Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco na świecie


Gość bogdi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • misioooo

    19

  • marcin62

    6

  • Szymek

    6

  • czaro69

    6

Top użytkownicy w tym temacie

Dodaj jeszcze modele:

Downtown 300

Xciting 250/300 (jest tylko 500)

Xciting 500R (ten nowy, z podwójnym reflektorem z przodu)

Grand Dink 250 (już nie ma w PL)

People S 300 (jest tylko 250 w PL)

Bet&Win 250

I mnóstwo modeli 50ccm

Można by tak wymieniać w nieskończono?ć chyba :lol:

Odnośnik do komentarza

Chcialem wczoraj obejrzec People 250, podjechalem wiec do Warszawskiego importera na Wale Miedzyszynskim i dowiedzialem sie, ze.... nie bedzie juz zadnego sqta powyzej 50cc do konca roku. LOL

Pierwszy raz mialem okazje przyjzec sie z bliska produktom marki Kymco i musze stwierdzic, ze w moim odczuciu jakosc wykonania stoi na bardzo niskim poziomie.

Slaba jakosc plastikow, Ľle spasowane, gibajace sie klamki hamulcow.

Porownuje to do mojej Gilerki i Silver Winga znajomego i dochodze do wniosku, ze przed Kymco jeszcze dluga droga do bycia powazna konkurencja dla Europejskich czy Japonskich maszyn.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Pierwszy raz mialem okazje przyjzec sie z bliska produktom marki Kymco i musze stwierdzic, ze w moim odczuciu jakosc wykonania stoi na bardzo niskim poziomie.

Slaba jakosc plastikow, Ľle spasowane, gibajace sie klamki hamulcow.

Porownuje to do mojej Gilerki i Silver Winga znajomego i dochodze do wniosku, ze przed Kymco jeszcze dluga droga do bycia powazna konkurencja dla Europejskich czy Japonskich maszyn.

Nie b?dĽ taki pewny tej Gilerki, jeszcze nie raz Cie zaskoczy. Liczy się stosunek CENA/JAKO|Ć - Gilera tutaj cienko wypada.

Co do opinii o Kymco, to może plastiki i jako?ć lekko odbiega, ale gwarantuje Ci, że Kymco Vitality przejedzie więcej kilometrów bez awarii niż Twoja "Gilerka". Dodatkowo zamów sobie jaki? plastik. Wówczas pokochasz Kymco za szybki dostęp i realizacje zamówienia (a na Gilerkę poczekasz i poczekasz, poczekasz...). Poczytaj inny w?tek o dostępno?ci pojazdów z grupy PIAGGIO i dopiero się zastanów nad dostępno?ci? maxi Kymco. Wszyscy importerzy bali się kryzysu a skutki s? teraz odczuwane. Zbyt asekuracyjnie ocenili rok 2009 i się przeliczyli.

Odnośnik do komentarza

Zbyt długo siedzę w temacie skuterów żeby mi wmówić, że jakie? Vitality przejedzie więcej kilometrów niż Runner 50SP.

Ja nie chcę wkładać kija w mrowisko ponieważ tutaj jest wiele użytkowników pojazdów KYMCO ale mimo to powiem co o tym my?lę.

Dobra jako?ć nigdy nie idzie w parze z dobra cen?.

Czytaj?c to forum natrafiłem na ciekawe powiedzonko:

,,Każda sroka swój ogon chwali''

Pamiętam jak na Polski rynek wchodziły chińskie skutery i przeważnie ich posiadacze próbowali na umór wmówić wszystkim, że s? super bezawaryjne, szybkie i w ogóle...,

a i tak każdy wiedział co to za wynalazki. Mało tego, już je porównywali do Piaggio, Suzuki itp...

Na tym forum widzę duże podobieństwo bo już w którym? temacie zaczęła się próba porównania Xcitinga do T-Maxa.

Z pełnym szacunkiem dla użytkowników KYMCO ale dla mnie Xciting wygl?da jak jaka? niedorobiona kopia T-Maxa.

Silnik T-Max'a to unikatowa konstrukcja która ujrzała ?wiatło dzienne dobre kilka lat temu, a silnik Kymco to nic specjalnego jak na owe czasy i tyle.

