Sympatycy siemik Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Sympatycy Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Lubie takie opinie-4,9l.na sto km. Mój pali miedzy 4,5-6.5l.na sto km.Kłamał bym gdybym napisał że pali mi 5l. lub 6l. na sto km. spalanie przecież zależy od sposobu i techniki jazd a przecież nigdy nie jeździ się tak samo.Pozdrawiam tych co zawsze ich kochane palą tyle samo
Klubowicze Wrzonio Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Klubowicze Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Moja SW nigdy nie spaliła więcej niż 4,9/100.Pozdrawiam Trebor !OK To by znaczyło że Trebora egzemplarz pali jeszcze mniej. Najbardzej oszczędna technika jazdy to 50% drogi jechać drugie 50% pchać . Ale skoro tak jest to trafiłeś na super egzemplarz. Gratuluję. !OK
waszlo Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Szukam motocykla z zasiegiem 600km na baku. Ktos zna? !OK Nie standardowo, ale akcesoryjnie znam: http://www.touratech.com/shops/001/advance...4065c0c&x=0&y=0 Największy zbiornik jaki udało mi się przyuważyć ma 45 litrów!!! !OK Myślę że taki powinien ci spokojnie wystarczyć-teraz nie zostaje Ci nic innego, jak tylko kupić odpowiedni motocykl i zbiornik
Geni Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 XT600 lub TT600 ze zbiornikiem 45L mogłaby machnąć i 800km w jednym przelocie. Szkoda tylko, że jeździec mógłby tego nie wytrzymać !OK .
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Z tymi 600 to troche zartowalem Ale tak 300km mozna spokojnie wysiedziec na SW, zwlaszcza przy przelotowych 120-130km/h. Gdyby sie dalo zrobic Tuning zbiornika(lub zuzycia ) to byłby cud miód. Pracuje wlasnie nad takim rozwiazaniem: obnizenie zuzycia i dodatkowy zbiornik. -- Michal
jacek.olo1 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 No to widze że moje spalanie jest w normie !scooter ale zastanawia mnie taka sprawa czy jest możliwość np. wgrania jakiegoś nowszego softa do komputera żeby tak jak w samochodach zwiększyć moc albo odwrotnie zmniejszyć moc a tym samym dawkę paliwa.....
misioooo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 jacek najprościej to opanować chęć odkręcania manetki albo jakiś dzyndzel na założyć, aby uniemożliwiał/przypominał, co by nie kręcić za mocno !scooter
jacek.olo1 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 te moje rozważania o tuningu to tylko takie hipotetyczne bo jak mam czym przycisnąć to czasami jest mi trudno się powstrzymać że by troszeczke poczuć tej adrenalinki a co do spalania jak bym chciał żeby mi skut mało palił to dalej bym jeździł malutkim chińczykiem !V
mxmichal Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 witam, nie chce zakładać nowego tematu a mocno poszujukje FJS'a i mam pytanie do zorientownych w temacie czy przez wszytkie lata produkcji były jakieć modernizacje tego sprzętu ( techniczne lub wizualne ) ? Dzięki za pomoc
Lucjan73 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 witam, nie chce zakładać nowego tematu a mocno poszujukje FJS'a i mam pytanie do zorientownych w temacie czy przez wszytkie lata produkcji były jakieć modernizacje tego sprzętu ( techniczne lub wizualne ) ? Dzięki za pomoc Witam, wizualne zmiany to napewno zmiana "kokpitu" na czarny i sposobu zamykania schowków - szczególnie prawy w starszych modelach szwankuje . Nie pamiętam dokładnie od którego roku wprowadzono te zmiany. No i napewno SW 600 od pewnego momentu ma montowany ABS. Nie wiem czy jest to potwierdzone naukowo ale mój SW i kolegi Trebora pochodzące z 2008 roku zużywają trochę mniej paliwa
mxmichal Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 witajcie, nie bardzo wiedziałem gdzie podpiąć sie z tematem , ale do rzeczy, na portalu "motogen" został wydany test FJS600 jako motocykla używanego - myśle ,że warto przeczytać ( i skomentować) : KLIK
Administrator Artix Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opis troche ni jaki. Niby nie ma sie do czego czepiac ale tez nie porywa. Zabrakło czegos w tym tekscie. Np ile paliwa wystarcza zeby przejechac 200 metrow ? Ja wiem i Orzech wie !!! TYLE ILE W TOREBCE a sciagniecie paliwa rurka od stelaza namiotu na zasadzie pipety jest pracochlonne.
michu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Siemka U mnie wychodzi spalanie 6 L Powiem tak : po pierwszej przejażdżce S.W zakochalem sie i dalej jestem zachwycony !OKK P.S Zacna Marka !V !OK
upiór Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 No tak ZACNA lubi ten temat paliwa . Napiszę tak do 100 km/h pali mało a po przekroczeniu 100 km/h lubi łyknąć . Przecież dwa garnki i do tego ZACNA marka kochani na wodzie to tylko wielbłądy śmigają , a i to nie zawsze . Tak tak Michale ZACNA Marka !OK !V .
czaro69 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Moja Zacna pali ok. 5,5 litra na 100 km na trasie.Prędkości raczej dozwolone na drodze ekspresowej
rudy_56 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Trasa Kraków-Suwałki wyrobiłem się ciut poniżej 5 litrów, ale pogoda była kiepska to i prędkości raczej w okolicach 90-120. Tydzień później szybki przelot trasy do Białegostoku okolice 160 i więcej na liczniku to już trzeba dodać te 2 litry
Sympatycy emiksik Opublikowano 4 Maja 2011 Sympatycy Opublikowano 4 Maja 2011 Jak czytam 4,13 : 4,30 : 5,10 to zastanawiam się jak to możliwe. dla mnie 6,5 to standard (nie mówiąc o maxie 9 litrów -160 km na pełnym baku,dwie osoby plus kufry)
magart Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 A u mnie standard to obecnie 5,2-5,4 (na "pulleyach"). Nie jeżdżę 0/1. Ktoś kiedyś wspominał na forum, że starsze roczniki SW palą więcej - ile w tym prawdy ?
grigio70 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 u mnie spalania wychodzi 5 lit. bo jeszcze docieram , ale juz niedlugo !vampire
Anubis Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Odkopuję trochę trupa ale mam pytanko. Dzisiaj będąc w jednym z komisów usłyszałem opinię że FJS400 do prędkości 140 KM/h przyspiesza dokładnie tak samo jak FJS600. Dopiero powyżej 140 Km/h 600-ka zaczyna odjeżdżać. Prawda to, czy jakaś ściema? Moim zdaniem ściema ale chciałem się upewnić. Dziwnym zbiegiem okoliczności mieli tylko 400-ki .
Lucjan73 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Prawda, różnica jest prawie niewyczuwalna. Oczywiście V -max 600 jest nieco wyższy.
Anubis Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 No to zaskoczyłeś mnie pozytywnie, a jak w takim razie wygląda różnica w spalaniu pomiędzy 400 a 600? Czy jest sens kupować 400 ze względu na to że będzie mniej paliła, czy różnica będzie tak znikoma że lepiej iść w 600-ke i mieć te parę kucy więcej do wyprzedzania?
@ndrzej Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 to ja też się dołączę: na trasie, przy delikatnej jeździe: 5,2 l/100km na mieście przy delikatnej jeździe: 6,2 l/100km namieście przy normalnej jeździe: 6,5-6,8 l/100km dodam, że delikatna jazda jest tylko po mokrej nawierzchni. na suchej nawierzchni nie jestem w stanie jeździć delikatnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się