Gość Nigga Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Czesc Nie mam nawet jeszcze prawka - mam za to sporo pytan... Zastanawiam sie nad kupnem burgiego 400tki - glownie do miasta i sporadycznie na wypady turystyczne-zauwazylem jednak ze roznica w cenie miedzy 650 a 400 nie jest az tak straszna (mowa oczywiscie o uzywkach), gabarytowo skutery sa podobne, spalanie nie zrobi juz wielkiej roznicy czy jest to 4 czy np 5,5 l/100km. Co w zwiazku z tym wybralibyscie? PZDR Odnośnik do komentarza
Pollacco Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 i tak wiekszosc tych co jezdza 400 pozniej przesiada sie na 650 takze 650...wieksza moc i wygoda podrozy:) pozdr.pollacco Odnośnik do komentarza
krzys-68 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Do nauki na pierwsze 2-3 lata lepsza jest 400 Odnośnik do komentarza
Pollacco Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 nie zgodze sie...jak wsiadziesz od razu na 650 to ogarniesz temat bez problemow, to bardzo poreczna maszyna wbrew pozorom. pozdr.pollacco Odnośnik do komentarza
Sympatycy szorstki Opublikowano 18 Czerwca 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Je?li cena i spalanie nie gra roli, to An650 zdecydowanie Dwa garnki, osi?gi, ładowno?ć i komfort bez konkurencji. Tyle, że najlepiej w trasę. Je?li głównie na miasto, to polecam co? zdecydowanie mniejszego i zwinniejszego na pocz?tek "drogi". pzdr Odnośnik do komentarza
Pollacco Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 i tez sie nie zgodze, jesli wezmiesz 650 z elektryka lusterek to na miasto a szczegolnie warszawe burgi 650 jest bezproblemowy....radze wziac od razu cos co ma lekki zapas mocy:) pozdr.pollacco Odnośnik do komentarza
Sympatycy szorstki Opublikowano 18 Czerwca 2009 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Wiedziałem Pollacco, że będziesz bronił aena jak lew Jednak wszystko zależy jak? się ma robotę. Je?li jeĽdzisz do niej i z niej w godzinach szczytu, 650-tkę cienko widzę na trasie: Chełmżyńska/Marsa/Ostrobramska/Łazienkowski/Czerniakowska. Wiem, da się, tylko jest to męczarnia. Je?li nie masz "parcia" na godziny szczytu, AN650 jest O.K. Czym? małym zdecydowanie lepiej przemieszcza się w korku w godzinach szczytu. Lusterka niewiele tu zmieniaj?. Jeżdżę t? tras? (przykład) w korkach od 7 lat małymi skuterami i sporadycznie czym? większym. Różnica ogromna. pzdr Odnośnik do komentarza
-=Dee Jay=- Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 a jeĽdziłes już czym? ?? czy poprostu masz parcie na "liczby" ?? jeżeli masz doswiadczenie w prowadzeniu motocykla i uwazasz ze 650 to jest to czego potrzebujesz ... to bierz 650 ... natomiast w momencie gdy 400 juz spełnia Twoje wymogi .... odpowiedĽ sama się nasuwa... owocnych poszukiwań, Odnośnik do komentarza
Klubowicze Profesor Opublikowano 18 Czerwca 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 i tak wiekszosc tych co jezdza 400 pozniej przesiada sie na 650 takze 650...wieksza moc i wygoda podrozy:)pozdr.pollacco Zgadzam sie całkowicie - na swoim własnym przykładzie było 250, jest 400, ale już rozgl?dam się za 650 . Pozdrówko! Odnośnik do komentarza
Gość Nigga Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 No wlasnie....Polacco jako ze jestes moim sasiadem czasem pewnie pokonujesz podobna trase-czyli Tarcho>Centrum...jakie wrazenia? NIe wydaje mi sie aby 400 i 650 az tak roznily sie gabarytowo... Odnośnik do komentarza