Widziałem oba pojazdy na żywo także nikt mi nie zarzuci, że komentuję co? czego na oczy nie widziałem.

To, że czę?ci do KYMCO s? od ręki, a do Piaggio trzeba czekać nie jest dla mnie żadnym argumentem. Kupuj?c w Polsce Poloneza też dostaniesz czę?ci od zaraz ale w przypadku Ferrari już by? musiał czekać.

Chyba jako?ci obu pojazdów nie muszę do siebie przyrównywać prawda? :lol:

Odnośnik do komentarza

He, he, kolega pojechał po bandzie !OKK

A propos my?li technicznej. Mam wła?nie rozebrany silnik LEADER 180ccm. Szmaciarz poprzedni wła?ciciel nie zmieniał oleju i zatarł... główkę korbowodu. Wynalazek diabła - żadnej tulejki, żadnego łożyska igiełkowego. Metal trze o metal, a z tyłu polewa to olej specjaln? dysz?... No ja bym tego nie wymy?lił, a chłopaki z Piaggio i owszem...

A propos małych silników piaggio 50ccm 2T - napęd pompy oleju paskiem, pękaj?cym w najmniej spodziewanym momencie i silnik zatarty. I parę innych opowie?ci też by się znalazło.

Pozdrawiam i więcej umiaru życzę. Piaggio to nie ferrari, kymco nie poldolot.

Marcin S.

Odnośnik do komentarza

Kolego a czytałe? dokładnie starsze posty o Xcitingu? Sprawozdanie z przegl?du I-go i... W ?rodku s? czę?ci m.in. KTMa. Czyli badziewie jak nic :)

To, że starsza konstrukcja silnika dla mnie jest na plus - łatwiej z serwisowaniem (jakby było potrzebne) i większo?ć warsztatów sobie z tym poradzi, a nie jakie? unikatowe wynalazki, w przypadku których nieraz trzeba setki kilometrów do dobrego mechanika jechać ;-)

Co do 50ccm. 10tys km najeĽdziłem w każdych warunkach (również zima!) na Kymco małym i... JeĽdzi dalej. Leję olej, paliwo, robię przegl?dy wg zaleceń producenta i nic się nie dzieje. Chińczyki statystycznie padaj? po 5-7tys km i wtedy często się serwis odwiedza już :-) Kolega M@rkiz na swoim "starego typu ze starym silnikiem na gaĽniku" Grand Dinku ponad 20tys już nakręcił i też zero jakichkolwiek awarii - tylko przegl?dy, paliwo i czę?ci eksploatacyjne...

Od plastików się odczep może ;-) Dwie gleby parkingowe i nawet jeden nie pękł. Piaggio - fajne jest. Zwłaszcza "maluszki" 50ccm - made in china i awaryjno?ć tylko ciut niższa niż rodowite baotiany i inne - wszystkie 50ccm 4-ro suwy Piaggio s? w chinach robione, a nie w fabrykach Piaggio. Kymco ma własn? fabrykę, sporo czę?ci bierze od producentów takich jak wspomniany KTM i kontrola jako?ci jest b. wysoko u nich !OKK

Że można cen? walczyć - inna sprawa. Ty my?lisz, że kupuj?c T-Maxa za 40tys pln płacisz za jako?ć? Ja Ci ?miało powiem, że minimum 20tys z tego to opłata za znaczek Yamahy. Pogoogluj sobie i poszukaj cen skuterów "z fabryki", choćby orientacyjnych. Chińszczyzna do ?mieszne pareset $ kosztuje, Kymco, Yamaha, Suzuki etc - nieco więcej, ale też znacznie poniżej 15tys pln na polskie. Kymco walczy cen?, bo z tego co znalazłem oni bezpo?rednio sprzedaj? importerom na dany kraj. Czyli taki np. Motorland w Polsce bierze "z fabryki". Takie marki jak Yamaha, Suzuki etc. maj? swoich ?wiatowych importerów i im sprzedaj?. Ci potem odsprzedaj? dalej na np. Europę wschodni?, zachodni? USA etc. I dopiero Ci do lokalnych (czyt. krajowych) importerów - oczywi?cie każdy chce na tym zarobić :lol:

Czy chwalę swój ogon? Jak najbardziej! Bo sprawdzony i za tak? cenę bezkonkurencyjny! Koniec kropka. Jak kto? chce Yamahę - nie powiem mu, że jest do bani, że Kymco lepsze. Jedynie zwrócę mu uwagę, aby pomy?lał za co płaci.

