Abach Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Czy kto? kiedy? robił zakupy w sklepie internetowym motobagaz.pl ? Ciekaw jestem jak wygl?dała realizacja transakcji i ile trwała. Kupiłem stelaż pod kufer i wpłaciłem pieni?żki 8 czerwca. Teraz kończy się lipiec a przesyłki nie widać !V Na stronie przedmiotu jego dostępno?ć była okre?lona w przedziale 2-14 dni !YES Odnośnik do komentarza
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 28 Lipca 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Komentarz wystawiony 22 kwietnia 2009 temu sprzedawcy na Allegro (go?ć sprzedaje także na Allegro): "Tydzien po zapłaceniu za kufry udało mi się w końcu wyci?gn?ć inf., że sprzed. ich nie posiada. Wczesniej bylo zwodzenie, ze towar zaginal, juz idzie, itp. Pieni?zki zostały mi zwrócone, pozostał niesmak...Dobry sprzedawca a takie akcje.." Nie odpisuje, nie oddzwania? Ciekaw jestem... Odnośnik do komentarza
Abach Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Nie odpisuje, nie oddzwania? Ciekaw jestem... Raz tylko się przypomniałem, kilka tygodni temu. OdpowiedĽ była szybko, przeprosiny i informacja, że wtorek lub ?roda powinni już otrzymać mój stelaż.... Było to 6 lipca !V Teraz dopiero zauważyłem, że już w tym roku kupowałem u nich bagażnik do kufra, ale przez Allegro i nie było żadnych problemów. Poprzez serwis Allegro kupuj?cy ma jakie? możliwo?ci skomentowania transakcji, a w sklepie intermetowym jest skazany na łaskę sprzedaj?cego, dlatego pytam... !YES Odnośnik do komentarza
melmacie Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Kupowałem u nich komplet do ?wiatła stop w kufrze. Zestaw otrzymałem do?c szybko. Proponuje się skontaktować ze sprzedawc? w sprawie dostępno?ci towaru. W moin przypadku mogę polecić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
waszlo Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Mój przyjaciel kupował u nich pełen zestaw- mocowanie, kufer, siedzenie i wszystko było szybko i w terminie. Ale jak ja pisałem do nich maila z zapytaniem o przedmiot, to 3 razy musiałem dzwonić, żeby w końcu przysłali mi odpowiedĽ. Jak to powiedział mój już wspomniany przyjaciel- porz?dna firma, ale trzeba im cały czas o sobie przypominać. Ale o takim numerze, żeby tyle czasu towaru nie przysyłali, to nie słyszałem jeszcze- na Twoim miejscu zadzwoniłbym z dzik? awantur? oraz wysłał pisemnie ż?danie zrealizowania transakcji-je?li wpłaciłe? im kasę przelewem, to jest to normalna umowa cywilnoprawna i musz? się z niej wywi?zać w okre?lonym w regulaminie terminie. Kiedy? miałem tak? sytuację ze sklepem z czę?ciami komputerowymi, z tym że oni nie odpowiadali na maile i telefony z ż?daniem zwrotu pieniędzy. Pomogło dopiero zgłoszenie na policję- kasa wróciła w ci?gu tygodnia od wizyty na komisariacie... Odnośnik do komentarza
rafałek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Kupowłem ja, kupował Matador, zadnych problemów. Propouję zamawiać telefonicznie, ja tak robiłem. Płatne przy odbiorze i zero problemów. W moim przypadku realizacja transakcji to były 3 dni i towar w domu. Odnośnik do komentarza
Klubowicze fundi600 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Adamie kupowałem u nich nie raz faktem jest, że przez alledrogo. Płaciłem przelewem i towar po dwóch, trzech dniach miałem w domu. Przed wyjazdem na biwak kupowałem u nich bagażnik na kufer i ku memu Ľdziwieniu [bardzo zalezało mi na czasie] nie chcieli przelewu tylko pobranie żeby było szybciej i jeszcze dostałem rabat.wszystko załatwione na telefon i allegro. Wydaje mi się, że poprostu kto? ich zwodzi, ale to oni powinni z Tob? porozmawiać i przedstawić Ci jak?? propozycje. Zadzwoń do nich i niech się okre?l?. Odnośnik do komentarza
Abach Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Zadzwoń do nich i niech się okre?l?. Dostałem odpowiedĽ: Niestety caly czas stelaz ten jest w zaleglosciach, ktore nie przyjechaly do nas z Wloch. Przyczyna tego jest jego brak w magazynie producenta. Bardzo mi przykro, ze termin realizacji zamowienia tak sie przedluza. Nie mamy na to niestety wplywu. Dlatego, że czekam juz 56 dni, zaż?dałem zwrotu pieniędzy. Poszukam stelaża na rynku wtórnym. Ciekawy jestem czy oddadz? mi kasę. Odnośnik do komentarza
Klubowicze robson Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 ... i nie zapomnij Adam , że Włosi w sierpniu s? na urlopach i nic od nich nie można wyprosić - tak jest też w mojej branży Odnośnik do komentarza
Klubowicze fundi600 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Adamie Robson wie co pisze nie to żebym się ?miał ale przez urlop Włoski Robercik zakupił 7 płyt do kufra !scooter Odnośnik do komentarza
Abach Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Jak zażądałem zwrotu gotówki kontakt email się urwał Przez ponad dwa tygodnie ani stalaża, ani kasy, ani żadnej informacji. Telefon do Inspekcji Handlowej w Gdańsku po poradę - co zrobić? Kontakt email nie jest wiążący. Trzeba wysłać list polecony za potwierdzeniem odbioru z informacją o odstąpieniu od umowy i żądaniem zwrotu gotówki w określonym czasie. Jak nie będzie zwrotu, należy skontaktować się ponownie z IH. Tym razem nie było takiej potrzeby. W dwa dni od wysłania listu nagle pieniądze pojawiły się na moim koncie. Niestety nie pojawiło sie słowo "przepraszam" Za prawie 3 m-ce oczekiwania i przetrzymywania moich pieniędzy, należało mi się. Dziwi mnie tylko, że to nie jakaś przypadkowa firma, wielu znajomych robiło tam zakupy, ja też tam kupowałem i zawsze było wszystko OK. Tym razem niesmak pozostał.... Odnośnik do komentarza
bogdan201 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Bardzo dziwi takie zachowanie bądź co bądź dość znanego sklepu z akcesoriami do jednośladów. Na początku sierpnia kupowałem u nich kufer GIVI V46 oczywiście przez allegro. Przelew zrobiłem wieczorem w poniedziałek a kurier był z kufrem u mnie w środę około 10:00 przed południem. Owszem zadzwoniłem we wtorek zapytać czy dostali pieniądze, sprawdzili, potwierdzili i powiedzieli, że przesyłka wyjdzie od nich za godzinę. Dostałem też potwierdzenie wysłania z nr przesyłki na meila. Najważniejsze to, że przed zalicytowaniem zadzwoniłem do nich z pytaniem czy mają interesujący mnie kufer na miejscu czy dopiero będą go sprowadzać. Po uzyskaniu odpowiedzi, że jest na miejscu, dalej nie było już żadnych problemów. Ja jestem z realizacji zamówienia bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza
Klubowicze robson Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Właśnie tak jak pisze bogdan201 - najpierw pytać czy mają w magazynie , czy dopiero będą sprowadzać , i to jest zasadnicza różnica. To że maja w ofercie nie oznacza wcale ,że mają na miejscu . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się