ptaku_1 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Witam Czy sa jakies znaczne roznice miedzy Majesty 400 z USA a Europa. Chodzi mi bardziej o wnetrze silnik/elektryka. Czy nie bedzie w przyszlosi problemow z serwisowaniem u nas takiej maszynki za wielkiej wody?
bogdan201 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Widoczne różnice to brak drugiej tarczy z przodu, dodatkowe odblaski po bokach, licznik podający dystans w milach oraz skala na prędkościomierzu. Więcej widocznych gołym okiem zmian nie dostrzegam. Lampa przednia pewnie też będzie dawać inną wiązkę światła nie tak jak w Europie asymetryczną tylko symetryczną ale tego pewien nie jestem.
Makrotek Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Roznica jest tylko w zegarach-mile, chociaz na predkosciomierzu sa tez kilometry-dodatkowych odblaskach, jednej tarczy z przodu, no i innego ze tak napisze "swiecenia swiatel z przodu" . Silnik i reszta sa te same. Co do serwisu nie widze zadnych problemow. Sam mam sztuke zza malej wody - Anglia. Ale jak chcesz byc pewnym for sure sure to najlepiej bedzie zorientowany Robson, gdyz posiada Majke made in USA.
ptaku_1 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 dzieki bogdan a nie wiesz jak z instalacja elektro i silnikiem i napedem, czy to bedem te same czesci.
bogdan201 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Napisz do Robsona ale nie sądzę żeby coś tam było zmienione w silniku czy instalacji. Czyżby znudziła się "ćwiarteczka" ?
Sympatycy szorstki Opublikowano 8 Września 2009 Sympatycy Opublikowano 8 Września 2009 Tak się zastanawiam, czy w związku z tym, że Amerykanie mają system calowy, w Polsce nie trzeba będzie używać nieco innych narzędzi ? Czy producenci motocykli, w USA sprzedają sprzęty z metrycznymi śrubami ? Mógłby to ktoś rozjaśnić ? pzdr
ptaku_1 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 Jeszcze jedno moze ktos sie orientuje ile mnie wiecej kosztuje zmiana koloru 2oo tzn pomalowanie wszystkich plastikow?
Administrator Artix Opublikowano 8 Września 2009 Administrator Opublikowano 8 Września 2009 Na pewno amerykanskie auta produkowane w wersji europejskiej czyli z normalnym licznikiem w km/h wszystkie gwinty, sruby maja calowe wiec pewnie moto tez to dotyczy robione na ich rynek. O hamerykanskich wersjach rodziwmej produkcji to juz nie wspominam.
Sympatycy orzech Opublikowano 8 Września 2009 Sympatycy Opublikowano 8 Września 2009 Nie ma innych zmian ponad to co napisał bogdan201, paski, rolki i inne pierdoły są te same co w "naszych".
Klubowicze robson Opublikowano 8 Września 2009 Klubowicze Opublikowano 8 Września 2009 Dokładnie jest , tak jak piszą poprzednicy. Żadnych gwintów calowych itp. wynalazków , no może trochę lepsze wykonanie , wiadomo rynek USA jest bardzo wymagający
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się