Co do technologii - Czytałe? o nowym silniku G5 Kymco? Ich własna konstrukcja. Z pojemno?ci 30ccm wydusili 33KM (tyle co np. Yamaha Majesty 400ccm) - zatem i dział rozwoju technicznego też maj? własny !OKK I to jest qrde unikatowa konstrukcja, a nie 2 gary w T-Maxie, które już niemal 10 lat maj? :)

P.S. Proszę traktować te wypowiedzi tylko i wył?cznie jako moj? opinię. I to z lekkim przymrużeniem oka ;-)

Acha - jeszcze CENA/JAKO|Ć... Suzuki Burgman i jego awaryjno?ć... Użyj szukajki :-)

Odnośnik do komentarza

Może za ostro pojechałem, ale siedz?c od paru miesięcy na serwisie KYMCO, PIAGGIO, GILERA, widzę co przyjeżdża i w jakim stanie i co się z nimi dzieje.

Każdy napewno ma swoje zdanie i swoje wnioski. Nie ma co się spierać. Sama Gilera jest fajnym skutem, nie powiem. Ale na 20 Vitality wraca 1-2 po jakim? czasie, na 5 Runnerów wraca 1. Procenty każdy umie liczyć. Poprostu mniej się sprzedaje nowych Runnerów (przynajmniej na naszym rynku, zamożno?ć ludzi się liczy). St?d moja opinia.

Co do Kymco 50ccm to kolega misioooo może się wypowiedzieć. Wkońcu długo jeĽdził Bet&Win-em.

Ale podsumuję - na awarie wpływ ma użytkowanie pojazdu i nie ma reguły na awaryjno?ć, choć w przypadku pojazdów chińskich reguła to jako?ć wykonania.

Niech każdemu jego skuter służy jak najdłużej i bezawaryjnie.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Kolega M@rkiz na swoim "starego typu ze starym silnikiem na gaĽniku" Grand Dinku ponad 20tys już nakręcił i też zero jakichkolwiek awarii - tylko przegl?dy, paliwo i czę?ci eksploatacyjne...

Stan na dzis ponad 33.000 km... i OK.

Odnośnik do komentarza

Mam B&W 125, najechane 53 tkm i szybko wzrasta. Użytkuję go wył?cznie do jeżdzenia po Warszawie. Tak więc warunki niezbyt korzystne. Niemniej jednak materiały eksploatacyjne wymieniam regularnie. Spalanie 2,5-3 ltr/100 km. Ogólnie wychodzi bardzo tania eksploatacja przy dobrej jako?ci.

P.S.

Powiedziałem sobie że zamienię na Xcitinga jak go zajeżdzę. Ni cholery się nie da.

:lol:

Odnośnik do komentarza

Bierut to się zamieńmy :lol: Ty zajeĽdzij 50ccm, a ja potestuję 125ccm we Wrocławiu - tu same remonty i drogi takie, że co miesi?c sprawdzam zawieszenie, ale jako? nic nie chce się popsuć :D Jakby nawalił solidnie to może żona przyspieszyła by zakup nowego, większego sprzęta :lol:

Niestety - Xcitingów brak... Następne najwcze?niej kwiecień 2010, bardziej możliwe, że czerwiec...

Odnośnik do komentarza

50 cm na warszawskie artelie (typu trasa łazienkowska czy siekierkowska) jest za słabe i za wolne jest. Dlatego nabyłem 125 cm. To był strzał w dziesi?tkę. A co do Wrocławia to znam te drogi doskonale. Jelenia G. to miasto a Dolny |l?sk region sercu mi bliskie.

Co do dostępno?ci Xcitinga lub Downtowna też już pisałem w podobnym temacie.

W przyszłym roku i owszem ale zgodnie z Motorlandem modele w 2010 maj? być znacznie droższe. No cóż zobaczymy. Na razie Euro spada. Być może będ? to modele po liftingu (takie jak teraĽniejsze Xcitingi R np. we Włoszech.

