Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Ma być duży.....ale jaki


Szymek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Maxi. Już prawie koniec sezonu. Ja zrobiłem na moim moto 6 tyś km i stwierdzam, biorąc wszystkie za i przeciw że chcę MAxi. Chcę dodać, iz moto służył mi praktycznie do dojazdów do pracy a robię 38km w jedną stronę. Latem dochodziły jeszcze spore korki bo przeciskam się z półwyspu Helskiego w kierunku Trójmiasta. Jeźdzę Yamahą Diversion 900xj. Teraz zdecydowałem się na Maxi i chcę żeby był stosunkowo duży gdyż mam te 182cm wzrostu. W grę wchodzi pojemność od 400 cm3. Dlatego proszę Was o porady jaki wybrać bo nie mam doświadczenia w Maxi skuterach. Myślałem o Kymco Xciting 500 ale nie jeździłem więc trudno mi porwnać. Prosze o wszelkie przydatne informację. Pozdro.

Odnośnik do komentarza

Opcja szukaj.. i mi wyskoczyło przynajmniej 7 tematów spełniających twoje pytanie. Każdy odpowie Ci, że jego maxi jest tym jedynym. Skup się na kilku modelach i szukaj info dokładnie o nich. Najlepiej jest przejechać się i pooglądać, wsiąść zobaczyć.

Odnośnik do komentarza

uwielbiam wątki/posty zawierające egzystencjonalne "kupi czy nie kupić ? .... kupić, ale jaki ? " :):)whist Dasko nie gniewaj się za tą dygresję. Każdy z nas kiedyś miał ten problem whist (przyznaję się bez bicia - ja miałem :) ). Jak kupisz też się będziesz kiedyś z tego śmiał.

Zastosuj się do rady @phila - dobrze mówi, polać mu :):):)

Sorki za mały OT

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Prosze o wszelkie przydatne informację.

Tu masz pierwszą przydatną informację. Jak wszystko przeczytasz pytaj o szczegóły a napewno coś podpowiemy :)

Odnośnik do komentarza