biela Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Witam Powoli badam rynek maxi skuterów używanych w cenie 5-10 tys zł. Głównie nastawiam się na coś o pojemności powyżej 250cmm. Jak na razie faworytem jest kymco xciting 500 i Suzuki Burgman 400. Na które skutery jeszcze zwrócić uwagę, a które lepiej omijać szerokim łukiem? Cenię bezawaryjność, ale przebiegów dużych nie będę robił.
Carrea Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Omijaj wszystko Made in China Wszystko inne jest dobre w swojej klasie, są skutery przystosowane do dalekich tras, są też sportowe itp... Tutaj nikt złego słowa na swój skuter nie powie Powiedz do czego Ci ten skuter potrzebny? Jeśli dużych przebiegów robić nie będziesz to ja proponuję chociażby to co mam w avatarze czyli Nexusa, agresywny skuter Szybki, zwinny i znakomicie hamuje ale komfort jest tragiczny porównując go np. do SilverWinga
biela Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 do lajtowych przejażdżek weekendowych, czasami z pasażerem, chce coś sporego, wygodnego, w miarę jeżdżącego na trasie
Carrea Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 A więc Nexus odpada. Za ok 10tyś zł kupisz np. przyzwoitą X9 500 Spory i wygodny. Jeśli podoba Ci się Burgman 400 to zwróć też uwagę na Majesty 400 no chyba, że chciał byś coś co ma dwa cylindry na pokładzie?
obserwator Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Burgman 400 to jeszcze nie komplet wśród wyborów - ma kilka wersji od K1 do... chyba k9. Różnice potrafią być istotne (gaźnik-wtrysk, piękne zegary powyżej K2) mimo bardzo zbliżonego wyglądu. Idzie za tym jednak cena.
phil Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Witaj! Tak jak mówił przedmówca z powodzeniem mogę polecić x9. Są w bardzo dobrych cenach jeżeli weźmiesz pod uwagę cena/wyposażenie/rocznik. W X9 500 masz intercom, centralna nóżkę elektryczna, manetki grzane, spory bagażnik pod siodłem, komputer poza wskaźnikami. Zdecydowanie zrywna i szybka jednostka. Minusem może być krótkie siodło ale to już kwestia indywidualnego przymierzenia. Jeżeli chodzi o wygląd ... to tylu zwolenników co przeciwników - musi się po prostu podobać !
jack daniels Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Nie ma takiej opcji. Każdy egzemplaż misisz traktować indywidualnie. Możesz trafić na X o którym piszą w superlatywach, a okaże się kupą, a zarazem przypadkowo trafisz opisywaną kupę która będzie Ci wierna przez kilka dobrych sezonów. Do sqta jak do kobiety- musisz pokochać. Pozdrawiam J.D. P.S.Mój wierny Burger do oddania w dobre ręce(szczeóły na pm).
Patryk92 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 A możeby tak atlantic 500? Plusy: +bezawaryjność +niewielka ilość na naszych drogach +wygodna kanapa +mocny silnik +komputer pokładowy Minusy: -brak ASO w polsce (wysoki koszt części) -przewody akumulatora czesto śniedzieją (wystarczy przeczyścić) -możesz nie zmieścić 2 kasków pod siedzeniem
biela Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 chyba, że chciał byś coś co ma dwa cylindry na pokładzie? Obojętne, to mój pierwszy sprzęt więc na razie nie mam dużych wymagań Jeżeli chodzi o wygląd ... to tylu zwolenników co przeciwników - musi się po prostu podobać ! rzeczywiście jest specyficzny, przypomina mi się popularne jajo gsxf P.S.Mój wierny Burger do oddania w dobre ręce(szczeóły na pm). Czyli priv? A możeby tak atlantic 500?-brak ASO w polsce (wysoki koszt części) -przewody akumulatora czesto śniedzieją (wystarczy przeczyścić) -możesz nie zmieścić 2 kasków pod siedzeniem Jak pisałem przebiegów dużych nie będę robił to i w serwisie często bywać nie powinienem. Cene pewnie da się przeżyć. Oby tylko części w PL (te eksploatacyjne i popularniejsze) były bo nie chce za każdym razem sprowadzać pierdółek na zamówienie.