Odnośnik do komentarza

Posiadam Kymco Xciting 500 od sierpnia 2007.

Jestem z niego bardzo zadowolony.

Przy zakupie kierowałem się wygl?dem jak również starałem się dużo dowiedzieć na temat serwisowania i ewentualnej awaryjno?ci. Owszem, pierwsze modele posiadały "choroby wieku dziecięcego" ale zostały one sprawnie usunięte przez importera. Mój egzemplarz już był pozbawiony wszystkich wad. (przedostatni model z gaĽnikiem i lusterkami z kokpitu)

Życzyłbym innej konkurencyjnej marce aby nie posiadała już "chorób wieku dziecięcego"... hmm, mimo wypuszczania na rynek co roku x-kolejnego modelu.

Zaznaczę, że Xciting nie wzi?ł nigdy ani grama oleju. Wielu użytkowników może mi tylko pozazdro?cić...

W życiu też nie kupiłbym podobnego maxi za ponad 40 tys. zł... ZGROZA !!!

No... O.K. nowocze?niejsze rozwi?zania, ale dla tych co maj? dużo "bejmów" i nie wiedz? co z nimi robić.

Skutery Kymco maj? bardzo dobry stosunek CENA/JAKO|Ć ! Dlatego następny maxi też będzie KYMCO: powoli szykuję się (ech, takie moje małe marzenie) na przetestowanie nowego KYMCO: MYROAD 700, hmm... może już na przyszły sezon, kto wie ??? Oby...

Niestety - Xcitingów brak... Następne najwcze?niej kwiecień 2010, bardziej możliwe, że czerwiec...

Hmm... może więc znajdzie się kto? chętny by kupić pod koniec roku, lub na wiosnę, używanego przez 3 sezony w idealnym stanie mojego Xcitinga 500 ? My?lę, że dogadamy się co do ceny, znajdzie się też kilka ciekawych gratisów !

Ogłoszenie wkrótce... a na razie -?migam dalej...

Odnośnik do komentarza

Ja dzisiaj odbieram swoje Kymco z przegl?du na 6kkm i będę jeĽdził dalej. Na razie - pukpuk - wszystko :lol: . Wybrałem ten model głównie ze względu na cenę i jeżeli taki stosunek cena/jako?ć się utrzyma to nie będę miał nic przeciwko temu, żeby znowu kiedy? kupić skuta tej marki.

Odnośnik do komentarza

Absolutnie nie mowie, ze Kymco jest zle pod wzgledem technicznym.

Moze modele powyzej 50cc sa lepiej poskladane niz 50-tki.

Sam uwazam, ze Xciting to swietny sprzet.

Tylko, ze ja kocham wloski styl. Vespy, nexusy, gp 800 maja to cos w sobie czego Kymco brakuje.

Odnośnik do komentarza
He, he, kolega pojechał po bandzie :lol:

A propos my?li technicznej. Mam wła?nie rozebrany silnik LEADER 180ccm. Szmaciarz poprzedni wła?ciciel nie zmieniał oleju i zatarł... główkę korbowodu. Wynalazek diabła - żadnej tulejki, żadnego łożyska igiełkowego. Metal trze o metal, a z tyłu polewa to olej specjaln? dysz?... No ja bym tego nie wymy?lił, a chłopaki z Piaggio i owszem...

A propos małych silników piaggio 50ccm 2T - napęd pompy oleju paskiem, pękaj?cym w najmniej spodziewanym momencie i silnik zatarty. I parę innych opowie?ci też by się znalazło.

Pozdrawiam i więcej umiaru życzę. Piaggio to nie ferrari, kymco nie poldolot.

Marcin S.

Ależ oczywi?cie, że by się znalazło. Słyszałem już o wadach fabrycznych w postaci

gn?cego się amortyzatora w Gilerach i paru innych opowie?ci wyssanych z palca.

Konstrukcja dozownika oleju napędzanego poprzez pasek w Piaggio jest z przed 20lat i

do dzi? jest instalowana w niezmienionej formie. Oczywiste jest, ze pasek trzeba

regularnie wymieniać tak jak olej i inne podzespoły które szybko się zużywaj? by

unikn?ć awari silnika.