Truszek Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 ... Je?li jeĽdzisz do niej i z niej w godzinach szczytu, 650-tkę cienko widzę na trasie: Chełmżyńska/Marsa/Ostrobramska/Łazienkowski/Czerniakowska.Wiem, da się, tylko jest to męczarnia. Dokładnie tak Moj? 400 pokonuję t? trasę rano i po obiedzie już 2-gi sezon i czasem to istna męka pańska jest a nie przejazd. Dalej to już czysta przyjemno?ć, a czasem nawet i Szuwarka ustrzelę na Grochowskiej lub Waszyngtona Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 18 Czerwca 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Jesli to twoj poczatek z jednosladami to zacznij od 250 tki bo 650 na pewno cie przerosnie. Doswiadczenie jest najcenniejsze. Natomiast jesli patrzysz na to ile pali skuter to kup sobie Smarta, on pali najmniej Odnośnik do komentarza
pisklak Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Jak ma być używany, to ja bym raczej wzi?ł tego, który będzie w lepszym stanie technicznym :-) Pozdr. Pisklak Odnośnik do komentarza
Gość amplik Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Mój pierwszy sprzęt 2oo ( poza rowerem ) to od razu SW600 - pierwszy miesi?c był trudny a teraz jest OK ( tylko mocy już mało ;-)). Nie ?migałem nigdy na AN650 ale wizualnie wydaje sie byc szerszy od skrzydełka - to może mieć wpływ na walkę miejsk?. Odnośnik do komentarza
Gość Nigga Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Wlasnie Amplik-takie rzeczy mnie interesuja-detale ktore z czasem moga miec kolosalne znaczenie jesli chodzi o ruch w miescie...1 skuter mialem majac 12 lat - 50tke...doswiadczenie w jezdzie czyms powyzej 200tki nie mam ale nie sadze aby oprocz wagi mialo to jakies wielkie znaczenie-poza tym nie zamierzam uprawiac wyscigow a jedynie dojezdzac do pracy nieco szybciej niz samochodem...650 jest napewno szersza wiec to minus w miescie-turystycznie oczywiscie nie mam pytan bo znam odpowiedz. Ponizej burgiego 400 nie zejde bo chcialbym nim smigac rowniez w trasy. Odnośnik do komentarza
bemol77 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Ponizej burgiego 400 nie zejde bo chcialbym nim smigac rowniez w trasy. Widzisz ja też miałem taki sam problem. Do pracy dojeżdzam 38km w jedn? stronę cały czas w korkach mimo to zacz?łem od 250. Na trasie daje radę a je?li nie zamierzasz się ?cigac to nie widzę potrzeby kupowania 650. Najpierw zdob?dz trochę praktyki a póżniej zawsze możesz zmienic na większe 2oo. Odnośnik do komentarza
-=Dee Jay=- Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Mój pierwszy sprzęt 2oo ( poza rowerem ) to od razu SW600 - pierwszy miesi?c był trudny a teraz jest OK ( tylko mocy już mało ;-)).Nie ?migałem nigdy na AN650 ale wizualnie wydaje sie byc szerszy od skrzydełka - to może mieć wpływ na walkę miejsk?. twoj pierwszy skut, od razu 600 i już jest za mało tak ? kolego nigga .. kup co?, na czym się nauczysz jeĽdzić. wszyscy Ci którzy kupuj? z marszu max ... (tj sw 600, an 650 etc) ?miem powiedzieć że nie potrafi? jeĽdzić. mały lekki pojazd nauczy się posługiwania kierownic? i balansowania ciałem. a jak wsi?dziesz na ciężk? maszyne to jedyna rzecz która będzie Ci dobrze wychodzić to jazda na wprost i hamowanie przed winklami* * to moja prywatna opinia. Odnośnik do komentarza
Klubowicze robson Opublikowano 18 Czerwca 2009 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 i tak wiekszosc tych co jezdza 400 pozniej przesiada sie na 650 takze 650...wieksza moc i wygoda podrozy:)pozdr.pollacco No wła?nie , pytam z czystej ciekawo?ci - czy przed B650 jezdziłe? jakim? skutem o mniejszych gabarytach i pojemno?ci ? Ja zaczynałem przygodę ze skuterami od 125 , potem była 250 a obecnie 400 i nie ukrywam że trochę ci?gnie mnie do większęgo , ale spokojnie . Moim skromnym zdaniem , na pocz?tek złotym ?rodkiem jest 250 ccm Odnośnik do komentarza
