP 800 i AN 650 :lol: !OK

pzdr

BTW:

Mogłeś Bigu klasę 2,2 sekundy zacząć od X9 :lol::lol:

Opublikowano

Przyspieszenia czysto dla ego kierowcy :P ...

Przedzial 0- 50 km/h:

Gilera GP800                     1,8s

Suzuki Burgman 650          1,9s

Piaggio X9 500                   2,2s

Honda Silver Wing 600        2,2s

Aprilia Atlantic 500 Sprint    2,2s

Gilera Nexus 500                2,2s

No to moje ego zostało połechtane :lol:

Piaggio X9 500 na trzecim miejscu !piwko Zaraz po takich tuzach jak GP 800 i AN 650 :lol: !OK

pzdr

BTW:

Mogłeś Bigu klasę 2,2 sekundy zacząć od X9 :lol::lol:

Ciekawe jak te dane mają się do rzeczywistości. Szorstki próbowałeś stanąć na tzw. kresce z AN650 lub XP500 ? Chodzi mi o start do 50km/h czy 80km/h.

  • Sympatycy
Opublikowano

Nie próbowałem, ale nie wiem czy jest sens...

AN650 wiadomo że pewnie będzie szybszy a

T-Maxów nie tjungowanych w klubie chyba niema :P !OK

A jak jechaliśmy do mnie "na melinę", to spod świateł,

tylko niektóre T-Maxy były przedemną !piwko

Zresztą, czysta teoria zupełnie mi wystarcza :lol::lol:

pzdr

  • Sympatycy
Opublikowano

Zresztą, czysta teoria zupełnie mi wystarcza  :P  !piwko

No i przy tym pozostań. :lol::lol:

GP800 i SW600, w porównaniu z T-Maxem - zgoda.

Całą resztę, która uplasowała się przed T-Maxem zapraszam na test :lol:

Tylko, to już nie będzie pitu, pitu. Robimy prawdziwe zakłady. !OK

A jak chcesz nie "tjungowanego", to może uda się namówić Bogdana 201. Jego T-Max lepiej się zbiera niż mój. :lol:

  • Sympatycy
Opublikowano

No no, ciekawie zapowiadają się kolejne spotkania czwartkowe !piwko

Może jeszcze jakieś dziewcze będzie nas startować chusteczką ? :lol: !OK

Grzesiek, nawet bym nie śmiał ustawiać się w szranki z dwugarkowcami,

a juz z żółtymi to nawet przez łeb mi nie przeszło :P Zostaję zatem

przy "teorii".

pzdr

  • Sympatycy
Opublikowano

Może jeszcze jakieś dziewcze będzie nas startować chusteczką ?  ;)  !zorro

To niby tak?? Dobra, żartowałem z tymi wyścigami. ;) Tu mnie pokonałeś. :D:D

21089.jpg

  • Sympatycy
Opublikowano

Grzesiek, wiedziałem, ze znajdziesz adekwatny do tematu widoczek !zorro

Szacunek :D

pzdr

  • Klubowicze
Opublikowano

Prędkość wskazywana na prędkościomierzu, a ta rzeczywista w większości pojazdów sie różni i to o około 10% - zawsze licznik wskazuje więcej. Myślę, że to jest powodowane pewnymi względami bezpieczeństwa. Pojazd jedzie wolniej a kierowca usatysfakcjonowany ;) . Miałem kiedyś uszkodzony licznik w samochodzie i wskazywał 140 gdy jechałem 70 ale była frajda (zwłaszcza jak ktoś z boku na to spojrzał :D ), a poza tym jakie małe było zuzycie paliwa. Dużo zależy od wielkości założonych opon i ciśnienia w nich, ponieważ zmienia sie obwód koła, a prędkoścomierz jest podpiety pod skrzynię biegów albo na osi koła (niektóre jednoślady).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...