@misioooo nigdzie nie napisałem, że KYMCO to badziew i wcale tak nie my?lę.

To, że starsza konstrukcja to dla mnie nie zaleta bo gdyby każdy tak my?lał to

technika zatrzymała by się w miejscu i jeĽdzili by?my pojazdami na parę choć i

taki scenariusz może się powtórzyć.

Oczywi?cie, że płacę za markę która jest wyznacznikiem jako?ci co na pierwszy rzut

oka widać ale nie tylko. Piaggio to firma z wieloletnim stażem, bogat? Histori? i nikt

jej nie zarzuci, że robi? co? na odwal. Ich skutery maj? styl który rozpozna każdy

miło?nik skuterów. Historię KYMCO można w kilku zdaniach opisać bo jej reszta należy

do Hondy z pod której ,,wypłyneł?'' marka KYMCO.

KYMCO konkuruję z innymi markami głównię cen?.

Jestem ciekawy jak by wygl?dała sprzedaż pojazdów ze stajni KYMCO podczas gdy ich ceny

oscylowały by na poziomie cen Yamahy etc.

Z 30cc 33KM? czy aby na pewno nie z 300cc?

Owszem jest to dobry postęp technologiczny ale podczas gdy KYMCO próbuje wydusić

parę koni z mniejszego jednogarowego silnika Piaggio wprowadza do produkcji skutery z

ciekaw? konstrukcj? typu MP3 z silnikami HYBRYDOWYMI, a pod mark? Gilera powstaje potwór

z silnikem 900cc który zostawi konkurencję bez szans na do?ć długi czas.

Je?li chodzi o Burgmana to wyprzedził technologicznie obie marki ponieważ jego silnik to

prototyp Diesla który jeĽdzi na benzynę ale i jednocze?nie na olej :lol:

@prodzyn

No niestety w Polsce nie każdego stać, żeby kupić dwusuwowy motorower za ponad 10ty? zł.

Szczerze mówi?c to nie chciałem tego wszystkiego pisać bo pamiętam, że na ,,mniejszych''

forach zawsze każda próba porównania skuterów Chińskich lub Tajwańskich kończyła się niezł?

rozwałk? z kompletem niecenzuralnych wyzwisk wszak ?rednia wieku użytkowników tego forum

jest większa także pozwoliłem sobie.

Odnośnik do komentarza

Ooo, ale "piesn pochwalna" Piaggio :lol: . Po prostu "oda do Piaggio" :lol: . Jezdzilem juz kilkoma modelami tego producenta i jakosc wykonania w niektorych modelach wola o pomste do nieba. Nie wiem czy monterzy w fabryce wypili za duzo wina na sjescie czy po prostu im sie nie chcialo :D ?

Nie jestem mechanikiem, wiec nie bede dyskutowal na temat mechaniki pojazdu, ale jako potencjalny klient mam prawo sie lekko zastanawiac kiedy np. nawet pojazdy testowe pouzostawione na noc pod chmurka, po paru tygodniach zaczynaja rdzewiec :) . I niech nikt mi nie wmawia, ze to byly poszczegolne egzemplarze. Do zauwazenia w niektorych modelach Piaggio i Gilery...

PS. Ogladalem tez dosyc doglebnie Gilere GP800 -> niby topowy model, ale jakoscia wykonania to ona akurat nie powala :D ...

Odnośnik do komentarza

Tak, 33KM z 300ccm, zero zeżarło się, ale zero to nic więc różnicy nie ma :lol:

3 sztuki Piaggio X7 ogl?dałem z bliska i dokładnie... Niby fajne, ale jako?ć przeł?czników jak dla mnie - porażka.

I Kymco 50ccm też jest bardzo solidnie złożone. U mnie po 11tys km nadal nic nie trzeszczy i wszystko ładnie do siebie pasuje tak jak powinno :lol:

Po zimie wydech troszkę zacz?ł łapać korozję. Reszta tak zakonserwowana, że nawet ta sól i inne chemikalia z dróg tego nie ruszyły :D

Ja osobi?cie Suzuki nie kupię... W 650 co? nie tak z przekładni?, większo?ć tak jak pisałe? jeĽdzi na paliwo + olej - co to za upgrejd? To mój dwusuw tak jeĽdzi, hehe ;-)

Yamaha - bardzo chętnie. Tylko cena! Moim zdaniem nie warte tej ceny... Wierz mi - szukam skuta dla siebie i bardzo wiele ich ogl?dałem dokładnie. Wcale yamaha nie jest lepiej niż Kymco poskładana w większo?ci wypadków.