waszlo Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Silverwing 600 z pierwszego rocznika. Zmieścisz się w 9-10 tys., jest duży, wygodny, pojemny i idealnie nadaje się na jeżdżenie w trasy. A skoro przebiegi nie będą duże, to przeżyjesz spalanie poziomie 6,5-7 l na 100km A jak odkręcisz manetkę to burgi 400 i xciting będą mogły tylko oglądać Twoje super wyglądające tylne światła Że nie wspomnę o tym że jednak dwa cylindry, to dwa cylindry. W tej cenie nie dostaniesz t-maxa ani burgiego 650, więc nad czym tu się zastanawiać A tak poważnie- ja jak kupowałem skuter brałem pod uwagę burgiego 650, t-maxa, xciting, nexusa a kupiłem..... silverwinga-bo był to jedyny skut którego dostałem w miarę fajnym stanie i za niezłą cenę, a kiedy się przejechałem to zobaczyłem że jest zajebisty. A np. na Nexusa, na którego byłem napalony po przeczytaniu artykułów o nim, po przejechaniu się nim nie chcę nawet patrzeć, bo przy 183 cm wzrostu czułem się na nim jakbym jechał na chińskiej 50 (tarcie kolanami o kierownicę niemalże). Dlatego wydaje mi się, że musisz poczytać ogólnie całe forum, żeby dowiedzieć się jak wygląda kwestia awaryjności i kosztów, ale i tak finalnie pewnie kupisz po prostu to, co uda ci sie dostać w fajnym stanie za niezłe pieniądze. i będzie ci się dobrze na tym jeździło. A biorąc pod uwagę jakie padaki oglądałem zanim trafiłem moje Skrzydło, to wcale nie będzie tak łatwo Ci coś znaleźć
bogdan201 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Może nie będę tu oryginalny ale podpowiem tylko, że dwa cylindry to nie jeden. Obecnie jeżdżę Tmax-em od Yamahy, wcześniej jeżdziłem Majesty 250 . Miałem okazje też przejechać się YP400 i AN400. Różnica pomiędzy jedno a dwu cylindrowcami jest ogromna. Wibracje w singlach jak dla mnie są największym minusem takich pojazdów, poza tym dzwięk silnika w twinie jest przyjemniejszy. Najśmieszniejsze są bujające się na dziurach wydechy w skuterach w których silnik nie jest na stałe przymocowany do ramy Dodatkowo przy moich długich nogach na Tmax-ie czuje się bardzo dopasowany do tej maszyny, mogę podczas jazdy wyciągnąć nogi i nie cierpieć z tego tytułu. Na postoju spokojnie mogę postawić całe stopy na asfalcie. Jak usiadłem na AN400 to przez moment doświadczyłem jak czuje się kobieta na fotelu u ginekologa tak jest tam nisko, że kolana miałem prawie wyżej jak biodra. Pozdrawiam
marecki Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Różnica pomiędzy jedno a dwu cylindrowcami jest ogromna. Wibracje w singlach jak dla mnie są największym minusem takich pojazdów, poza tym dzwięk silnika w twinie jest przyjemniejszy. Najśmieszniejsze są bujające się na dziurach wydechy w skuterach w których silnik nie jest na stałe przymocowany do ramy Dodatkowo przy moich długich nogach na Tmax-ie czuje się bardzo dopasowany do tej maszyny, mogę podczas jazdy wyciągnąć nogi i nie cierpieć z tego tytułu. Na postoju spokojnie mogę postawić całe stopy na asfalcie. Jezdzilem przez dwa sezony YP400 a teraz smigam t-max'em i zgodze się ze wszystkim co napisał przedmówca z wyjątkiem dzwięku, uważam ze ypka miala przyjemniejszy dzwięk - ale nie dzwięk czyni dobry skuter ypka ma tez duzo wygodniejsze siedzenie
leszek_krakow Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Mam podobny problem, ale rozważam jeszcze Hondę HELIX, co prawda już nie produkowana, ale z dobrymi "referencjami". Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z Burgim 400 K2 i Hondą HELIX - co wybrać?
Lucjan73 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Witam, tak się składa że miałem oba modele. Suzuki napewno bardziej nowoczesny,pojemniejszy schowek mocniejszy silnik , szybszy mój akurat nie pił oleju, ale zakup używki to naprawde loteria - poszukaj sobie na forum były naprawde dziwne przypadki po "okazyjnych zakupach" Helix - co tu pisać skuter legenda- silnik nie do zajechania, legendarna wręcz trwałość i niezawodność, wygląd - rzecz gustu, osiągi i hamulce niestety tylko przeciętne (jak na dzisiejsze czasy) Polecam przymiarke do jednego i drugoego, ja miałem problem w Helixie z bolącymi plecamy a inni uważają Helene za wzór ergonomii, każdemu widać pasuje coś innego Szkoda że nie szukałeś troche wcześniej ja sprzedałem swoją Helene za bezcen - niestety takie czasy
Gość Mrozu Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Warto abyś się poprostu poumawiał z kolegami z Wawy i przymierzył do kilku różnych skuterów. Jak masz ochotę to możesz wpaść do mnie pod prace na bemowie jak skończę pracę i się przymierzysz np. do yp250.
vindzior Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 jak masz czas to wpadaj do jaworzna to mogę ci przedstawić helixa, yp 250, scarabeo , bewerly ,burgiego 250, piaggio x9, sym joyraid, i pare innych zapraszam
leszek_krakow Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Lucjan73, dzięki za info, faktycznie szkoda że wczęnisej nie szukałem !scooter Rozum mówi - Burgman, serce - Helka !OKK vindzior - czy ja też mogę liczyć na "przymiarki" !OKK?
vindzior Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Lucjan73, dzięki za info, faktycznie szkoda że wczęnisej nie szukałem !scooterRozum mówi - Burgman, serce - Helka !OKK vindzior - czy ja też mogę liczyć na "przymiarki" !OKK? no baaaaa helixa, x 9i yp 250 na 100% bo są w rodzinie na reszte musimy się umówić mój nr 664460331 reszta stoi u kolegi ma też do sprzedania byrgmana 250 były właściciel z burgmania " bemol 77" musiałem adres usunąć ale wyśle na pm jak ktoś chętny
tomwiech Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 No muszę potwierdzić że vindzior ma racje co do gościa którego polecił sam u niego kupiłem maszyne jak również serwisowałem i serwisuje Polecam ! (gość ma wiedze o skutrach )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się