KAZI Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Je?li nie liczysz się z kosztami eksploatacji to kup 650. W przeciwnym razie pamiętaj, że koszty utrzymania 650 a 400 różni? się diametralnie - czę?ci, serwis itd. Różnica w jeĽdzie (stopień trudno?ci) nie powinna być zauważalna już po paru przejażdżkach. 500 to moje pierwsze 2oo od kilkunastu lat i nie miałem problemu. Odnośnik do komentarza
Gość Nigga Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Kolego DJ a widzisz gdzies zebym napisal ze 650 to za malo? Generalnie zastanawiam sie nad roznicami w jezdzie po miescie pomiedzy 400 a 650-bede wdzieczny za Wawsze opinie. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Kolego DJ a widzisz gdzies zebym napisal ze 650 to za malo?Generalnie zastanawiam sie nad roznicami w jezdzie po miescie pomiedzy 400 a 650-bede wdzieczny za Wawsze opinie. Kolego, a widzisz zeby DJ pisal cos na temat brakujacej Tobie mocy ? Nie widze wielkiej roznicy pomiedzy przeciskaniem sie w miescie 400 a 650. Odnośnik do komentarza
bemol77 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 szczerze powiem że nawet zastanawiam się nad różnic? między 650 a 250 w mie?cie. Ja 90% jeżdze w miescie i nie zauważam żeby brakowało mocy... Oprócz tego jak czytam to widzę że różnica w gabarytach jest na niekoży?c 650 Odnośnik do komentarza
Pollacco Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 hej, sorry, wyjechalem na miasto:) Wiec, wlasnie dlatego ze jestes krajanem to wiem jak wyglada podroz od nas do miasta, zawsze najpierw modlinska a pozniej albo trasa torunska i zjazd w lewo albo w prawo ewentualnie wislostrada i odbicie gdzies w lewo:) wg. mnie (a jedzilem burgim 400 przez chyba 2 tygodnie zanim nie wsiadlem na 650) te trasy wygodniej pokonywac wieksza pojemnoscia bo sa to drogi bardzo szybkie... kiedy wsiadlem po lekkim przyzwyczajeniu sie do 400 na 650 wydawal mi sie ciezki ale to wrazenie znika po kilku dniach. kiedys pisalem ze wazne jest miasto w ktorym jezdzisz, np. wlasnie w paryzu jest czasami tak ciasno ( i jest raczej wolno) ze 650 jest za duza wiec raczej 400 albo 250:) jesli chodzi o wawe i o tarchomin to uwazam ze 650 to idealny wybor...bo te arterie dojazdowe sa dosc szerokie. a pisanie ze ci co od razu wsiedli na maksi nie potrafia jezdzic to jak mowienie ze ci co zaczeli gre na gitarze elektrycznej a nie akustycznej nie potrafia grac:) tutaj nie ma regul, mozesz sie nauczyc jezdzic i na tym i na tym, wszystko zalezy od Ciebie:) pozdro.pollacco jak chcesz sie kulnac moim 650 to zapraszam (oczywiscie pod odpowiedzialnoscia kupna sprzeta po wywrotce:)mozemy sie umowic pod biedronka na tarcho jesli chcesz:) Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 18 Czerwca 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Ponizej burgiego 400 nie zejde bo chcialbym nim smigac rowniez w trasy. A co rozumiesz pod pojeciem trasy ? Co prawda nie znam sie za bardzo na jezdzie turystycznej bo krece sie tylko w okolicach Warszawy ale mysle ze do turystyki spokojnie i 250tka starczy. Mam dokladnie takie samo zdanie jak Dee Jay, jezdzic a poruszac sie to naprawde wielka roznica. Odnośnik do komentarza
Gość Nigga Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Kolego BIG zaczynamy tracic watek... A DJ Pisze:"twoj pierwszy skut, od razu 600 i już jest za mało tak ?" ...ustosunkowalem sie do tego postu..o mocy nigdy nic nie wspominalem... Dzieki Polacco to bardzo mile z Twojej strony - ale nie chce zaliczyc gleby na czyims sprzecie, nawet jak oddam kase niesmak pozostanie Ile mniej wiecej zajmuje Ci czas dojazdu do Centrum w godzinach porannych? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się