Honda - to najchętniej zakupiłbym (choćby Silvera 400ccm)... Ale - cena! Zaporowa w stosunku do innych porz?dnych marek (Kymco, Aprilia, Piaggio).

Jak Xcitingów nie będzie - to na chwilę obecn? ku Piaggio Xevo się skłaniam (250ccm - cena znowu blokuje!) i dlaczego? Nie bo lepszy etc. Moim zdaniem równie niezawodny co Kymco, honda, yamaha,... Ze względu na design oraz na pakowno?ć schowka :-) Żona stwierdziła, że na weekend by się zapakowała chyba!

Grunt, że jest konkurencja i jest z czego wybierać. Ja się cieszę, że Kymco istnieje i ma tak? politykę, a nie inn? :D

Odnośnik do komentarza

Nigdy nie dojdziemy do consensusu. Jak kto? kocha włoszczyznę (podobno najlepsza tylko do zupy) to tak już zostanie, jak kto? tajwana to też... Wydaje mi się, że wszystko jest uzależnione od konkretnego modelu.

Odnośnik do komentarza

Witam, ostatnio rozgl?dam się za skuterem dla żony. Szukam czego? do 50 cm w stylu "retro" . Znalazłem w necie info na temat nowo?ci ze stajni Kymco model Like 50 2T. Cena przystępna 6900 zł, kuferek w standarcie. No cóż trzeba zobaczyć na żywo, okazuje się że jest w salone we Wrocławiu jedna sztuka LIKE Pojechałem na oględziny. Pierwsze wrażenie - pozytywne, sylwetka ciekawa, proporcjonalna. Niestety detale - porażka, plastikowa podłoga żle spasowana, manetki z twardego nieprzyjemnego plastiku, generalnie wykonczenie słabe :rolleyes: Obok stały dwie Vespy LX 50 czerwona i czarna. No cóż już wiem co bym chciał dla szanownej małżonki. Vespa kosztuje 10900 zł. różnica w cenie jest spora ale chyba warto, styl, prezencja Vespy naprawdę w poruwnaniu do Kymco o klasę lepsza VESPA Oczywi?cie brałem pod uwagę jedynie walory estetyczne i jest to moja prywatna opinia !scooter

Odnośnik do komentarza

Pomiędzy Like a Vesp? - wybrałbym też Vespę !scooter Jest jeszcze taki wynalazek jak Sym Mio - mojej lubej się baaardzo podoba. Na żywo nie ogl?dałem niestety, ale kto? gdzie? kiedy? napomkn?ł, że bardzo dobrze wykonany jest. Taki retro i do tego oryginalny!

KLIK - Sym Mio

P.S. Fakt faktem ja jako chłop w mniejszym stopniu patrzę na walory estetyczne i wykończenie. Głównie to zerkam na jako?ć elementów ruchomych - przeł?czniki, klapki, pokrywki etc. bo tutaj złe spasowanie oznacza krótk? żywotno?ć elementu :rolleyes: ?le spasowana podłoga (czyli rozumiem, że ta guma na podłodze czy plastik lekko luĽne czy co?? - będę w Amicarze wkrótce to poogl?dam) to najmniejszy problem, byle nie odpadała podczas jazdy. manetki? Powiem Ci, że ja już nie pamiętam jak manetka w łapie leży... Zawsze w rękawiczkach ?migam letnich/zimowych...

