rambo wwa Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 http://skutery.net/index.php?a=n&i=1110 Do poczytania ciekawostka. pzdr Odnośnik do komentarza
misioooo Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No to już nikt nie nazwie Kymco "chińczykiem" :-) Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Taaa... te "rodowodowe Chińczyki" to od zawsze miały i zawsze będ? miały daleko do Kymco... Kymco obecnie produkuje silniki dla BMW. Za to od BMW Kymco posiada technologię elektrycznie regulowanych amortyzatorów montowanych np. w modelu Myroad 700i. Hmm... ciekawa ta nowa 800-tka ! Ciekawe kiedy wejdzie do sprzedaży (w Polsce) i ile będzie kosztować. Patrz?c na terminy wprowadzania modelu Myroad do sprzedaży to nowa 800-tka pewnie nie pojawi sie szybciej niż za 2-3 lata. Ostatnio napaliłem się wła?nie na Myroada... hmm, ale ten nowy maxi od Kymco tez mi się podoba. Wy?cig zbrojeń trwa... już szukam po necie... !scooter http://www.kewego.com/video/iLyROoafMriZ.html -od minuty 3:30 Odnośnik do komentarza
Kordian Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 My?lę ze Kymco jest dobra alternatyw? , stosunek jako?ci i ceny jest bardzo zadowalaj?cy. A prezentowany model robi wrażenie , stylistyk?. My?lę ze osi?gi tez będ? ciekawe. Odnośnik do komentarza
melmacie Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Poprzednie modele byly sa trwale i calkiem niezlej jakosci. Dyńki sa nieco tansze od innych w danej grupie. Seria grand ma np niskie spalanie. U kolegi jest egzemplarz z 30 tkm i ma sie dobrze. Mankamentem tego egzemplarza jest wysokie zuzycie oleju. Jest ono jednak stabilne. Nowy model wyglada ladnie. Czekamy na pierwsze wrazenia z jazdy. Pozdrowionka Odnośnik do komentarza
misioooo Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 To co? nie tak jak olej spala... Z kilkoma użytkownikami Grand Dinka gaworzyłem - żadnemu nie pożera oleju (czyli bez dolewek od wymiany do wymiany). Co do silników i osi?gów... Nowa jednostka 300ccm (dokładnie to 297 chyba) montowana w modelu już w tym roku dostępnym (oczywi?cie nie w PL, a np. w DE - jest na niemieckich stronach kymco) posiada (bagatela) 33KM. Czyli pojemno?ć i spalanie jak 300, a osi?gi jak 400ccm... Jak tak dalej pójdzie to ten 800 prze?cignie wszystko co do tej pory było, nawet o tej samej pojemno?ci. Nowy silnik 300 to "G5" bodajże. Co do filmiku - mi to wygl?da na 100% ?ciemę. Popatrzcie tutaj: KLIK - Kymco w Niemczech Jak dla mnie to dokładnie to co na filmie jest. Do tego na pocz?tku jak się przyjrzeć napisom po bokach to jakie? za długie jak na Dink Street... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Niech najpierw poradza sobie z zapowiadanym od lat MyRoadem . A pozniej porywac sie z motyka na nastepny ksiezyc ... Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Myroad ma wej?ć do sprzedaży w Polsce od przyszłego sezonu... hmm, może go kupię Odnośnik do komentarza
misioooo Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Misiek to o extra rabat walcz - w końcu będziesz beta-testerem! ;-) I czy MyRoad wogóle w jakimkolwiek kraju jest do kupienia czy tylko dummy do poogl?dania gdzieniegdzie? Mi osobi?cie starczyłby Downtown. Ładny, zgrabny i mocny wystarczaj?co na dalsze wojaże z plecaczk?. W 2010 nowy Xciting po liftingu ma być, to może i tego downtowna dołoż? też do oferty w PL? Jak nie i się gotówka uzbiera to do DE pojadę i kupię tam, tylko z gwarancj? będzie lipniej, ale co tam - zaprzyjaĽniony salon/serwis pewnie nie odmówi, zwłaszcza jak tak często będę korzystał z gwarancji jak przy 50ccm (czyli praktycznie wcale) ;-) Odnośnik do komentarza
Bierut Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 http://www.kymco.it/schede/scooter_fam.php Ja też zazdroszczę choćby Włochom wyboru modeli. Lepiej też maj? np. Czesi. Sam rozgl?dam się za czym? powyżej 125 cm i ze względu na koszty co? mniejszego niż 500 cm. Od 3 lat jeżdżę B&W 125 i mam 100 % zaufanie do tej marki (nie mylić imortera/dealerów). Jako?ć-trwało?ć-cena bezkonkurencyjna. Dlaczego u nas nie ma Downtown 300, Xcitinga 300 ? I zwróccie jeszcze uwagę na stylistykę Xcitingów rocznika 2009. Stylistyka podobna do tej nowinki ze strony skutery. net. Odnośnik do komentarza
Bierut Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Dzi? dzwoniłem do Motorlandu. Dowiedziałem się, że: 1. Pozostała gdzie? 1 szt. Xcitinga 500 i nie ma już importu w tym roku. 2. Nie planuje się importu Xcitinga 300 (podobno zbyt mała różnica w cenie). 3. W przyszłym roku Xciting 500 bedzię droższy (cena ok. 22 ty?.) 4. Najprawdopodobniej będzie to wersja zmodyfikowana. Oprócz pkt. 4 masakra. Ręce opadaj?. Kasa już prawie zebrana, kobieta już prawie przekonana (jeszcze tylko 2 pary butów ), a tu surprise komuna i reglamentacja pełn? gęb?. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się