Odnośnik do komentarza
Witam, ostatnio rozgl?dam się za skuterem dla żony. Szukam czego? do 50 cm w stylu "retro" . Znalazłem w necie info na temat nowo?ci ze stajni Kymco model Like 50 2T. Cena przystępna 6900 zł, kuferek w standarcie. No cóż trzeba zobaczyć na żywo, okazuje się że jest w salone we Wrocławiu jedna sztuka LIKE Pojechałem na oględziny. Pierwsze wrażenie - pozytywne, sylwetka ciekawa, proporcjonalna. Niestety detale - porażka, plastikowa podłoga żle spasowana, manetki z twardego nieprzyjemnego plastiku, generalnie wykonczenie słabe :rolleyes: Obok stały dwie Vespy LX 50 czerwona i czarna. No cóż już wiem co bym chciał dla szanownej małżonki. Vespa kosztuje 10900 zł. różnica w cenie jest spora ale chyba warto, styl, prezencja Vespy naprawdę w poruwnaniu do Kymco o klasę lepsza VESPA Oczywi?cie brałem pod uwagę jedynie walory estetyczne i jest to moja prywatna opinia !scooter

Je?li masz kasę to bierze Vespę.

Vespa to klasa sama w sobie, a reszta skuterów w stylu retro to tylko jej repliki.

Te nowe KYMCO Ľle nie wygl?da.

misioooo To w tym modelu jest ten silnik 300cc 33KM?

Odnośnik do komentarza

@ Carrea zgadza się:

ENGINE TYPE    4 STROKE OHC

BORE*STROKE (mm)   Φ72.7 * 72

DISPLACMENT (cc)   298.9

CYLINDER   SINGLE

COOLING SYSTEM   LIQUID COOLED

COMPRESSION RATIO   10.8

MAX.HORSEPOWER ENGINE (ps/rpm) / kw(r/min)   32.78/8000 / 24.1/8000

MAX.TORQUE (kg.m/rpm) / N.m(r/min)   24.5/6500

STARTING SYSTEM   ELECTRIC

FUEL TANK CAPACITY (L)   12.5

jak widać niby ma te 33KM i do tego to "prawdziwa" trzysetka, a nie jakie? 278ccm czy 285ccm !scooter

Dane zaczerpnięte st?d:

Strona producenta - Downtown 300i, specyfikacja techniczna

Niby miejski, a i silnik mocny i zbiornik na paliwko spory... No i dwa integrale pod siedzenie + drobiazgi :rolleyes: OdpowiedĽ na X-Maxa rzekłbym, heh. Stylistycznie bardziej mi Kymco pasuje od Yamahy.

I jeszcze wersja Downtowna 125ccm. Też całkiem fajna jak na tę pojemno?ć:

ENGINE TYPE    4 STROKE OHC

BORE*STROKE (mm)   Φ54 * 54.5

          DISPLACMENT (cc)   124.8

          CYLINDER   SINGLE

          COOLING SYSTEM   LIQUID COOLED

          COMPRESSION RATIO   11.2

          MAX.HORSEPOWER ENGINE (ps/rpm) / kw(r/min)   15.37/9000 / 11.3/9000

          MAX.TORQUE (kg.m/rpm) / N.m(r/min)   11.6/7000

          STARTING SYSTEM   ELECTRIC

          FUEL TANK CAPACITY (L)   12.5

Moc niemal jak w "starszych" 250ccm. Do tego zbiornik taki, że chyba ze 400km się przejedzie !scooter

Co do tych silniczków, to nie pamiętam sk?d, ale wygrzebałem plik na hdd z informacjami:

Firma Kymco skupiła się także na zwiększeniu wydajno?ci i obniżeniu temperatury pracy silnika. Uzyskano to za pomoc? rozwi?zań zmniejszaj?cych tarcie, które w zależno?ci od pojemno?ci spadło o 20-30%. Dzięki temu zyskał także potencjalny komfort jazdy, z uwagi na mniejsze wibracje i lepsz? kulturę pracy.

Zastosowanie chromowanej powłoki tłoka Azotek również wpłynęło na zmniejszenie tarcia(a zatem także wydajno?ci) o 12% w porównaniu do wersji konwencjonalnej. Nowy, trzystucentymetrowy silnik G5 jest w stanie osi?gn?ć o wyższ? o ok 10% moc i moment obrotowy niż konkurenci o pojemno?ci czterystu centymetrów sze?ciennych!

W nowym motorze zastosowano elektroniczny wtrysk paliwa z zamkniętym obiegiem sondy lambda, co zapewnia idealnie wyważon? ilo?ć paliwa i powietrza, jaka wędruje do cylindra. To również wpływa na oszczędno?ć i wydajno?ć.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...